Millaisia vaatteita nykyään käytetään yöelämässä?
En ole ollut vuosikausiin ns ulkona, mutta tänä viikonloppuna olen menossa. Mietin että miten paljastavia vaatteita nykyään käytetään yöelämässä. Onko normaalia vai liikaa, jos puserossa on näkyvä rintavako? Toivon asiallisia vastauksia, ei mitään trollauksia. En ole pukeutunut sillä lailla todella vuosiin ja kun laitoin sellaisen, muuten minusta kohtuunätin, puseron päälle, niin oli todella paljas olo. Miten seksikästä ja avointa pukeutumista nykyään näkee yöelämässä? En halua näyttää tyrkyltä, enkä etsi seuraa ja olen jo 40+. Ihan kiinnostaisi se, että millaisia ja miten paljastavia vaatteita muut keski-ikäiset käyttävät nykyään bilettämässä.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ainakaan käytä puseroita.
Mitä tarkoitat? Esim farkkujen kanssa varmasti käytetään, ei varmasti tunikoitakaan. Jos ei ole kuuma ja ei tarkene topissa, niin puserohan sitten pitää olla.
Ei farkkuja käytetä bileasuna. Mitä lyhyemmät shortsit, sitä parempi. Ihan lyhyet lahkeet ja korkea vyötärö, yhdistä toppiin tai paitapuseroon tai molempiin, paitapuseron voi pukea "takiksi" avonaisena.
Minun yöelämässä käytän yöpaitaa tai olen alasti, hyvin on sujunut, vaikka valot on poissa päältä.
Lämmin röijy harteille ja tykkimyssy päähän jottet vilustu. Supikkaat jalkaan ja sitten vaan annat tanhun viedä kesäyössä!
Vierailija kirjoitti:
riittää kun ajelet kaikki karvat pois ja puet navettatakin. Se kantsii tärkätä niin siinä on sitä urbaania veistoksellisuutta, jota trikoo-rahvaassa ei ole.
Jalkaan aidot Hait. Mielellään violetit, jos takki on oranssi. Vastavärit juttelee keskenään ja vaikutat avantgardistiselta
Violetin vastaväri ei ole oranssi.
H u o rat pukeutuu kuin huor at. Eli mahdollisimman niukasti, vaikka aiot maksuttakin antaa. Eli pukeudu kuten h o ro tai normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen farmariasu, valkoiset tennarit ja tyköistuvasta paidasta voi tosiaan jättää ylimmän napin auki, niin charmantisti harmaantuneet rintakarvat pääsevät hurmaamaan yön tsirbuloita.
Lisäksi pikanttina yksityiskohtana rintakarvojen välistä kimmeltävä panssarikaulaketju!
Vierailija kirjoitti:
Miten nelikymppinen on noin epävarma itsestään että kyselee pukeutumisohjeita?
En minä ole itsestäni epävarma, osaan pukeutua moniin sellaisiin tilaisuuksiin, mihin sinä et osaisi pukeutua ja mihin sinä joutuisit kysymään neuvoa. Yöelämä on minulle nykyään vieras paikka, enkä tiedä, miten sinne pukeudutaan, joten siksi kyselen täällä netissä niiltä, jotka ovat siellä nykyään aktiivisesti käyneet.
Ap
Olen noin 40 v. ja aloittajan kanssa sama tilanne, että vuosiin en ole käynyt yöelämässä.
Jos nyt menisin, niin paikkana olisi Helsinki ja toivottavasti sellainen yökerho jossa ei ole pelkkiä teinejä. Pukisin päälle varmaan cocktail-henkisen mekon tai silkkipuseron tummien housujen kanssa. Sopivasti koruja tietysti myös ja korkkarit jalkaan. Mulla ei ole tarvetta näyttää nuoremmalta kuin olen, joten jotain klassisen tyylikästä yrittäisin pukea.
Kun ei nyt hirveästi niitä asiallisia vastauksia ole ketjuun tullut, niin näillä itse ainakin menisin. Toki kiinnostaisi minuakin tietää mitä sinne yleisesti nykyään puetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ainakaan käytä puseroita.
Mitä tarkoitat? Esim farkkujen kanssa varmasti käytetään, ei varmasti tunikoitakaan. Jos ei ole kuuma ja ei tarkene topissa, niin puserohan sitten pitää olla.
Ei farkkuja käytetä bileasuna. Mitä lyhyemmät shortsit, sitä parempi. Ihan lyhyet lahkeet ja korkea vyötärö, yhdistä toppiin tai paitapuseroon tai molempiin, paitapuseron voi pukea "takiksi" avonaisena.
Tuo ei kyllä varmasti ole keski-ikäisten iltatyyliä vaan teinien. Kiitos kuitenkin vastauksesta.
Ap
Hilkka kannattaa sitoa napakasti, ettei se lähde päästä kyläkeinulla kiikkuessa.
Pitkä iltapuku hansikkaineen on in. Miehillä shakki ja draketti. Hattua unohtamatta.
Ei nykyään enää pukeuduta. Alasti viipotetaan menemään. Luottokortti pakaravakoon ja baanalle.
Kukallinen kolttu tai pumpulimekko.