Seuraatteko oonariinaa? Piristävä poikkeus lentoemännäksi
IG:ssä. Hauskaa sisältöä työstä ja ihanan tavallinen nuori nainen.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Sillä on ruma nenäkin vielä. Ei todellakaan mikään kaunotar.
Vaikutatpa mukavalta ihmiseltä. Onko tapanasi arvostella aina muiden ulkonäköä? Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on ruma nenäkin vielä. Ei todellakaan mikään kaunotar.
Eihän lentoemännän tartte olla mikään missi!
Niin. Lentoemäntä ei ole missi. Jollekin vielä epäselvää vuonna 2026?
Totta, mä otan anytime sen osaavan, tehokkaan ja järkevän lentoemännän kun sipistelevän botuliinibimbon. Ulkonäkö ei ole tae ammattitaidosta.
Oonariina ja Hermanni ovat molemuna tunnettuja suomalaisia somevaikuttajia. [1, 2, 3]
Oonariina (Oonariina Oinonen) on lentoemäntä ja tubettaja, joka luo sisältöä Instagramiin ja Facebookiin.
Hermanni (Hermanni Rautio) on sisällöntuottaja, joka on tullut tunnetuksi erityisesti TikTokistaan ja videoistaan mummonsa kanssa. [1, 2, 3, 4]
He ovat tehneet yhteistyötä ja esiintyneet toistensa videoilla, ja heidät on nähty yhdessä muun muassa matkoilla tai arjen puuhissa. [1, 2]
Haluatko tietää heidän yhteisistä videoistaan, vai kiinnostaako sinua enemmän Oonariinan työ lentoemäntänä tai Hermannin mummovideot?
Oonariina ei ainakaan ole lentoemäntä, joka olisi uhka lentäjien vaimoille. :)
Seuraatteko? Seuraaminen on kiellettyä, sehän on vakoilemista! Ihanko kotiovelle asti?
Vierailija kirjoitti:
:D
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Mieti.
Vierailija kirjoitti:
Missä Oonariina postaa?
Ainakin insta
Seuraan Facebookissa ja on todella kivoja tarinoita.
Ennen tykkäsin enemmän sillä mua kiinnostaa kirjat ja lentoemännän työ. Nyt omaan makuun liikaa muuta, mutta ymmärrän että hän tekee sitä sisältöä mitä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Ehkä joku tuossa tarkoittaa sitä, että Oonariina ei ehkä ole sellainen ulkomuodoltaan, että lentäjät kiinnostuisi? Itse näen kyllä Oonarinan raikkaana ja kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Täysin turhaa seurattavaa. Miksi ihmeessä täytyy seurata jotain tuntematonta ihmistä ? Ihmiset ovat tulleet vajakeiksi ja hulluiksi.
Silti tämä sinunkin kommentti tavoittaa varmasti jonkun muun kuin minutkin. Vaikka ihan turhia mekin kommentteinemme muille ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa mainostaa itseään täällä
Itsekö hän täällä??
On kivaa sisältöä liittyen työhön sekä matkailuun. Kuvaa seurattavaa.
Vierailija kirjoitti:
On kivaa sisältöä liittyen työhön sekä matkailuun. Kuvaa seurattavaa.
Ennen parempaa. Nyt liikaa. Tuntuu olevan itsekin stressaantunut somesta.
Seurasin hetken mutta liian lapsellista sisältöä mulle. En välitä mistään crocseista tai jouluhypetyksestä. Seuraan kyllä muita lentäviä.
Vierailija kirjoitti:
Seurasin hetken mutta liian lapsellista sisältöä mulle. En välitä mistään crocseista tai jouluhypetyksestä. Seuraan kyllä muita lentäviä.
Minusta on jotenkin hämmentävä, miten noinkin paljon Finskin lentohenkilökuntaa on töidensä puolesta somessa. Lentoemännän ammatista on vuosien myötä karissut kaikki glamour pois, kun yhteyksiä on enemmän ja hinnat ovat jokaisen tallukan saavutettavissa. Toista se oli ennen kun lentäminen oli harvinaisempaa ja kohteetkin jotenkin eksoottisempia, kun jokainen Peräseinäjoen Pertti ei reissuun päässyt.
Niin. Lentoemäntä ei ole missi. Jollekin vielä epäselvää vuonna 2026?