Henkisesti aivan lopussa
Ei tahdo jaksaa tätä elämää, nukkuminen huonoa, terveys huono, raivostuu lähes kaikesta ja hajottaa paikkoja sekä kokoajan mielessä lopullinen ratkaisu. Terapiat, lääkkeet ym. ei mitään apua. En näe missään valoa enää.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
hyppää kaivoon
Sinäkin tarvitsisit apua
Onneksesi Suomi on sairaiden paratiisi. Varsinkin jos olet työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyppää kaivoon
Sinäkin tarvitsisit apua
siksi pitääkin hypätä kaivoon
Lue Raamattua Jeesus Kristus on ainoa pelastus ja turva. Hänestä saat valon.
Voimaa. Pyydä vahvempaa lääkettä, että saat joskus edes nukuttua. Älä tee itsellesi mitään.
Suurin osa osaa huolehtia henkisestä terveydestään ihan itse. Miksi maksamme heidän kustannuksensa, jotka eivät osaa?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on 3kk vuodessa saikulla ja sitten ovat kuulemma ahkeria... siis vähintään 3kk
Vierailija kirjoitti:
Älä höpötä.
Vierailija kirjoitti:
Ei liity linkittäjään
No onhan sulla melkoinen apuarsenaali jos terapia ja katto pään päällä ja avustukset tulee. Jenkeissä oisit kadulla ilman mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa osaa huolehtia henkisestä terveydestään ihan itse. Miksi maksamme heidän kustannuksensa, jotka eivät osaa?
Muistathan tämän myös itse jos ja kun palat työelämässä loppuun ja tukea et saa. Tosin taidat kirjoitella sieltä tukiluukustasi näitä provoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä höpötä.
Vähän pitää olla huolissaan siitä, että työelämässä on oikeasti sairaita ihmisiä, ketkä tekee kaikenlaista hommaa ties missä työpaikalla niin ....
mites sitten työturvallisuus jne asiat ?
Minulla on tuollaine olo maanantai-sunnuntai enkä oikeastaan muuta edes tunne, joten se on uusi normaali, eli ottaa pattiin 24/7, ainoa asia mikä innostaa on kuntoilu ja luonnossa liikkuminen.
Käy Jumalanpalveluksessa.
Katso että liturgin vetää miespuolinen pastori, vaikka avustavana saarnaajana olisikin Jumalan asettaman järjestyksen vastainen naisteologi.
"Häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa"
Mikäli nautit uskossa Herran ehtoollisen, sinun syntisi on annettu anteeksi ja olet Herran perillinen maailman ahdistusten keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska olemme länsimainen sivistysvaltio.
Semmoisille ei sitten tulekaan maksaa, jotka ihan laiskuuttaan heittäytyvät muiden elätettäviksi.
Ap:lle: vaikea ottaa kantaa kun et avaa tilannettasi enemmän. Suosittelisin kuitenkin avun hakemista. Ei ota jos ei annakaan. Voimia.
hyppää kaivoon