Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaimon saisi ottamaan suihin?

Vierailija
02.07.2026 |

Meillä suihinotto on harvinaista herkkua, yksittäisiä kertoja vaimo on niin tehnyt ja sekin pikaisesti alkuun ennen kuin on sanonut naidaanko jo pilluun. Neuvoja kaipaan sellaisilta naisilta, jotka ei ole suikkaria tykänneet antaa aiemmin ja kuitenkin oppinut siitä pitämään. Mitkä tekijät on olleet avaimia tällaiseen mielen asetusten muutokseen? Mikä on ollut se mikä on estänyt pitämästä puuhasta aiemmin? Tekikö mies jotain toisin  tai osasiko perustella paremmin vai oliko oman pähkäilyn tulosta? Hygienia kunnossa ja olen jopa kokeeksi maistanut spermaanikin joskus, hyvin on mieto maku. Pelkään ajautuvani tämän vuoksi vieraisiin, joten on tosi kyseessä.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin että jos seksi mieltymykset ei ala enää kohtaamaan, tai eivät ole koskaan täysin kohdanneetkaan, niin silloin on mietinnön paikka mistä voin olla ilman. Oli taukoa viisitoista vuotta suihinotossa kun tapasin naisystäväni joka kertoi tälleen varttuneemmalla iällä ettei ole koskaan ottanut suihin, kun kysyi asiaa. Hän halusi kokeilla ja jonkin ajan jälkeen otti loppuun asti. Nyt olen taas saanut nauttia itsekin enkä vain nuolla pillua, joka sekin on nautinto.

Vierailija
82/104 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset on hyvin persoja makealle, dippaa kalu vaikka suklaamoussessa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta suurengas ja käsiraudat. Suurenkaalla suu pysyy auki ja kädet selän takana raudoissa eivät huido turhaan. Nyt naisesi suu on käytössäsi.

Vierailija
84/104 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin elämässä tulee sellainen juttu, että ei saakaan kaikkea mitä haluaa. Sitä voi vaikka kiukuttaa moinen tilanne. 

Vierailija
85/104 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se!

Vierailija
86/104 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa itse ensin suihinotto naapurin Peralta.

Vierailija
87/104 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaa elää naisen kanssa, joka ei anna suuseksiä? Kertokaa mulle nyt joku, että miksi?

Edelleen, maailmassa ja parisuhteessa, ainakin meillä, seksi ja suihinotto ei ole se ykkösasia. Kivahan se olisi jos vaimo olisi heti valmis ihan kaikkeen kun mun mieli tekis mut ei se nyt kumminkaan ainakaan meillä ihan niin mene. Seksiä on jos on, sitä on sitten vaimon ehdoilla, harvoin ja ilman suikkaria ja sirkustemppuja. Ostaisin panonuken jos vajoisin niin alas, se ei pihtaa ja on aina valmiina käyttöön. Hieman ehkä apaattinen kaikkeen mut ei laita vastaan.

Vierailija
88/104 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että rakastuin. Lisäksi mies oli tavattoman komea ja tuoksui ja maistui ihanalta. Hyvin hoidettu pehmeä iho, ei karvoja alapäässä missään ja kivan mallinen, kaunis ja silminnähden puhdas elin. Ei tullut ällötyksen tunnetta niin kun kaikkien muiden kanssa on aina tullut. 

Vierailija
89/104 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ollut vaikeata tuo suihinotto, tai kerran meinasin oksentaa...oli komea mies  ja yhvin kuuluisakin (joka ei kuulu tähän) ja kulli haisi niin hirveelle, ja maistui vielä hirveemmälle että oikeesti oli vaikeeta.

Mullooin ei. Omalla aina puhdas ja siisti KOKO alakerta, ei se riitä että munanpää on puhdas, se nivusosasto on oltava myös.

Vierailija
90/104 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikinä ollut vaikeata tuo suihinotto, tai kerran meinasin oksentaa...oli komea mies  ja yhvin kuuluisakin (joka ei kuulu tähän) ja kulli haisi niin hirveelle, ja maistui vielä hirveemmälle että oikeesti oli vaikeeta.

Mullooin ei. Omalla aina puhdas ja siisti KOKO alakerta, ei se riitä että munanpää on puhdas, se nivusosasto on oltava myös.

No miksi otit, jos oksetti?

Ethän sinä syö pilaantunutta ruokaakaan?

Vierailija
91/104 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi otit, jos oksetti?

Ethän sinä syö pilaantunutta ruokaakaan?

Joo en. mutta ajattelin vetää homman loppuun, toisin kuin tämä mies!

Vierailija
92/104 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhkaa erolla

Vierailija
93/104 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta suurengas ja käsiraudat. Suurenkaalla suu pysyy auki ja kädet selän takana raudoissa eivät huido turhaan. Nyt naisesi suu on käytössäsi.

Tää on suuhun raiskaus, ei suihinotto.

Vierailija
94/104 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus harvoin elämässä tulee sellainen juttu, että ei saakaan kaikkea mitä haluaa. Sitä voi vaikka kiukuttaa moinen tilanne. 

Näinhän se on. Silloin kannattaa karsia kaikki turha (perhe, romantiikka tms.) ja keskittyä siihen mikä ITSELLE on tärkeää (syväkurkku, peppuseksi jne.). Täällä eletään vain kerran ja sitten kadotaan ajan tuuliin. Elä sellaista elämää jolla on sinulle merkitystä, äläkä jonkun toisen-

Vierailija
95/104 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on suuhun raiskaus, ei suihinotto.

Monia semmoinenkin kiihottaa ja tyydyttää.

Vierailija
96/104 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vain huomannut että mies nauttii tuosta niin kovasti ja siksi teen sitä. Tuskin miehenikään rakastaa kaikkea, josta itse tykkään. Pitää antaa, jotta voi saada.

N34

Meillä suuseksin antaminen on yksipuolista. Vaimo ei ole tehnyt sitä minulle. On tosin kertonut  antaneensa sitä jollekin ihan loppuun asti.

Vierailija
97/104 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meillä jään paitsi sitä alkoi nielemään spontaanisti mutta paljastui että imi töissä pomon kusista munaa jo

Vierailija
98/104 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä pidän tärkeimpänä puhtautta, ei siihen tarvita ku vahva touhutippa niin se maku alkaa haitata. Mutta putipuhdas ja hajuton menee. Eli ehkä suihkun jälkeen kannattaisi tarjota josko vähän voisi lipaista, ehkä se siitä yltyy kunnon touhuksi. Naisilla ja miehillä taitaa olla vähän erilainen tuo hajujen aiheuttama reaktio, olisko biologiaa. 

Vierailija
99/104 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Jos ei halua, ei halua. Kannattaa etsiä suuhoidot muualta.

T.kokemusasiantuntija

Vierailija
100/104 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva ei ole ottanut vuosiin, ei tykkää, vaikka muuten on melko aktiivinen. Nuolen hänen pilluaan aina kun antaa ja tykkää. 
Tämän ketjun innostamana aamulla kun halailtiin ehdotin,  illalla kun sekstaillaan niin hän ottaa suihin ja minä nuolen pillun puhtaaksi spermasta, nauroi muttei luvannut mitään?

Tämä vaihtokauppa kuulostaa hyvältä, voisin jopa itse harkita. Toivottavasti rouvasi suostuu ja nautitte molemmat.

N50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi