Seuraatteko oonariinaa? Piristävä poikkeus lentoemännäksi
IG:ssä. Hauskaa sisältöä työstä ja ihanan tavallinen nuori nainen.
Kommentit (135)
Mietin joskus, että häiritseeköhän jatkuva postaaminen työpaikalta ei somettavia kollegoita? Nykyisin näitä some lentäviä kun on paljon.
Yleisesti ihmettelen postauksia, jotka eivät liity firmaan mitenkään, mutta firman nimi on koko ajan esillä. Tämä siis ihan yleisenä kommenttina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonariina ei ainakaan ole lentoemäntä, joka olisi uhka lentäjien vaimoille. :)
Mitä tarkoitat?
Ehkä joku tuossa tarkoittaa sitä, että Oonariina ei ehkä ole sellainen ulkomuodoltaan, että lentäjät kiinnostuisi? Itse näen kyllä Oonarinan raikkaana ja kauniina.
Jos ei kiinnosta älä kato äläkä seuraa somessa
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ihmettelen postauksia, jotka eivät liity firmaan mitenkään, mutta firman nimi on koko ajan esillä. Tämä siis ihan yleisenä kommenttina.
Tarkoitatko Oonariinan tiliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Ehkä joku tuossa tarkoittaa sitä, että Oonariina ei ehkä ole sellainen ulkomuodoltaan, että lentäjät kiinnostuisi? Itse näen kyllä Oonarinan raikkaana ja kauniina.
Miksi lentäjät eivät voisi kiinnostua hänestä romanttisessa mielessä? Ihan nätti minusta on.
En ymmärrä nykyajan ihmisten julkisuus hakuisuutta mitä näillä somessa palstaansa pitävillä on. Eikö se lennoilla piikomisen palkka riitäkään elämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Miksi lentäjät eivät voisi kiinnostua hänestä romanttisessa mielessä? Ihan nätti minusta on.
Provo?
Tästä ketjusta poistetaan koko ajan uusimmat viestit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on ruma nenäkin vielä. Ei todellakaan mikään kaunotar.
Eihän lentoemännän tartte olla mikään missi!
Ei mutta hoikka ja kaunis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on ruma nenäkin vielä. Ei todellakaan mikään kaunotar.
Eihän lentoemännän tartte olla mikään missi!
Ei mutta hoikka ja kaunis
Aika moni kuitenkaan ei ole sellainen tosielämässä.
Eihän Oonariina ulkonäöllä työtänne vaan suurella sydämellään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se muu on myös minun mielestäni lapsellista.
Olen ehkä kalkkis, mutta mielestäni yhtiötä edustava lentoemo voisi edustaa vähän vähemmän noita lapsekkaita juttuja tekemällä. Vaikka yksityishenkilönä on niin silti firma vahvasti edustettuna.
Tämä. Etenkin kansainvälisesti voi olla erikoista.
Lentoemäntia seurataan sillä on monen haaveammatti. Muuten en ymmärrä miksi kukaan jaksaa seurata mitä koneessa tehdään ja vapailla. Finnairilla on kymmeniä ellei satoja wannabe sometähtiä. Kunhan vaan saa naamansa someen virkapuku päällä niin sisällöstä ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En seuraa enää. En tykkää. Tykkään Netta Tähdestä.
Siis Nea Tähdestä.
Itsekö itseäsi mainostat? Pyydä tämäkin poistoon.
En seuraa ketään, en ole stalkkeri.
Oonariina on nyt kovin innostunut tästä somehypetyksestä. Kunhan kestäisi mieli! Kritiikki on armotonta sometähdille
Piristävä poikkeus? Tekeekö OF-sisältöä?
Vierailija kirjoitti:
Piristävä poikkeus? Tekeekö OF-sisältöä?
No mitä luulet? Fiksu ja reipas niin tuskin. Ja ei varmaan firman nimeä saa kantaa jos tekee.
Oonariina on hyvän mielen lähettiläs ja etenkin kun on sellainen luonnollinen jalat maassa tyyppi!
Kuka on pilot Niklas?