Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää jos puoliso pettää

Vierailija
03.07.2026 |

Kysymys otsikossa. Mistä sen tietää? 

Kommentit (200)

Vierailija
61/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma naiseni alkoi tekemään pidempää "työpäivää" useamman kerran viikossa kunnes hänen työkaverinsa käräytti pettäjän. 

En ole tähän päivään mennessä (63v) pettänyt, mutta pettäisin idioottia, joka sanoo "minun naiseni".

Mitä sitten pitäisi sanoa? Sanoohan naisetkin että heidän miehensä.

Vierailija
62/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma naiseni alkoi tekemään pidempää "työpäivää" useamman kerran viikossa kunnes hänen työkaverinsa käräytti pettäjän. 

En ole tähän päivään mennessä (63v) pettänyt, mutta pettäisin idioottia, joka sanoo "minun naiseni".

Miksi olet parisuhteessa jos se hävettää ja ärsyttää olla jonkun PTHYI miehen nainen? Kukaan mieshän ei minua omista ja saan liihottaa kuin taivaan lintu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Ei vain voi tietää, jos toiset haluavat salata. Tietysti voi lohduttaa itseään ja rauhoittaa omia pelkojaan haaveilemalla, että minä kyllä tiedän tuulen suunnasta tai jalkaterän asennosta, mutta tiedät huijaavasi itseäsi.

Vierailija
64/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet parisuhteessa jos se hävettää ja ärsyttää olla jonkun PTHYI miehen nainen? Kukaan mieshän ei minua omista ja saan liihottaa kuin taivaan lintu!

?????

Missä tuossa kommentissa puhuttiin häpeämisestä tai ärsyyntymisestä? Mikä on PTHYI mies? 

Onneksi olkoon vapaana olemisesta, mutta ei kaikki parisuhteet ole sitovia, vaan niissäkin voi elää vapaana.

-sivusta

Vierailija
65/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?????

Missä tuossa kommentissa puhuttiin häpeämisestä tai ärsyyntymisestä? Mikä on PTHYI mies? 

Onneksi olkoon vapaana olemisesta, mutta ei kaikki parisuhteet ole sitovia, vaan niissäkin voi elää vapaana.

-sivusta

Eli halutaan vähän kuin säästää ja syödä kakku samalla? Olet parisuhteessa muttet kuitenkaan ole ja järkytyt jos kumppani sanoo omaksi mieheksi/naiseksi? Voi tätä nykyaikaa ja sitoutumis_kammoisia....

Vierailija
66/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sitähän voi vaikka vähän harrastaa seksiäkin muiden kanssa kun eihän se parisuhde mitenkään sido mihinkään eikä ole toisen omaisuutta....

Vierailija
67/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyselet sanoo, että fantasioit. Jos kysyt lisää, sanoo, että tarvitset psykologin apua.

Muuten pukeutuminen ja musiikkimaku toisen naisen maun mukaan, partavesi, paljon poissa kotoa, paljon koneella. Tarkkaile käyttääkö uusia sanoja tai sanontoja. 
Voi myös vältellä näyttäytymistä kanssasi julkisesti, jos on vaarana, että toinen nainen näkee ja sitten panee pahakseen. 
Matkat, reissut lisääntyy. Ja te vietätte entistä vähemmän aikaa yhdessä, ei halua suunnitella mitään yhteistä.  
Välillä katsottuaan puhelimeensa, niin voi olla onnellinen virne naamalla. Puhelin voi piipata yölläkin.

Vierailija
68/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "riitojen keksiminen" kuulostaa kyllä narsismilta. Vanhemmat erosivat ja äidillä sitten uusi, joka muutti meille. Hän keksimällä keksi riidan aiheita, että pääsi juomaan. Tuskin nyt hänellä ketään muuta naista oli - kuka sellasta juoppolallia viittinyt katsoa? .... Ei sitten äitikään, sanoi, et ovi on tuossa, häivy! ..... Muutti (maalta) Stadiin; eihän siellä narsistinen 'bönde' pärjää ollenkaan. .... No, ns. Maitojunalla takaisin.

Lopulta ei pärjännyt enää kenenkään kanssa, täällä "böndellä". .... Eikä mennyt minunkaan sanomiset millään läpi. Turhahan sitä on hakata päätään seinään (itseäni mietin).

.....

Ainoa mikä meni läpi, et käyhän nyt katsomassa vanhaa äitiäsi, hän ei kumminkaan elä iänkaiken. Sen oli tehnyt ja kiitti minua siitä, että sanoin. .... Juu, ei pitäisi puuttua toisten asioihin, mutta sellasia juttuja - jos niitä ei hoida eläessä, niin ne jää vaivaamaan loppuiäksi - sitä ajoin takaa. Välit selviksi.

Vierailija
69/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät on aina huijareita. Keksivät itselleen vielä tekosyitä joilla voivat oikeuttaa omia tekojansa. Pettäjä on aina se joka tekee väärin. AINA.

Jotkut sarjapettäjät ovat sadistisia ja narsistisia.

Mutta kiinni jäädessään ja kritiikkiä saadessaan teoistaan uhriutuvat ihmisten edessä.

Vierailija
70/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon hyviä kommentteja täällä. Lisäksi, kun pienet rakkaudelliset tekosi, kuten aamukahvin keitto, vaikka et itse juo ym , jotka ennen hän ymmärsi hyvällä tarkoitetuiksi, alkavat yhtäkkiä ärsyttää pettäjää suuresti. Tiuskii ja äyskii kuin teini.

Vierailija
71/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "riitojen keksiminen" kuulostaa kyllä narsismilta. Vanhemmat erosivat ja äidillä sitten uusi, joka muutti meille. Hän keksimällä keksi riidan aiheita, että pääsi juomaan. Tuskin nyt hänellä ketään muuta naista oli - kuka sellasta juoppolallia viittinyt katsoa? .... Ei sitten äitikään, sanoi, et ovi on tuossa, häivy! ..... Muutti (maalta) Stadiin; eihän siellä narsistinen 'bönde' pärjää ollenkaan. .... No, ns. Maitojunalla takaisin.

Lopulta ei pärjännyt enää kenenkään kanssa, täällä "böndellä". .... Eikä mennyt minunkaan sanomiset millään läpi. Turhahan sitä on hakata päätään seinään (itseäni mietin).

.....

Ainoa mikä meni läpi, et käyhän nyt katsomassa vanhaa äitiäsi, hän ei kumminkaan elä iänkaiken. Sen oli tehnyt ja kiitti minua siitä, että sanoin. .... Juu, ei pitäisi puuttua toisten asioihin, mutta sellasia juttuja - jos niitä ei hoida eläessä, niin ne jää vaivaamaan loppuiäksi - sitä ajoin takaa. Välit selviksi.

Selostus ilman päätä tai häntää. En ymmärtänyt mitään. Miten tämä liittyy pettämiseen?

Vierailija
72/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?????

-sivusta

Eli halutaan vähän kuin säästää ja syödä kakku samalla? Olet parisuhteessa muttet kuitenkaan ole ja järkytyt jos kumppani sanoo omaksi mieheksi/naiseksi? Voi tätä nykyaikaa ja sitoutumis_kammoisia....

Nyt menee jollain kovaa🤡

Vierailija
73/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy 20 vuoden jälkeen voiko tulla sisälle? Aina on saanut tulla sisälle. 

Vierailija
74/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon hyviä kommentteja täällä. Lisäksi, kun pienet rakkaudelliset tekosi, kuten aamukahvin keitto, vaikka et itse juo ym , jotka ennen hän ymmärsi hyvällä tarkoitetuiksi, alkavat yhtäkkiä ärsyttää pettäjää suuresti. Tiuskii ja äyskii kuin teini.

Tai alkaa tehdä pieniä rakkaudellista tekoja peittääkseen pettämisen. Vaikuttaa onnelliselta, koska uusi suhde saa hyvälle tuulelle. Halailee, koska uusi suhde tekee iloiseksi. Jne. Jne. Jne.

Vierailija
75/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää voi monella lailla. Jäät miettimään missä puoliso on, juomassa vai jonkun muun luona.

No, pitkä tie on, sullakin vielä kuljettavanasi.

t. sama

Vierailija
76/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla semmoistakin, että menee aina samaan aikaan viemään roskia, kävelylle tmv. kun  soittaakin sille salarakkaalle. Sanoo esim. hyvät yöt ja huomenna nähdään taas.

Vierailija
77/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla semmoistakin, että menee aina samaan aikaan viemään roskia, kävelylle tmv. kun  soittaakin sille salarakkaalle. Sanoo esim. hyvät yöt ja huomenna nähdään taas.

Miksi menisi aina samaan aikaan? Olisi aika outoa.

Vierailija
78/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se salarakas on sitä pyytäny. 

Vierailija
79/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät on aina huijareita. Keksivät itselleen vielä tekosyitä joilla voivat oikeuttaa omia tekojansa. Pettäjä on aina se joka tekee väärin. AINA.

Jotkut sarjapettäjät ovat sadistisia ja narsistisia.

Mutta kiinni jäädessään ja kritiikkiä saadessaan teoistaan uhriutuvat ihmisten edessä.

Kerran, toisen kerran, sitten se menee jo rutiinilla. 😒 Voi meitä ihmispoloja. 

Vierailija
80/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se salarakas on sitä pyytäny. 

Silloin sanotaan salarakkaalle, että rakas, emme voi toimia niin, koska siitä jää kiinni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi