Isac Elliot on saanut lapsen
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ollutkaan homo?
Kaikki komeat ja kiinnostavat eivät kuitenkaan ole, vain ne häiriintyneimmät.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuota jouda äidin ja vauvan kanssa olla kun pitää olla Ruissis.
Töissä kävi idiootti. Eipä tuo nyt iso juttu ole hoitaa pois kun on sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Toivon hyvää heille, mutta kyseisestä kuvasta päätellen suhde lapsen äitiin ei tule kestämään. Liian paljon ongelmia artistilla, näkee kasvoista. Toivottavasti olen väärässä.
Olet väärässä, ette koskaan ymmärrä kuin kehityshäiriöisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Yritin sivistää itseäni ja kuunnella kyseistä laulajapoikaa. Lopetin lyhyeen, koska en ymmärtänyt kappaleiden sanoista mitään, en tiedä mitä kieltä hän lauloi. Pojalla on kyllä kaunis lauluääni ja melodiatkin ihan OK.
Kateus on kyllä myös äärimmäisen n.o.l.o.a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isac on kyllä kova äijä. Aika nuorikin vielä ja heti tulee jälkikasvua.
25-vuotias. Ihan normaali lapsentekoikä. Itsekin sain esikoiseni, kun olin 26-vuotias.
Moni ikäluokassani sai jo 18-20 vuotiaana lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuota jouda äidin ja vauvan kanssa olla kun pitää olla Ruissis.
On voinut syntyä etuajassa, ei keikkoja yhtäkkii peruta.
Miten niin ei peruta? Tiedän montakin artistia, jotka on perunut.
Ei kaikkien tarvitse perua töitä kun elämässä tapahtuu ihania asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25-vuotias. Ihan normaali lapsentekoikä. Itsekin sain esikoiseni, kun olin 26-vuotias.
Kovin nuori. Suomalainen mies tulee isäksi yleensä aikaisintaan kolmekymppisenä.
Pienet on sinullakin piirit ja siksi myös pieni ymmärrys.
Vierailija kirjoitti:
Olipa yllätys. En nyt kauhean aktiivisesti ole seurannut tyypin tekemisiä, mutta olen ollut vakaassa käsityksessä, että hän on avoimesti homo ja jonkinlainen gay-ikonikin.
Mutta uutinenhan on ihana. Onnea koko perheelle@
Ei kannata uskoa kaikkea mitä oma mieli syöttää tai mitä paskaa lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes tiennyt, että lapsi on tulossa. Seurusteleeko hän lapsen äidin kanssa?
Vaikea sanoa. Haastattelussa sanoi "mun nainen". Tarkoittiko siis, että omistaa naisen? Siinä tapauksessa on kyse ihmiskaupasta, koskapa ei sanonut lapsen äitiä puolisoksi, vaimoksi tai kumppaniksi.
Ihmeellistä kielenkäyttöä!
Ihan normaalia kielenkäyttöä, et vain ymmärrä ihmisten kieltä.
Kuka on Isac Elliot? Noin rumaa nimeä en antaisi edes lemmikkimarsulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon hyvää heille, mutta kyseisestä kuvasta päätellen suhde lapsen äitiin ei tule kestämään. Liian paljon ongelmia artistilla, näkee kasvoista. Toivottavasti olen väärässä.
Millähän pätevyydellä sinä arvioit vieraiden ihmisten ongelmia heidän yhden kuvan perusteella? Häpeä jos osaat.
Ei tarvi hävetä! Kyllä ulkomuoto ja olemus kertoo ihmisestä aika paljon.
Tsekkaa sun sisäinen tutka ja hankihan uusi laadukkaampi versio.
Vierailija kirjoitti:
Nyt varmaan tuntuu hyvältä, katsotaanpa hetken kuluttua, nuoren pojan puheet eivät vakuuta tuon sävyn kestävyydestä, se on niin monta kertaa tullut nähtyä ja kuultua.
Kiitos tuesta. Onneksi maailma on nykyisin vapaa ja täynnä uusia mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes tiennyt, että lapsi on tulossa. Seurusteleeko hän lapsen äidin kanssa?
Vaikea sanoa. Haastattelussa sanoi "mun nainen". Tarkoittiko siis, että omistaa naisen? Siinä tapauksessa on kyse ihmiskaupasta, koskapa ei sanonut lapsen äitiä puolisoksi, vaimoksi tai kumppaniksi.
Ihmeellistä kielenkäyttöä!
Kumppani 🤭 Kuulostaa homolta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hitto se on? Ja kiinnostaa muutenkin ihan vi tusti toisten lapset. Ketju senkun pyörii etusivulla (ilman tätäkin kommenttia), voitte lopettaa tähän.
Kiinnostaa sinuakin näköjään sen verran että tulit kommentoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hitto se on? Ja kiinnostaa muutenkin ihan vi tusti toisten lapset. Ketju senkun pyörii etusivulla (ilman tätäkin kommenttia), voitte lopettaa tähän.
Kiinnostaa sinuakin näköjään sen verran että tulit kommentoimaan.
Sanoin että ketju roikkui etusivulla koko ajan. Ei kiinnosta muuta kuin saada se pois sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin nuori. Suomalainen mies tulee isäksi yleensä aikaisintaan kolmekymppisenä.
Idiootti. Osasin tarkistaa Tilastokeskuksesta https://stat.fi/fi/tietoa-meista/ajankohtaista/isat-tilastoissa
Sinullehan se on tietenkin ylivoimaista.
Vierailija kirjoitti:
Perseestäkö se sen sai?
Ei ole oikein muuta vaihtoehtoa. Mutta ei ole yllätys että hän synnytti, se todistaa taas vihreiden olleen oikeassa miesten mahdollisuudesta synnyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti. Osasin tarkistaa Tilastokeskuksesta https://stat.fi/fi/tietoa-meista/ajankohtaista/isat-tilastoissa
Sinullehan se on tietenkin ylivoimaista.
Tutki sinä vain laatikoitasi rauhassa, me muut eletään ja opitaan asioita. Hanki aivot munapää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ollutkaan homo?
Eihän isästä voi koskaan olla varma ennen dna-testiä.