Isac Elliot on saanut lapsen
Kommentit (105)
Jotenkin outoa tuo uutisointi. Miksei kirjoiteta, että sai kumppaninsa/tyttöystävänsä kanssa vauvan? Kuulostaa, että tehnyt vaan jonkun kanssa lapsen ilman parisuhdetta, vähän niin kuin Michael Jackson.
Kieltämättä ei kuulosta kauheen kunnioittavalta muttaku tarkemmin miettii nii puhuuhan naisetki useesti ”mun miehestä”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tällä ollut tosi nuoret vanhemmat, joten on nyt nuoret isovanhemmat?
Äiti on 1981 syntynyt ja isä 1978 syntynyt
Eli aika nuoria isovanhempia. Mummiksi 44 vuotiaana ja vaariksi 48.
Teinivanhemmat
Vierailija kirjoitti:
Perseestäkö se sen sai?
Etkö tiedä mistä vauvat tulevat? Kyllä isäkin saa lapsen kun lapsi syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinivanhemmat
Teiniäiti, isä oli jo 23, jos oikein laskin.
Vierailija kirjoitti:
Isac on kyllä kova äijä. Aika nuorikin vielä ja heti tulee jälkikasvua.
25-vuotias, täyttää joulukuussa 26v.
Ihan normaali ja oikein hyvä ikä perustaa perhe, paitsi tietty palstan nurisijoiden mielestä. :D
Mutta täällä nyt nuristaan kaikesta, etusivullakaan ei näkynyt muuta kuin katkerien negisten nurinaa ja jopa homottelua. Kukaanhan ei ole häntä koskaan homoksi edes luullut, enkä tiedä IRL ketään jolla olisi negatiivinen asenne Isac Elliotia kohtaan.
Itse ajattelin kun näin tuon kuvan, että I love young dads! Vanhemmat isät ei ole ollenkaan niin söpöjä, monet ei ole söpöjä ollenkaan kun eivät ole pitäneet itsestään mitään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinivanhemmat
Teiniäiti, isä oli jo 23, jos oikein laskin.
22v ja 19v.
Synnytti peräsuolen kautta. Repesi. Kersan
käsi oli kullin kautta. Sekin meni pilalle. Repesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali ja oikein hyvä ikä perustaa perhe, paitsi tietty palstan nurisijoiden mielestä. :D
Mutta täällä nyt nuristaan kaikesta, etusivullakaan ei näkynyt muuta kuin katkerien negisten nurinaa ja jopa homottelua. Kukaanhan ei ole häntä koskaan homoksi edes luullut, enkä tiedä IRL ketään jolla olisi negatiivinen asenne Isac Elliotia kohtaan.
Itse ajattelin kun näin tuon kuvan, että I love young dads! Vanhemmat isät ei ole ollenkaan niin söpöjä, monet ei ole söpöjä ollenkaan kun eivät ole pitäneet itsestään mitään huolta.
Miksi isien pitää olla söpöjä. Kuulostaa hieman perverssiltä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saan kai mä naisena ihastella? :D
Jokaisella on ihanteensa. Tällä palstalla ne on enimmäkseen ns. vanhat vanhemmat, kun taas oma ihanteeni on juurikin tuollaiset noin 25v vanhemmat jotka ovat ihania, söpöjä, nuoria, energisiä, utu silmissään, niin kertakaikkisen kauniita pieniä perheitä (jos siis ovat kauniita).
Eivät ole väsyneitä, ei löysää leuan alla, ei mahaa, harmaita hiuksia tai partaa, trikoomamma-tyyliä ja lässähtänyttä olemusta, puolison vikomista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuota jouda äidin ja vauvan kanssa olla kun pitää olla Ruissis.
On voinut syntyä etuajassa, ei keikkoja yhtäkkii peruta.
Miten niin ei peruta? Tiedän montakin artistia, jotka on perunut.
Minä taas tiedän esimerkkejä, ettei artisti ehdi edes mukaan synnytykseen, kun on keikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saan kai mä naisena ihastella? :D
Jokaisella on ihanteensa. Tällä palstalla ne on enimmäkseen ns. vanhat vanhemmat, kun taas oma ihanteeni on juurikin tuollaiset noin 25v vanhemmat jotka ovat ihania, söpöjä, nuoria, energisiä, utu silmissään, niin kertakaikkisen kauniita pieniä perheitä (jos siis ovat kauniita).
Eivät ole väsyneitä, ei löysää leuan alla, ei mahaa, harmaita hiuksia tai partaa, trikoomamma-tyyliä ja lässähtänyttä olemusta, puolison vikomista jne.
Ei kukaan kiellä, miksi niin tulkitsit.
Vierailija kirjoitti:
Synnytti peräsuolen kautta. Repesi. Kersan
käsi oli kullin kautta. Sekin meni pilalle. Repesi.
Näin on nähty sukupuoli eii määritä mitään voi olla partainen pösilö nainen ja iiiso pillu. Ja sillä on valtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes tiennyt, että lapsi on tulossa. Seurusteleeko hän lapsen äidin kanssa?
Vaikea sanoa. Haastattelussa sanoi "mun nainen". Tarkoittiko siis, että omistaa naisen? Siinä tapauksessa on kyse ihmiskaupasta, koskapa ei sanonut lapsen äitiä puolisoksi, vaimoksi tai kumppaniksi.
Ihmeellistä kielenkäyttöä!
Mun avovaimoko ei olis kuulostanut ihmiskaupalta. Jännä.
Alapää on revennyt aivan täysin. Sai kaksoset. Samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes tiennyt, että lapsi on tulossa. Seurusteleeko hän lapsen äidin kanssa?
Vaikea sanoa. Haastattelussa sanoi "mun nainen". Tarkoittiko siis, että omistaa naisen? Siinä tapauksessa on kyse ihmiskaupasta, koskapa ei sanonut lapsen äitiä puolisoksi, vaimoksi tai kumppaniksi.
Ihmeellistä kielenkäyttöä!
Mun avovaimoko ei olis kuulostanut ihmiskaupalta. Jännä.
"Mun nainen" on mielestäni paljon kauniimpi ja läheisempi ilmaus, kuin joku Ikean lastulevyn katkuinen "avovaimo". Avovaimo/avokki voi lentää luiskaan milloin vaan, Mun Naisesta halutaan pitää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kovin ylimielisen oloinen jätkä ollut aina
Asui ennen mun työpaikan vieressä ja oli todellakin ylimielisen näköinen. Näin monta kertaa kun kurvasi parkkiin urheiluautollaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outoa tuo uutisointi. Miksei kirjoiteta, että sai kumppaninsa/tyttöystävänsä kanssa vauvan? Kuulostaa, että tehnyt vaan jonkun kanssa lapsen ilman parisuhdetta, vähän niin kuin Michael Jackson.
Isac itse sanoi noin ylen haastattelussa. Ehkä ei halunnut paljasta parisuhteen laatua tarkemmin. Että onko liitto ja jos niin millainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin ylimielisen oloinen jätkä ollut aina
Asui ennen mun työpaikan vieressä ja oli todellakin ylimielisen näköinen. Näin monta kertaa kun kurvasi parkkiin urheiluautollaan.
Vai oliks sulla työpaikka ennen Isacin asunnon vieressä.
Asuu edelleen ekassa omassa asunnossaan, mihin muutti lapsuudenkodista.
Koskaan ei ole tullut mitään homoviboja. Mutta yllätys oli, kun nyt jo sai lapsen. En tosin seuraile hänen tekemisiään millään tavalla, mutta ei sitä nykypäivänä odota 25-vuotiaan nuorisoartistin perustavan perhettä. Jotenkin hienoa ja kuvista huokui lämpö ja että aidosti haluttu asia.