Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut ihmiset eivät ymmärrä että jollekin ihmiselle on iso kynnys mennä yksin esim Subwayhin tai muihin ravintoloihin syömään

Vierailija
02.07.2026 |

Voi olla sosiaalista pelkoa, huono itsetunto jne. Muut eivät ymmärrä miltä se tuntuu.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sinkku niin kauan, etten söisi varmaan ikinä ulkona, jos olisi aina pakko olla joku kaverina.

Vierailija
62/72 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on helppo mennä. Voi istua missä haluaa, syödä mitä haluaa, lähteä kun haluaa, laittaa kuulokkeet päähän jos joku kälättää viereisessä pöydässä. Toisen kanssa pitää huomioida koko ajan mitä toinen haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pakottaako joku sinua menemään paikkaan, jonne et halua mennä?

Vierailija
64/72 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subway nyt on leipäkioski. Ravintolaa nähnytkään.

Vierailija
65/72 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista, että olisin koskaan syönyt raflassa yksin tai käynyt edes lasillisella tai kahvilla. Mä en ole nähnyt mitään syytä mennä.

Et vissiin esimerkiksi matkusta juurikaan. Mulle tulis työmatkoilla kyllä nälkä jossen ravintolassa uskaltaisi käydä.

Olen matkustanut yksin ulkomaille ja ruokaillut, en yksin vaan ilman seuraa. 
Lukion jälkeiseen oppilaitokseen meno jännitti mutta se meni nopeasti ohi. Ap on ehkä nuori?

Jännittäminen on ominaisuus, joka säilyy läpi elämän. Se voi välillä laantua mutta ei häviä koskaan. Näin ainakin minulla. Tutuissa paikoissa en jännitä.

Olen yli 60-v, joten tuskin tämä tästä muuttuu.

Vierailija
66/72 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jotkut ihmiset eivät ymmärrä että jollekin ihmiselle on iso kynnys mennä yksin esim Subwayhin tai muihin ravintoloihin syömään

Voi olla sosiaalista pelkoa, huono itsetunto jne. Muut eivät ymmärrä miltä se tuntuu."

Juo säännöllisesti 2-4 kupillista vihreää teetä päivittäin tai vastaavasti 1 tl Matcha vihreää teetä 80 asteen veteen sekoitettuna. Kaikkien muiden hyötyjen mm. terveysvaikutusten, energian lisäämisen, painon putoamisen, muistin ja ajattelun parantumisen lisäksi myös turruttaa mieltä hieman "viileämmäksi" ja vakaammaksi, jolloin huonouden ja häpeäntunteet vähenevät jonkin verran. 

Vierailija
67/72 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista, että olisin koskaan syönyt raflassa yksin tai käynyt edes lasillisella tai kahvilla. Mä en ole nähnyt mitään syytä mennä.

Et vissiin esimerkiksi matkusta juurikaan. Mulle tulis työmatkoilla kyllä nälkä jossen ravintolassa uskaltaisi käydä.

Pikaravintolat on keksitty, voit tilata suoraan autoon ja syödä siellä tai hotellihuoneessa.  Tai Wolttaa. Ei tarvitse mihinkään ravintolaan mennä.

Vierailija
68/72 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikaravintolat on keksitty, voit tilata suoraan autoon ja syödä siellä tai hotellihuoneessa.  Tai Wolttaa. Ei tarvitse mihinkään ravintolaan mennä.

Ihminen joka käy paljon työmatkoilla tuskin ahdistuu ihmisten katseista tai läsnäolosta, joten olet oikeastaan väärä ihminen vastaamaan APn kysymykseen.

Vierailija
69/72 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä,ei ehkä jännitystä,mutta itsekkin en juuri käy subissa koska pitää tehdä niin paljon valintoja.Hamppari paikat paljon helpompia.Jotenkin ei jaksa,tykkään et voi tilata simppelisti tyyliin `yks bic mac ateria..

Vierailija
70/72 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen matkustanut yksin ulkomaille ja ruokaillut, en yksin vaan ilman seuraa. 
Lukion jälkeiseen oppilaitokseen meno jännitti mutta se meni nopeasti ohi. Ap on ehkä nuori?

Jännittäminen on ominaisuus, joka säilyy läpi elämän. Se voi välillä laantua mutta ei häviä koskaan. Näin ainakin minulla. Tutuissa paikoissa en jännitä.

Olen yli 60-v, joten tuskin tämä tästä muuttuu.

Kyllä siihen voi itse vaikuttaa paljon. Minä olen yksi näistä, joita pelotti mennä yksin ravintolaan. Muutamia kertoja kun itsensä siihen pakotti niin se alkoi luonnistua, ja lopulta myös tuntua aika normaalilta. 

Sama yksin matkustamisen kanssa. 

Vierailija
71/72 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti opettelemaan. Ensin käyt kahvilla ha sitten syömään. Mene ikkuna paikalle ja katsele ulos.

Vierailija
72/72 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään yksin syömässä ravintolassa. En usko, että ketään kiinnosti. En seurannut kenenkään ilmeitä, olin niin keskittynyt hyvään ruokaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi