Isac Elliot on saanut lapsen
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuota jouda äidin ja vauvan kanssa olla kun pitää olla Ruissis.
On voinut syntyä etuajassa, ei keikkoja yhtäkkii peruta.
Miten niin ei peruta? Tiedän montakin artistia, jotka on perunut.
En edes tiennyt, että lapsi on tulossa. Seurusteleeko hän lapsen äidin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Toivon hyvää heille, mutta kyseisestä kuvasta päätellen suhde lapsen äitiin ei tule kestämään. Liian paljon ongelmia artistilla, näkee kasvoista. Toivottavasti olen väärässä.
Mitkä ongelmat siis näkyy kasvoista?
Vierailija kirjoitti:
Outoa todella outoa. Biologian kirjat täytyy kirjoittaa uusiksi.
Eikö mies sitten saa lasta tullessaan isäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isac on kyllä kova äijä. Aika nuorikin vielä ja heti tulee jälkikasvua.
25-vuotias. Ihan normaali lapsentekoikä. Itsekin sain esikoiseni, kun olin 26-vuotias.
Kovin nuori. Suomalainen mies tulee isäksi yleensä aikaisintaan kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon hyvää heille, mutta kyseisestä kuvasta päätellen suhde lapsen äitiin ei tule kestämään. Liian paljon ongelmia artistilla, näkee kasvoista. Toivottavasti olen väärässä.
Millähän pätevyydellä sinä arvioit vieraiden ihmisten ongelmia heidän yhden kuvan perusteella? Häpeä jos osaat.
Kolmas sukupuoli on sittenkin totta.
Olipa yllätys. En nyt kauhean aktiivisesti ole seurannut tyypin tekemisiä, mutta olen ollut vakaassa käsityksessä, että hän on avoimesti homo ja jonkinlainen gay-ikonikin.
Mutta uutinenhan on ihana. Onnea koko perheelle@
Onnea koko perheelle. Tyylikäs artisti, ei ole paistatellut julkisuudessa yksityiselämällään.
Vierailija kirjoitti:
En edes tiennyt, että lapsi on tulossa. Seurusteleeko hän lapsen äidin kanssa?
Vaikea sanoa. Haastattelussa sanoi "mun nainen". Tarkoittiko siis, että omistaa naisen? Siinä tapauksessa on kyse ihmiskaupasta, koskapa ei sanonut lapsen äitiä puolisoksi, vaimoksi tai kumppaniksi.
Ihmeellistä kielenkäyttöä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän pätevyydellä sinä arvioit vieraiden ihmisten ongelmia heidän yhden kuvan perusteella? Häpeä jos osaat.
Ei tarvi hävetä! Kyllä ulkomuoto ja olemus kertoo ihmisestä aika paljon.
Nyt varmaan tuntuu hyvältä, katsotaanpa hetken kuluttua, nuoren pojan puheet eivät vakuuta tuon sävyn kestävyydestä, se on niin monta kertaa tullut nähtyä ja kuultua.
Vierailija kirjoitti:
Olipa yllätys. En nyt kauhean aktiivisesti ole seurannut tyypin tekemisiä, mutta olen ollut vakaassa käsityksessä, että hän on avoimesti homo ja jonkinlainen gay-ikonikin.
Ei todellakaan ole mikään gay-ikoni. Sekoittanet Benjamin Peltoseen.
Jotkut artistit pitävät yksityiselämänsä yksityiselämänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi hävetä! Kyllä ulkomuoto ja olemus kertoo ihmisestä aika paljon.
Katsot kuvaa jossa tuore isä pitää sylissään vastasyntynyttä lastaan ja tuomitset hänet ongelmaiseksi naaman perusteella. Nyt saatana.
Vierailija kirjoitti:
Nyt varmaan tuntuu hyvältä, katsotaanpa hetken kuluttua, nuoren pojan puheet eivät vakuuta tuon sävyn kestävyydestä, se on niin monta kertaa tullut nähtyä ja kuultua.
Omasta isyydestäsikö puhut?
Vierailija kirjoitti:
Voihan silloin kyse olla ns. kumppanuusvanhemmuudesta, eli lapsi alkuun muumimukimenetelmällä eikä äiti ja isä ole parisuhteessa. Tämä myös selittäisi miksei lapsen äidistä tiedetty.
Tunnen muutaman, joilla on ollut tällainen järjestely ja vanhimmat näistä syntyneet lapset jo täysi-,ikäisiä. Isät näissä siis homoja ja äidit lesboja tai heteroita.
Hän sanoi että tämä on hänen elämänsä paras vuorokausi kum tytär on syntynyt ja täällä te mammat vaan nalkutatte
Vierailija kirjoitti:
Kovin ylimielisen oloinen jätkä ollut aina
Olette kateellista kansaa.
25-vuotias. Ihan normaali lapsentekoikä. Itsekin sain esikoiseni, kun olin 26-vuotias.