Seuraatteko oonariinaa? Piristävä poikkeus lentoemännäksi
IG:ssä. Hauskaa sisältöä työstä ja ihanan tavallinen nuori nainen.
Kommentit (135)
En kyl itse pystyisi lentoemännän työtä tekemään. Hankalat työajat, vuorokausirytmi kokoajan sekasin. Olet työvuorot suhisevassa putkessa tuntikausia ahtaissa oloissa. Maha on sekasin, kahvi on pahaa ilmanpaineen takia, iho ja silmät kuivuu. Ei pääse ottamaan happea välillä. Työaika ei jousta yhtään vaan kentällä oltava sillon kun sanotaan, ei liukuvaa työaikaa.
Vierailija kirjoitti:
En kyl itse pystyisi lentoemännän työtä tekemään. Hankalat työajat, vuorokausirytmi kokoajan sekasin. Olet työvuorot suhisevassa putkessa tuntikausia ahtaissa oloissa. Maha on sekasin, kahvi on pahaa ilmanpaineen takia, iho ja silmät kuivuu. Ei pääse ottamaan happea välillä. Työaika ei jousta yhtään vaan kentällä oltava sillon kun sanotaan, ei liukuvaa työaikaa.
Joo noi mut on paljon hyviäkin puolia sekä etuja.
Tarjoilutyötä ahtaissa tiloissa. Mutta varmasti kutsumusammatti niille, kenelle sopii.
Onko Oonariina F:n lentoemäntä?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Ninnistä.
Ninni on niin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Onko Oonariina F:n lentoemäntä?
On
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Ninnistä.
Ninni on niin kaunis.
Onko Oonariina siis sama kuin Ninni?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Ninni?
Ninnei nimellä IG
Mietin, eikö lihavuus ole este lentoemännän työlle? Pidemmän päälle ylipaino ainakin tekee hallaa tuossa työssä, kun muutenkin lisää sydän ja verisuonitautiriskiä. Ylipainoa kun Oonariinalla on reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, eikö lihavuus ole este lentoemännän työlle? Pidemmän päälle ylipaino ainakin tekee hallaa tuossa työssä, kun muutenkin lisää sydän ja verisuonitautiriskiä. Ylipainoa kun Oonariinalla on reilusti.
Hän on ihan tavallisen kokoinen suomalainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on oonariina? Nevöhööd.
Lentoemo ja sometähti
Onko Oonar. Hermannin sisko. Samoissa videoissa mummun kanssa. Oonar.siirtynee maapalveluun jis vielä pulskistuu. Lentoemäntädieetti: munia ja valkoviiniä.
Samaa mieltä. Enemmän toivoisin sisältöä lentämisestä ja kirjoista.