Taylor Swiftin biisejä ei muista tulevaisuudessa kukaan
Eihän niitä tiedä nykyäänkään kukaan. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos jos niitä nyt jossain radiossa soi? Ei tule ikivihreitä ei.
Kommentit (71)
Ei yhtään hittiä, keskinkertanen kaikin puolin. Ei häntä tunneta yleisesti edes nyt, vain fanit tietty tuntee. Kyllä tähdet oli ennen parempia, monet muistetaan vielä vuosikymmentenkin jälkeen - Swift ei siihen joukkoon tule ikinä kuulumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhät mammat ja ukkelit valittavat kun joku nainen pärjää popmusiikilla viihdebisneksen perin vittumaisessa maailmassa.
No tämäpä. En mä muista yhtään princenkään biisiä. Ihan nolla ukko siis?
Kyllähän hänen 20 vuoden takaiset biisitkin muistetaan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhät mammat ja ukkelit valittavat kun joku nainen pärjää popmusiikilla viihdebisneksen perin vittumaisessa maailmassa.
No tämäpä. En mä muista yhtään princenkään biisiä. Ihan nolla ukko siis?
No mäpä muistan, hänellä on monta tarttuvaa hittiä, Swiftillä ei yhtään.
2miljaridin omaisuus ei mikään köyhä likka. Musaa en fanita.
P.s
(Veikkaus 2-3 v liitolle)
Vierailija kirjoitti:
2miljaridin omaisuus ei mikään köyhä likka. Musaa en fanita.
P.s
(Veikkaus 2-3 v liitolle)
Suomalaisten perttien mielestä ihan mitätön tyttö kun ei ole yhtään hittibiisiäkään.
Minä en ole häntä fanittanut enkä nyt nykyään muitakaan artisteja,mutta huvikseen kuuntelin joitakin Swiftin biisejä Youtubesta saadakseni selville mitä hittejä hänellä sitten on. Huomasinkin, että moni tykkäämäni radiosta kuuluva biisi onkin Swiftin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä muistan sen yhden kymmenen minuutin biisin loppuelämäni tai dementiaan asti.
David Essex oli kova sana 70 luvulla. Muistatko paljon hänen biisejään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkin mahdollista kun itse en tiedä ainuttakaan edes nyt. Eikä erityisemmin kiinnosta tietääkään.
Samaa omin yulossa kommentoimaan. En tiedä, tunnista eikä edes kiinnosta kuulla nedin tai rouvan tuotantoa. Jonkun videon keekoiluineen olen joskus telkkarissa nähnyt ja todennut että jaa, tämmöstä shittiä. Joku tykkää, minä en eli ei jatkoon. Malliesimerkki siitä että jenkeissä menee mikä tahansa sonta läpi kun kaikki vedetään isosti ja överisti. Rahaa on (tausjoukoilla?) ja sitä käytetään reilusti. Mitään ei jää kuulijalle käteen niin sanotusti mutta saipas olla osa jotain "isoa" ainakin sen hetken mitä ylihinnoiteltua konserttia kesti. Jenkkien yhteiskunta pähkinänkuoressa, kattokaa niitten pressaa ja sanokaa että olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole häntä fanittanut enkä nyt nykyään muitakaan artisteja,mutta huvikseen kuuntelin joitakin Swiftin biisejä Youtubesta saadakseni selville mitä hittejä hänellä sitten on. Huomasinkin, että moni tykkäämäni radiosta kuuluva biisi onkin Swiftin.
Tässä nyt haluttiinkin vaan päästä taas mollaamaan naista, kun hän on sattuneesta syystä otsikoissa tänä viikonloppuna.
Beckhamin pariskunnalla on myös anniversary. Eiköhän Vicktoriallekin ilmesty haukkumaketju.
Shake it off. Laittakaa youtubeen ja kuunnelkaa kuten yli miljardi kertaa on jo tehtykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä muistan sen yhden kymmenen minuutin biisin loppuelämäni tai dementiaan asti.
Vuosina 1973–1994 hänellä oli yhdeksäntoista Ison-Britannian top 40 -singleä ja kuusitoista top 40 -albumia.
Kova!
Vierailija kirjoitti:
Mistäs te valittajat tiedätte mitä hänestä tiedetään ja muistetaan vaikka kymmen vuoden päästä? Ei niistä teidän nuoruutenne idoleista silloin tiedetty kuka jää historiaan ja kuka ei.
Eikä se, että juuri te ette tiedä yhtään biisiä häneltä tai pidä niistä, kerro mitään niiden tunnettavuudesta tai suosiosta. Keski-ikäinen suomalainen palstavalittaja nyt ei ole mikään mittatikku millekään.
Osui ja upposi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa joku mikä on hänen isoin hitti? En tiedä yhtään biisiä mutta voisin sen isoimman hitin kuunnella ja kertoa onko huono vai ei?
M39
Ketään ei kiinnosta sinun mielipiteesi.
No kai joku voisi sen isoimman hitin kertoa kun ilmeisesti muutkaan eivät sitä tiedä minun lisäkseni?
M39
Eipä hätää, ei muista eikä tiedä nykyäänkään kukaan.
Eikä räppisontaa muista kukaan ja harva sitä edes kuuntelee, Elvis elää aina muistoissa .
Vierailija kirjoitti:
amerikkalaisuuden henkilöitymä. Keskinkertainen ihminen. No ehkä vähän paremman näköinen ja paremmasta perheestä. Isin tyttö joka on saanut palkinnon pienemmästäkin vonkumisesta. Isin tytöt pärjää.
Millä spekseillä sinä kutsut ketään muuta keskinkertaiseksi ihmiseksi!? Keskinkertainen ihminen on se, joka muita nimittelee. Taylorilla on niin paljon kertynyttä omaisuutta että mitä väliä jos musiikkiura tyssäisikin, ei ole huolta huomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosina 1973–1994 hänellä oli yhdeksäntoista Ison-Britannian top 40 -singleä ja kuusitoista top 40 -albumia.
Kova!
Entäs Madonna? Jokainen voi googlata hänen musiikilliset meriittinsä. On hittejä, menestyneitä albumeita, satoja miljoonia tuottaneita upeita kiertueita. Onko häntä hehkutettu ikinä missään? Pelkkää haukkumista. Koska nainen. Argh!!!!
En tiedä isointa hittiä, mutta pari kertaa kuullut Elisebeth Taylor - biisinsä eikä kyllä jäänyt yhtään mieleen.