Miksi muualta tulleiden yliedustuksesta naisiin kohdistuvan väkivallan osalta halutaan vaieta reunavasemmalla?
Ei kaikki mutta aivan liian moni.
Pyydän asiallista eurooppalaista keskustelua.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset miehet haluavat vaieta suomalaisten miesten väkivallasta?
Missä niin on sanottu?
Faktojen kautta on parempi käydä keskustelua vaihtuvien tunnetilojen sijaan.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXX. . .P E R S K U T A R A L L A A !. . .XXXXX
100% aitoa perussuomalaista peppukipua
Vierailija kirjoitti:
XXXXX. . .P E R S K U T A R A L L A A !. . .XXXXX
100% aitoa perussuomalaista peppukipua
Otapa aamun mielialalääkkeesi!
Jospa uskoisit sen olkiukko-sepustuksesi edes itse.
Koska murhat on tilastojen mukaan yhä enimmäkseen valkoisen enemmistön tekemiä, pöllö.
Pyydät asiallista keskustelua, mutta esität itse provosoivan ja vääristelevän väitteen.
Yritähän uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Jospa uskoisit sen olkiukko-sepustuksesi edes itse.
Projisointisi kertoo vain sinusta.
Vasemmistolaiset ovat niin tunteellisia. Tilastot osoittavat muualta tulleiden rankan yliedustuksen, mutta tutkittu tieto ei kelpaa tunteilijoille.
Vierailija kirjoitti:
Koska murhat on tilastojen mukaan yhä enimmäkseen valkoisen enemmistön tekemiä, pöllö.
Suhteellinen riski on muualta tulleilla tilastojen mukaan suurempi.
Älä vääristele ja siirrä maalitolppia.
Mitä pahaa siinä on? Ovat alempiarvoisia.
Minä olen reunavasemmalla (kai, en kuitenkaan kannata kommunismia), enkä halua vaieta siitä. En vaan tiedä mitä asialle voisi tehdä kun maahanmuuttajanaiset eivät uskalla/osaa asiasta puhua tai todistaa miestään vastaan, eikä ihme kun monet suomalaisetkaan eivät osaa.
Mamuvihaajien ratkaisu tähän on, että ei oteta maahanmuuttajia mutta eihän se siihen itse väkivaltaan auta, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset ovat niin tunteellisia. Tilastot osoittavat muualta tulleiden rankan yliedustuksen, mutta tutkittu tieto ei kelpaa tunteilijoille.
Pelkillä ajanjaksoittain vaihtuvilla tunteilla ja hetkessä elämisellä ei rakenneta yhteiskuntaa jossa se tulevaisuus olisi parempi.
Ei haluta. Haluttaisiin puhua väkivaltaongelmasta sen todellisella nimellä, eli miesten harjoittamasta väkivallasta. Miehet taas haluavat puhua vain "niiden toisten miesten" tekemästä väkivallasta, jolloin keskustelulla ei ole mitään virkaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyydät asiallista keskustelua, mutta esität itse provosoivan ja vääristelevän väitteen.
Yritähän uudestaan.
Mikä aloituksessa on vääristelevää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteellinen riski on muualta tulleilla tilastojen mukaan suurempi.
Älä vääristele ja siirrä maalitolppia.
Miten ulkomaalainen pääsisi harjoittamaan lähisuhdeväkivaltaa minuun, kun seurustelen suomalaisten kanssa? Suhteellinen riski on 0.
Vierailija kirjoitti:
Ei haluta. Haluttaisiin puhua väkivaltaongelmasta sen todellisella nimellä, eli miesten harjoittamasta väkivallasta. Miehet taas haluavat puhua vain "niiden toisten miesten" tekemästä väkivallasta, jolloin keskustelulla ei ole mitään virkaa.
Eli uhrataan vaan edelleen suomalaisia maahanmuuton alttarille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niin on sanottu?
Ihan vaikka täällä. Yritystä on keskustella mutta sen sijaan että ottaisivat kantaa SUOMALAISTEN tekemästä väkivallasta, vastaukset on aina tasoa "yhyy väestönvaihto, tätähän haluttiin tänne" ynnä muuta paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli uhrataan vaan edelleen suomalaisia maahanmuuton alttarille?
Meille naisille on ihan se ja sama, kenelle te meitä uhraatte. Se uhraaminen on se ongelma.