Miten vaimon saisi ottamaan suihin?
Meillä suihinotto on harvinaista herkkua, yksittäisiä kertoja vaimo on niin tehnyt ja sekin pikaisesti alkuun ennen kuin on sanonut naidaanko jo pilluun. Neuvoja kaipaan sellaisilta naisilta, jotka ei ole suikkaria tykänneet antaa aiemmin ja kuitenkin oppinut siitä pitämään. Mitkä tekijät on olleet avaimia tällaiseen mielen asetusten muutokseen? Mikä on ollut se mikä on estänyt pitämästä puuhasta aiemmin? Tekikö mies jotain toisin tai osasiko perustella paremmin vai oliko oman pähkäilyn tulosta? Hygienia kunnossa ja olen jopa kokeeksi maistanut spermaanikin joskus, hyvin on mieto maku. Pelkään ajautuvani tämän vuoksi vieraisiin, joten on tosi kyseessä.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaimollesi. Sano, että se kiihottaisi sinua ihan hirveästi. Kerro, miten haluaisit. Kysy miten voit itse puolestasi tyydyttää häntä. Tarjoa suuseksiä. Pyydä häntä näyttämään/kertomaan miten.
Nämä on kaikki käytetty ja niin moneen kertaan, ettei uskalla enää toistaa itseään. Pillua saa hyväillä käsin ja nuolentaa päässyt antamaan vielä vähemmän kuin toisin päin. Orgasmit hoituu vaimolle joka kerta käsihyväilyilläni.
Kuulostaa siltä, että häntä jotenkin ällöttää elimet ja eritteet. En tiedä miten siitä voisi päästä. Kermavaahtoa?
Nyt taidetaan olla asian ytimessä, eli niissä eritteissä ja myös elimissä. Vaimo puhuu niistä välillä aika alatyyliin. Löytyykö tähän keltään joka päässyt tämän lajin ällötyksestä eroon ja millaisia vinkkejä osaisitte anta ajos johtuu tästä, kuten todennäköisesti johtuukin. Itse en ole tähän keksinyt muuta kuin sen että oon tarjotellut suikkaria tai nuolentaa vain suihkunraikkaana ja ne harvat kerrat kun hommaa on edes vähän aikaa kokeiltu, on tietenkin olleet just suihkunraikkaana. Kerma on vielä kokeilematta mutta pikku epäilys on, ettei vaimoa kiinnosta yhtään ruuallakaan leikkiminen edes tuon vertaa. En silti sano ei vaan tämähän testataan. Entä onko täällä jotain jotka leikkii ruuan kanssa seksileikkejä enemmänkin, onko jotain muita kuin tämä kliseinen kerma, jonka olette havainneet erityisesti suuseksiin sopiviksi?
Miten olis ihan vaan "voisitko antaa mulle suuhoitoa, käyn pesemässä alakerran hyväksi kyllä" - eihän tuo mahdottoman vaikeeta ole.
Vierailija kirjoitti:
Miten olis ihan vaan "voisitko antaa mulle suuhoitoa, käyn pesemässä alakerran hyväksi kyllä" - eihän tuo mahdottoman vaikeeta ole.
Johan aluksi sanoin että hygienia kunnossa ja vaimokin sen tietää.
Tämä ongelma unohtuu, kun hankit jostain isompia ongelmia. Kokeile vaikka sitä vieraissa käyntiä ja kerro vaimolle.
Nuorempana kokeiltiin joskus hunajaa, kermaa tai mansikkahilloa. Myöhemmin mentiin loppuun asti luomuna, mikä tuntuikin tosi nautinnolliselta. Tein vastavuoroisesti vaimolle, mitä hän toivoi.
Miehen on joko käskettävä/komennettava naisensa sanallisesti menemään rukousasentoon, taikka vain äänettömästi ohjata naisensa rukousasentoon, siihen riittää kun, nenäkkäin seistessä, mies asettaa kämmenensä naisensa harteille/olkapäille ja sitten painaltaa niitä alaspäin. Tämä käskyele on niin vahva että nainen kuiskaa silmät suurena "ai tässäkö", jos mies erehtyy vahingossa tekemään niin julkisella paikalla jossa on muita ihmisiä läsnä. Kun nainen on rukousasennossa ja mies seisoo, voi mies ohjata naisen päätä helposti käsillään, parhaimman nautinnon tavoittamiseksi.
Suklaata peniksen päälle niin ei se malta olla imemättä.
Minä olen sivelly kaluni jollain ruualla josta mies tykkää esim kinkkusulatejuusto toimi yhden kanssa toiselle taas dippasin suklaakastikkeeseen ja viimeistelin norolla vaniljakastiketta.
-Jussi
Vierailija kirjoitti:
No mitä se vaimo sanoo?
Vakivastaus on ei nyt, joskus sitten. Välillä olen kysynyt olisiko nyt se joskus sitten. Tulee ei nyt. Noidankehähän tuosta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutelkaa miten hän voisi tehdä sen, että olisi mieluisampaa... Variaatioita tyydyttävään suuseksin on paljon.
Hermostuu jos palaan aina vaan uudestaan samalla teemalla.
Hankala tilanne sinun kannaltasi, mitä oikeastaan voit tehdä... hyväksyä tilanteen ja keskittyä muuhun hyvään?
Tuossahan se just onkin kun tuntuu, etten vaan enää kykene tilannetta hyväksymään ja pelkään ajautuvani tosiaan vieraisiin, enkä haluaisi niin kusipää olla. Pattitilannehan tämä on, sen tunnistan kyllä ja siksi kysynkin neuvoa.
No eihän kukaan vieraisiin ajaudu, se on selvä. Ihan itse sen päätöksen tekee.
Ehkä sinun pitäisi sanoa tämä vaimollesi. Ei mitenkään ääni itsesäälistä väristen, vaan mahdollisimman nätisti ja ilman painostusta.
"Haluan sinua. Fantasioin ja unelmoin siitä, että sinä ottaisit minulta suihin. Olen valmis tyydyttämään sinua haluamallasi tavalla. Tämä ajatus suihinotosta on niin vahvana päässäni, että olen sen vuoksi jopa harkinnut vieraissa käymistä. En kuitenkaan halua sitä tehdä, koska rakastan ja kunnioitan sinua, enkä halua vaarantaa suhdettamme. Miten voisimme edetä tässä?"
Ja sitten olet hiljaa ja kuuntelet mitä hän sanoo.
VOihan sen noinkin ilmaista, mutta itse sanoisin, että tätä rupeaa nyt tästä päivästä lähtien, joko sinä tai joku muu ottamaan suihin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli aikoinaan samaa keskustelua ja yritystä. Mutta jos toinen ei asiasta innostu, on tyhmää lyödä päätään seinään jatkuvasti. Pian koko parisuhde on katkolla.
On pakko ymmärtää ettei elämässä saa ihan kaikkea mitä haluaa. Koska sain ainutlaatuisen ihastuttavan vaimon, pidän mielellään sen vaikka hän ei ole aivan 100%:sti täydellinen. En ole minäkään täydellinen, saan varmasti omat puutteeni ja kieltäytymiseni anteeksi.
Mutta jos yhden asian takia haluat vaihtaa parempaan, niin sen kun vaihdat. Voi käydä niin, että yksi asia meni parempaan suuntaan mutta viisi huonompaan. Itse teet valintasi sen mukaan mikä tuntuu parhaalta. Mutta älä lyö päätäsi seinään jatkuvaan, se ei johda mihinkään hyvään.
Näinhän se on vaihdossa tulee omat ongelmansa. Voihan se myös käydä niin, että tulee 5 asiaa parempaan suuntaa, mutta yksi huonompaan ja se yksi on se ratkaiseva asia.
Ehkä nämä on syytä ottaa ihan paperille ylös, mitkä asiat ovat itselle tärkeitä ja vähemmän tärkeitä parisuhteessa.
Itselle on se suihinotto myös tärkeä, vaikkakin siihen ei itsellä suhde kaatuisi. Persereikää ja pillua pitää saada säännöllisesti ja erittäin tärkeää on myös ettei naiseni liho.
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaimollesi. Sano, että se kiihottaisi sinua ihan hirveästi. Kerro, miten haluaisit. Kysy miten voit itse puolestasi tyydyttää häntä. Tarjoa suuseksiä. Pyydä häntä näyttämään/kertomaan miten.
Meillä naisilla on periaate, että mitään ei tipu ennenkuin mies järkkää meille orgasmin. Veijo (ap) on ollut siinä suhteessa helvetin saamaton jo vuodesta 2014, joten olen joutunut hakemaan palvelua muualta. Ihan mielellään sitä sitten tekee vastapalveluksia viitsivälle, taitavalle miehelle, joka pesee munansa ihan pyytämättä.
Et mitenkään, jos hän ei halua. Syyllistyt pakottamiseen tai rskaukseen, mäntti kantisapina
Oma rouva on tuossa erittäin taitava, ei tee sitä tosin pyynnöstä vaan suihinottomäärien perusteella voin päätellä olenko ollut mieleinen kumppani. Huonompina aikoina hävinnyt kokonaan listalta ja hyvinä tapahtuu usein, yllättäen ja omatoimisesti.
En kyllä usko, että kermavaahto tuo ratkaisua.
Leikkiikö vaimosi kikkelilläsi muuten? Ehkä heidän pitäisi tutustua niin ja kynnys ottaa veitikka suuhun madaltuisi. Itse oon silitellyt, hellitellyt ja vemputellut kumppanin kalua ihan huvin vuoksikin. Sitten kun se jäykistyy tehnyt mieli hyväillä suulla.
kuorruta se suklaalla ne ei voi vastustaa lihomista
Sama vika kuin aloittajalla. Meillä ei kullia oteta suuhun. Viimeks vaimo otti suihin 2019. Siinä oli viisi vuotta sellaista yrittelyä mutta häntä ei innosta koko aihe eikä oikein sitä halua antaa. Kertaakaan en ole vaimoni suuhun lauennut, lähinnä piti kullia lämpimässä suussaan. Se ei riitä.
Sittemmin olen ostanut nämä palvelut toisaalta. Kun on asiansa osaava niin satsi lähtee minuuteissa.
T: Miekkonen
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko, että kermavaahto tuo ratkaisua.
Leikkiikö vaimosi kikkelilläsi muuten? Ehkä heidän pitäisi tutustua niin ja kynnys ottaa veitikka suuhun madaltuisi. Itse oon silitellyt, hellitellyt ja vemputellut kumppanin kalua ihan huvin vuoksikin. Sitten kun se jäykistyy tehnyt mieli hyväillä suulla.
Tää plus puhtaus :)
MUTTA joidenkin miesten kanssa ei pääse muodostumaan mitään tällaista yhdessäoloa eikä he koske minuun samoin vaan se muna ollaan välittömästi tunkemassa kättä vasten, pilluun tai suuhun ja vaaditaan koko ajan jotain. Ainoita tapoja ilkeilyn tai huonon hygienian lisäksi millä minut saa luopumaan suihinotosta.
Mutta on myös ihmisiä jotka ei halua antaa suuseksiä, sille ei sitten mitään oikein voi.
Eli sun mukaan pitää omat toiveet heittää roskiin ja vaihtoehtona heittää koko pitkä liitto roskiin? Aika karuja vaihtoehtoja molemmat.