Seuraatteko oonariinaa? Piristävä poikkeus lentoemännäksi
IG:ssä. Hauskaa sisältöä työstä ja ihanan tavallinen nuori nainen.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonariina ei ainakaan ole lentoemäntä, joka olisi uhka lentäjien vaimoille. :)
Mitä tarkoitat?
Mieti.
No en tajua. Uhkaavatko emännät lentäjiä jollain tapaa?
Ihana, hän uskaltaa kuvata itseään alaviistossa, ei mitään täytteitä naamassa ja tosi luonnollinen. Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Oonariina ei ainakaan ole lentoemäntä, joka olisi uhka lentäjien vaimoille. :)
Mitä tää tarkoittaa?
En seuraa, mutta tiktokissa tulee joskus vastaan. Meillä on elämässä paljon ilmailu -alalla olevia, niin jään välillä katsomaan hänenkin videoita.
Seuraan ja tykkään hänestä. Pisteet sai kun alkoi julkistaa kiusaajien kommentteja.
Jos nyt lentoemäntiä haluaa seurata, niin oonariinan ja ninnein lisäksi jattamarie rauhaluoto ja jarkkokalevi tekee kivaa kontsaa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan ja tykkään hänestä. Pisteet sai kun alkoi julkistaa kiusaajien kommentteja.
Mä taas en yhtään tykännyt, että julkisesti heti lynkkaa ja ilmoittaa työnantajaa myöten. Ja en todellakaan kannata somessa kiusaamista, en yhtään, mutta myöskään tuo ei ole oikea tapa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt lentoemäntiä haluaa seurata, niin oonariinan ja ninnein lisäksi jattamarie rauhaluoto ja jarkkokalevi tekee kivaa kontsaa.
Jarkko Kalevi on kiva ja Ninni kaunis. Oonariinalla omaan makuun aika lapsellista kontenttia nykyisin.
Kuka tämä Ninni on? Onko tarinoita Facebookissa? Tykkään seurata näitä lentäviä. Muut on seurannassa, paitsi tämä Ninni.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä Ninni on? Onko tarinoita Facebookissa? Tykkään seurata näitä lentäviä. Muut on seurannassa, paitsi tämä Ninni.
Instassa ainaki nimellä ninnei
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla Facebook. IG ja Tiktok. Ninnei nimellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en yhtään tykännyt, että julkisesti heti lynkkaa ja ilmoittaa työnantajaa myöten. Ja en todellakaan kannata somessa kiusaamista, en yhtään, mutta myöskään tuo ei ole oikea tapa.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein, jos ihmiset laittavat ilkeitä kommentteja. Kiusaajille paras vastareaktio on heidän nolaamisensa. Ei ole mitään hienoa siinä, että on ilkeä muille.
Oonariinan someen olen joskus törmännyt ja on ollut ihan hauskaa katsottavaa ja oikein mukavan tuntuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein, jos ihmiset laittavat ilkeitä kommentteja. Kiusaajille paras vastareaktio on heidän nolaamisensa. Ei ole mitään hienoa siinä, että on ilkeä muille.
Oonariinan someen olen joskus törmännyt ja on ollut ihan hauskaa katsottavaa ja oikein mukavan tuntuinen ihminen.
Siinä menee kyllä minusta raja, että lähetään jo työnantajalle ilmoittamaan. Kun yhtään tiedä onko vaikka kaapattu tili tai joku feikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä menee kyllä minusta raja, että lähetään jo työnantajalle ilmoittamaan. Kun yhtään tiedä onko vaikka kaapattu tili tai joku feikki.
Samaa mieltä.
Oonariinan lentojutut on kivoja ja kertomukset omista reissuista.
Vierailija kirjoitti:
Oonariinan lentojutut on kivoja ja kertomukset omista reissuista.
Lentojutut kivoja, mutta nykyisin liikaa muuta. Lapsellista juttua omaan makuuni.
Joo, se muu on myös minun mielestäni lapsellista.
Ja ehkä juuri se, että samassa profiilissa missä tehdään työstä kertovia videoita (ne kivoja) on kaikkea muuta lapsellista hömppää. Vie vähän uskottavuutta esim. toimia tyylikkäänä business luokan emona.