Seuraatteko oonariinaa? Piristävä poikkeus lentoemännäksi
IG:ssä. Hauskaa sisältöä työstä ja ihanan tavallinen nuori nainen.
Kommentit (128)
Yleisesti ihmettelen postauksia, jotka eivät liity firmaan mitenkään, mutta firman nimi on koko ajan esillä. Tämä siis ihan yleisenä kommenttina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonariina ei ainakaan ole lentoemäntä, joka olisi uhka lentäjien vaimoille. :)
Mitä tarkoitat?
Ehkä joku tuossa tarkoittaa sitä, että Oonariina ei ehkä ole sellainen ulkomuodoltaan, että lentäjät kiinnostuisi? Itse näen kyllä Oonarinan raikkaana ja kauniina.
Jos ei kiinnosta älä kato äläkä seuraa somessa
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ihmettelen postauksia, jotka eivät liity firmaan mitenkään, mutta firman nimi on koko ajan esillä. Tämä siis ihan yleisenä kommenttina.
Tarkoitatko Oonariinan tiliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Ehkä joku tuossa tarkoittaa sitä, että Oonariina ei ehkä ole sellainen ulkomuodoltaan, että lentäjät kiinnostuisi? Itse näen kyllä Oonarinan raikkaana ja kauniina.
Miksi lentäjät eivät voisi kiinnostua hänestä romanttisessa mielessä? Ihan nätti minusta on.
En ymmärrä nykyajan ihmisten julkisuus hakuisuutta mitä näillä somessa palstaansa pitävillä on. Eikö se lennoilla piikomisen palkka riitäkään elämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Miksi lentäjät eivät voisi kiinnostua hänestä romanttisessa mielessä? Ihan nätti minusta on.
Provo?
Miksi lentäjät olisi sen ihmeellisempiä, että niitä kiinnostaisi vain joku tietty naistyyppi? Ja miksi muka kaikki lentoemännät olisi kiinnostuneita lentäjistä tai naiset ylipäätään?
Mietin joskus, että häiritseeköhän jatkuva postaaminen työpaikalta ei somettavia kollegoita? Nykyisin näitä some lentäviä kun on paljon.