Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää jos puoliso pettää

Vierailija
03.07.2026 |

Kysymys otsikossa. Mistä sen tietää? 

Kommentit (200)

Vierailija
41/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistele alusvaatteita.

Ikävää, että olet joutunut alentumaan tuolle tasolle.

Vierailija
42/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä yhtään mistään. esim sarjapettäjät ovat loistavia elämään kuten ennenkin.

👍 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on jo hyväksyttävää vuonna 2026.

Fossiilit eivät vain tajua tätä.

Jos niin sovitaan, ok. Tulisi nuorempien liberalistien hyväksyä myös erilaisuutta, ihmisten osalta kun on monia näkemyksiä jotka arjessa eivät toisiaan viiltele ruvelle. Pettämisen voi salata, mutta miksi, jos se on ihan ok. 

Fossiili tässä. Juurikin näitä puolusteluja on samoin sanoin esitetty aina. Jo esivanhempiesi aikana. 

Eikö se nyt kuitenkin ole helpointa pitää yllä yhtä suhdetta kerrallaan. Tietysti elämässä tulee kaikille houkutuksia, mutta kyllä niistä aikuinen voi kieltäytyä.

Vierailija
44/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et täysin varmasti mistään muutakun saamalla toisen kiinni ns "housut nilkoissa." Mutta saattaa olla huom saattaa olla merkki pettämisestä kun toinen on liian mustasukkainen ihan kaikesta. Etsivät vikaa sinusta kun ovat itse tehneet väärin. Saavat sillä katsos oikeutusta omiin toimiin.

Vierailija
45/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on jo hyväksyttävää vuonna 2026.

Fossiilit eivät vain tajua tätä.

Jos niin sovitaan, ok. Tulisi nuorempien liberalistien hyväksyä myös erilaisuutta, ihmisten osalta kun on monia näkemyksiä jotka arjessa eivät toisiaan viiltele ruvelle. Pettämisen voi salata, mutta miksi, jos se on ihan ok. 

Fossiili tässä. Juurikin näitä puolusteluja on samoin sanoin esitetty aina. Jo esivanhempiesi aikana. 

Eikö se nyt kuitenkin ole helpointa pitää yllä yhtä suhdetta kerrallaan. Tietysti elämässä tulee kaikille houkutuksia, mutta kyllä niistä aikuinen voi kieltäytyä.

Houkutuksista on paljon helpompi päästä yli kun tehtyistä virheistä. -eri

Vierailija
46/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaan haukkua puolisoa ja tekee jopa kiusaa. Toisaalta voi olla ns. kylmää mielistelyä. Kummallisia menoja. Mitään ei halua tehdä puolison kanssa. Outo vierauden tunne. 

Vierailija
47/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenlaisia merkkejä. Sekin voi olla, että on todella huomaavainen ja auttavainen sekä ostelee lahjoja. Ihanakin käytös voi kieliä pettämisestä, valitettavasti. Sitten on ihan perinteistä toista ääripääätä, myöhään töissä, piilottelee puhelinta jne. 

Lahjat voi olla toisilta varastettu. Poliisin tyyli.

Vierailija
48/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Alapää haisee spermalta, vaikka ette ole vähään aikaa sekstailleet.

- Yhtäkkinen kiinnostus seksiin lopahtaa, mutta omia menoja riittää iltaisin.

- Näpläilee jatkuvasti puhelinta ja vahtii, ettei muut pääse siihen käsiksi.

Siinä jotain tavallisimpia.

Ensimmäinen on vainoharhaiden ja mustasukkaisen miehen keksimää satua. 

Vierailija
49/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et täysin varmasti mistään muutakun saamalla toisen kiinni ns "housut nilkoissa." Mutta saattaa olla huom saattaa olla merkki pettämisestä kun toinen on liian mustasukkainen ihan kaikesta. Etsivät vikaa sinusta kun ovat itse tehneet väärin. Saavat sillä katsos oikeutusta omiin toimiin.

Itselleni on käynyt tämä että oli erittäin mustasukkainen kaikesta. Myöhemmin selvisi että hän itse pettää. Tosin kai ihminen voi pettää olematta mustasukkainenkin. 🤔

Vierailija
50/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo seksiin mukaan jotain aivan uutta ja yllättävää. 

Vierailija
51/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo lähtevänsä lenkille (farkut jalassa), sanoo lähtevänsä ulos, käy puhumassa puhelimeen ulkona, käy 'tankkaamassa' 2 kertaa päivässä (meillä ensin toinen lapsi kysyi eräänä viikonloppu aamuna iskältään mihin hän menee, 'tankkaamaan', toiselle lapselle sanoo iltapäivällä menevänsä 'tankkaamaan'. Löytyy mäkkärikuitti  2x hampurilaisateria paikka joku' Kouvola' asutte ihan muualla.... 

Vierailija
52/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha biisi; onneksi (miehenä) ymmärsin tuon jo tuon biisin tekoaikaan .... ikävä juttu.

Vierailija
53/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex ainakin alkoi kehittää riitoja tyhjästä. Lähti käymään iltaisin usein kaupassa ja sitä ennen piti käydä suihkussa ja pestä hampaat. Toinen syy oli, että ahdistaa/ ei saa unta näistä meidän riidoista johtuen mitkä oli itse alkujaan luonut, joten piti päästä ajelemaan yms. 

Laitoin lopulta puhelimen autoon, puhelimessa oli se lapsille tarkoitettu paikannussovellus. Siitä näin alkuun outuja juttuja/ paikkoja ja sitten, että ex heitti työkaverinsa (nainen) kotiin töistä. Ex kiisti siellä edes ajaneensa ja minä olin taas se hullu. Lopulta löysin nämä yksi kerta sen paikannussovelluksen avulla. Niin kauan ex kiisti kaiken kunnes jäivät rysän päältä kiinni. En siis usko siihen, että pettäjä myöntää mitään kysyttäessä. Jos on moraaliton ja kykenee toimimaan noin, niin turha odottaa mitään muuta, valitettavasti.

Vierailija
54/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monenlaisia merkkejä. Sekin voi olla, että on todella huomaavainen ja auttavainen sekä ostelee lahjoja. Ihanakin käytös voi kieliä pettämisestä, valitettavasti. Sitten on ihan perinteistä toista ääripääätä, myöhään töissä, piilottelee puhelinta jne. 

Lahjat voi olla toisilta varastettu. Poliisin tyyli.

Tässä tämä ikävä että niin paljon erilaisia "merkkejä" olemassa. Että 100 varma ei voi olla mistään ennenkuin se jää kiinni. Paljon näistä merkeistä voi johtua muistakin asiosta myös.

Vierailija
55/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma naiseni alkoi tekemään pidempää "työpäivää" useamman kerran viikossa kunnes hänen työkaverinsa käräytti pettäjän. 

Vierailija
56/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät on aina huijareita. Keksivät itselleen vielä tekosyitä joilla voivat oikeuttaa omia tekojansa. Pettäjä on aina se joka tekee väärin. AINA.

Vierailija
57/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni järkyttyi siitä kun minä järkytyin hänen jäätyään kiinni sivusuhteesta. Sitten kun itse teon hänelle samat ja sanoin *No niin, nyt tiedät, millä se tuntuu”, hän loukkaantui silti.

Miehen logiikkaa?

Ei vaan narsisteilla nyt vaan on tapana syyllistää jopa uhriaan siitä että uhri hermostuu kaltoinkohtelustaan. Yrittää jollain aivokuperkeikalla saada asetelman niin päin että hän itse asiassa onkin se uhri vaikka tehnyt väärin.

Vierailija
58/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oxfordin nanoporetekniikalla otetussa näytteessä näkyy vieraan miehen bakteereita genitaalien epiteelissä. Tätä ei voi millään pesulla välttää.

Vierailija
59/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä pakkoneuroosi teillä on muiden puhelimiin? ei mun kumppanilla ole mitään asiaa mun puhelimeen eikä mua voisi vähempää kiinnostaa hänen puhelimensa. kuulostaa vainoharhaiselta!

ja jos joku sanoo, että toisen puhelimen seuraaminen on merkki luottamuksesta, niin packat! tapaamiset voi sopia muutenkin kuin puhelimen viesteillä. Fiksu ihminen ei jättäisi niitä mulkoilijan nähtäville. 

Kuulostaapa taas vähän pettäjän puheelta... Jos puhelinkättäytyminen muuttuu yhtäkkiä salailevammaksi niin kyllä se vaan on merkki.

Vierailija
60/200 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma naiseni alkoi tekemään pidempää "työpäivää" useamman kerran viikossa kunnes hänen työkaverinsa käräytti pettäjän. 

En ole tähän päivään mennessä (63v) pettänyt, mutta pettäisin idioottia, joka sanoo "minun naiseni".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä