Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tämä kelan juttu on?

Vierailija
22.05.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0938f186-0964-46e4-879b-26988a66d850

Katsoin niin kyllä minulla ainakin käsittelijän nimi lukee. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se siinä hyvin selostettu.

Vierailija
2/11 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on perustulo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko perustoimeentulotuen saajat ainoita hermostujia. Muiss tuissa ei ilmeisesti ole samaa ongelmaa

Vierailija
4/11 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekös piilottivat päätösten tekijöiden nimet. Itsellä päätöksen tekijä huomioi tiliotteestani katevarauksessa olevat rahat käytettävissä olevana omaisuutena sekä lisäsi vielä viestinä erikseen sen että kun maksoin seuraavan kuun vuokran etukäteen kuun viimeisenä päivänä enkä kyseisen kuukauden 2 päivä eräpäivänä, oli se minulle TULOA sille kuukaudelle

Vierailija
5/11 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko perustoimeentulotuen saajat ainoita hermostujia. Muiss tuissa ei ilmeisesti ole samaa ongelmaa

Toimeentulotuki on se viimeinen oljenkorsi, johon tartutaan, joten jos sekin pettää niin on ymmärrettävää, että alkaa hermostuttaa.

Vierailija
6/11 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa. Päätökseni koski kuntoutustukea ja asumistukea. 

ap

Vierailija
7/11 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko kenties jotakin kaapelikelaa vai uistelukelaa?

Vierailija
8/11 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmekös piilottivat päätösten tekijöiden nimet. Itsellä päätöksen tekijä huomioi tiliotteestani katevarauksessa olevat rahat käytettävissä olevana omaisuutena sekä lisäsi vielä viestinä erikseen sen että kun maksoin seuraavan kuun vuokran etukäteen kuun viimeisenä päivänä enkä kyseisen kuukauden 2 päivä eräpäivänä, oli se minulle TULOA sille kuukaudelle

Valita. Jos et osaa mene oikeusavustajalle.

Vierailija
9/11 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MENE TÖIHIN!

Vierailija
10/11 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai valitin. Asia korjattiin. Mutta osoittaa kyllä Kelan mielivaltaista päätöksentekoa.

Vierailija
11/11 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä olisit käsittelijän nimellä tehnyt? Lähettänyt uhkauskirjeitä kotiosoitteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan