Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotkut ihmiset eivät ymmärrä että jollekin ihmiselle on iso kynnys mennä yksin esim Subwayhin tai muihin ravintoloihin syömään

Vierailija
02.07.2026 |

Voi olla sosiaalista pelkoa, huono itsetunto jne. Muut eivät ymmärrä miltä se tuntuu.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Valtio on aina rankaissut minua ja äiti. Pelkään käyttää rahaa sellaiseen, en käy edes kahvilassa. Kahvikuppineuroosi, luulen että muut katsovat että lä.ski se siinä syö yksin.

Kahvilat jätän Suomessa käymättä, Portugalissa saa espresson jopa alle eurolla. Suomessa kahvikupin hinnalla paketin kahvia kotiin. 

Vierailija
22/35 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laita rahaa kesämestoja kierteleviin artisteihin. Mutta kahvilassa ja ravintolassa käyn. Kaikki me toimitaan tavallamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buffetit ei pelota. Kaikki missä tulee erikseen tilata annos... Hyrr..

Vierailija
24/35 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 220pmol/l testosteronitasoilla on helppo ymmärtää ja samaistua

T. Ujo mies 29v

Vierailija
25/35 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enimmäkseen esim työmatkoilla joutuu kyllä syömään aika usein yksin. Olen kyllä syönyt xx -kertaa yksin  myös ilta-ravintoloissa, koska a) tykkään syödä hyvin b) hotellihuoneessa harvoin pystyy kokkaamaan c ) on mukava tutustua eri maiden ruokakulttuuriin ja nykyään voi kuukkeloida hyvät ravintolat helposti d) jos matkustaa paljon  työkseen tai huvikseen, miksi pitäisi tyytyä johonkin subbeihin tai mäkkäreihin, kun samalla hinnalla saa usein laadukasta ruokaa paikallisesti.

Vierailija
26/35 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alle 220pmol/l testosteronitasoilla on helppo ymmärtää ja samaistua

T. Ujo mies 29v

Itsellä testosteroni arvot hivenen korkeammat mitä normaalisti. Silti olen ujo.

Vierailija
27/35 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sitten kavereiden kanssa jos se on niin vaikeaa yksin mennä.

Vierailija
28/35 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän pikaruokapaikoissa yksin käyminen ole vaikeaa, mutta ajattelepa että menet valkoisten pöytäliinojen ravintolaan ja istut siellä yksin, meikattuna ja kammattuna, mekko päällä, kaksi tuntia omassa pöydässäsi.

Oikein kirjoitettu: pikaruokapaikka. Subway ei ole mikään ravintola! Mikähän siinä niillä mättää ku kävin äkäseen heidän sivuilla ja näytti olevan ihan mahdottoman VAIKEETA LÖYTÄÄ HINTOJA? Mikäs salaisuus se on? Luovutin, en siis hae huomenna Subia, vaan haen kotia kebangin...T: Turun paappa 62,5 vuotta nuori...

Vierailija
29/35 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän pikaruokapaikoissa yksin käyminen ole vaikeaa, mutta ajattelepa että menet valkoisten pöytäliinojen ravintolaan ja istut siellä yksin, meikattuna ja kammattuna, mekko päällä, kaksi tuntia omassa pöydässäsi.

Mikä ihmeen valkoisten pöytäliinojen ravintola??

HÖHLÄ! Sellainen kalliimpi ja parempi mesta ku Subi tai hamppari "ravintolat"! Semmoinen missä on tilattavissa piffejä punaviinillä....

Vierailija
30/35 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan mene subwayhin, koska se on niin hankalaa

Vierailija
31/35 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minullakin epävarmuutta ja sosiaalista pelkoa joka on onneksi laantunut ajan myötä. Olen kuitenkin huomannut että just yksin on parasta ja ihaninta mennä syömään tai melkein minne vaan. Tykkään omasta seurasta kovasti. :) 

Hei just tämä! Ei tarvii jännittää ja ahdistua muiden seurasta.

Vierailija
32/35 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tämän. Pikaruokaravintoloihin en viitsi mennä, kun siellä on hihitteleviä teinijoukkoja ja hienompiin en viitsi mennä, kun en tiedä, miten niissä toimitaan, ja sitten pyörin siellä vain typerän näköisenä ihmettelemässä.

Vierailija
33/35 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tämän. Pikaruokaravintoloihin en viitsi mennä, kun siellä on hihitteleviä teinijoukkoja ja hienompiin en viitsi mennä, kun en tiedä, miten niissä toimitaan, ja sitten pyörin siellä vain typerän näköisenä ihmettelemässä.

Et osaa ravintolassa syödä? Toivottovasti kukaan ei ole erehtynyt palkkaamaan sinua töihin.

Vierailija
34/35 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan mene subwayhin, koska se on niin hankalaa

No sama. Miten leivän ostaminen voikin olla noiin hankalaa.

Vierailija
35/35 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista, että olisin koskaan syönyt raflassa yksin tai käynyt edes lasillisella tai kahvilla. Mä en ole nähnyt mitään syytä mennä.

Et vissiin esimerkiksi matkusta juurikaan. Mulle tulis työmatkoilla kyllä nälkä jossen ravintolassa uskaltaisi käydä.

Kyllä mä olen paljonkin matkustellut yksin ja työperäisestikin, kun kokkiharjoittelijana olen rafloissa töissä ollut.