Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nouseeko vai laskeeko persujen kannatus

Vierailija
02.07.2026 |

Nyt tuli tuo Oulun juttujen törkeä kommentointi. Nostaako vai laskeeko se perussuomalaisten kannatusta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa on vielä persujen törppöillä, hyvin on ristiriitainen puolue.

Vierailija
22/28 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei äänestä. Tämä on nyt nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousee kovasti.

Vierailija
24/28 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että todellisuus on sitä seitsemää prosenttia joka ollut viime vaaleissa. En tiedä kysytäänkö noissa gallupeissa että kuinka todennäköistä on, että haastateltu edes käy äänestämässä, joka vaikuttaa tietysti paljon siihen lopputulokseen. 

Mutta jotenkin surullista, että näin paljon kuitenkin kannatusta. Itse kun en ole ainakaan havainnut mitään positiivista muutosta Suomelle tämän hallituskauden aikana, en edes mm:n vähenemisen osalta vaan päinvastoin. 

Vierailija
25/28 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä on nähty? 

Vierailija
26/28 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä on nähty? 

No olen eri, mutta eiköhän persujen osaaminen ja lupaukset ole nähty. 

Vierailija
27/28 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun viime vaaleissa saamaani ääntä eivät tule enää saamaan. Tätä ei muuta mikään. 

Vierailija
28/28 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin politiikka tavallista enemmän seuraavana (ja osin opiskellut alaa yliopistossa) sanoisin varmuudella että nousee. Mutta samalla nousee vasemmiston/vihreiden kannatus - tosi demarit syö ääniä jälkimmäisiltä. Sama polarisaatiokehitys kun muualla euroopassa. Kaikki tulee muuttumaan huomattavasti enemmän kuin tähän asti ollaan nähty. 

Syyt selkeitä; talous ja Islam. Vaikeita asioita ratkaista, joten haetaan yksinkertaisia ratkaisuja niin vasemmalta että oikealta. Tämä kehitys jatkuu 5-15 vuotta ennen kuin tulee se ns "katkeamispiste" eli jotain radikaalia tapahtuu. Jos täytyy veikata niin pienimuotoinen sisällissota maahanmuuttoa/poliittista eliittiä vastaan yhdessä euroopan maassa - tämä sitten pienimuotoisemmin leviää muualle. 

Ikävähän tämmöinen kehitys on, ihan sama mitä poliittista kantaa edustaa. Itse muuttanut jo ulkomaille (euroopan ulkopuolelle) - hyvää elämää elän niin taloudellisesti että turvallisuusnäkökulmasta nähtynä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi