Kumpi parempi etelän aurinkoon: aurinkovoide vai aurinkosuihke?
Kysymys otsikossa. Valitsetteko etelän aurinkoon voide- vai suihkemuotoisen aurinkosuojan? Suihkeiden tehosta luettuani jäin miettimään, että onko voide lopulta kuitenkin turvallisempi suoja? Toki suihkemallisen jo ostin, mutta vielähän tässä ehtii hankkia voidettakin.
Kreikkaan lähdössä ensi viikolla siis ja niihin olosuhteisiin aurinkosuojaa mietin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreikassa tuskin tarvitsee mitään.
No tarttee aurinkovoiteen. Puolisollani kärähti t-paidassa just kotisuomessa käsivarsi.
Ei tarvitse. Aurinkovoiteet ovat saatanasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ostit ennen matkaa?
Minä ostan aurinkovoiteet aina periltä, turha niitä on suomesta sinne raahata.
Heitätkö vajaat pullot roskiin sitten?
Itselläni toimii parhaiten vaatetus. Leveälierinen hattu ja valkoinen ohut, väljä paita. Jos iskee 40 asteen helle, niin aurinkovarjo. Jalkoihin saatan laittaa aurinkovoidetta. Aurinkosuihkeet helposti tyhjenee matkalaukussa paineenvaihtelussa lentokoneessa. Se täytyy sitten ostaa paikanpäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta me tuodaan kyllä takaisin ja käytetään sitten joko Suomessa tai seuraavalla Kreikkareissulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä en tuo kotiin mitään rippeitä. Riippuu siitä paljonko tuotetta on jäänyt käyttämättömäksi ja 2-3 viikon lomilla saattaa jopa vaarana olla, että tuote loppuu vähän kesken. Lyhyemmille reissuille en lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aina mukana. Ei innosta lähteä heti ekaksi ostoksille. Eri
Siitä nyt ei ole mitään vaivaa, itse käyn aina ekana päivänä lähimmästä kaupasta tai kioskista hakemassa aurinkovoiteet, hammasharjan, hammastahnaa, suuvettä, kertakäyttö partateriä etc... Ei jaksa mitään sellaisia ottaa mukaan suomesta kun niitä saa periltäkin.
Kaikki aina mukana. Ei innosta lähteä heti ekaksi ostoksille. Eri