Mies yskiny lähes joka päivä noin vuoden ajan
Kommentit (33)
Onko allergiaa, astmaa, tuoksut, savu, ulkoilman saasteet, muu? Kuiva kurkku ja mieto pastilli?
Mä olen yskinyt kaksi vuotta ja varasin vihdoin lääkäriajan, parin kuukauden päähän meni. Itsellä on mielestäni refluksiyskä.
Minkälainen tyyny tukeeko niskaa, entä vuodevaatteet. Tarvitseeko kohottavaa sängynpäätyä tai kiilaa. Pölyääkö töissä tai kotona. Entä saippuat tuoksuineen ja pesuaineet. Partavesi.
Mää oon yskiny kohta 30 vuotta joka päivä. N58
Ärsyttävää en jaksaisi, naapuri on tuollainen limanuljaska korauttelija ja heitän aina seinään kaiken mikä on lähellä kättä, viimeksi polkupyörä (sarvet väänty).
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää en jaksaisi, naapuri on tuollainen limanuljaska korauttelija ja heitän aina seinään kaiken mikä on lähellä kättä, viimeksi polkupyörä (sarvet väänty).
Hul lu! Kai sitä kotonaan saa yskiä. Te mielensäpahoittajat ootte kyllä pilanneet tämän nykymaailman. Muuta korpeen!
Kannattaa selvittää. Itse yskin harmitonta yskää yli vuoden, ja lymfoomahan se kutitteli.
keuhkoputken syöpä ja sydänsairaudet voi oireilla näin heti lääkäriin ei ole normaalia jatkuva yskä.
Mulla loppui yskiminen kun työpaikan toimisto vaihtoi toisiin tiloihin. Vanhassa oli selkeä sisäilmaongelma.
Vierailija kirjoitti:
Verenpainelääkitys?
Ei kaikki verenpainelääkkeet yskitä, itsellä meni lääke nopeasti vaihtoon yskän vuoksi.
Yliärtyvä kurkunpää. Olen yskinyt vuosia. Tutkittu kaikki mahdollinen. Viimeinen diagnoosi on tuo yliärtyvä kurkunpää, kun eivät muuta keksineet.
Vierailija kirjoitti:
Siis että ei saisi yskiä? No, saako sitte aivastella, niistää, pierrä tai käydä kakkalla ja pissalla? Sää et oo ihan terve.
Hinkuyskä?