Miten vaimon saisi ottamaan suihin?
Meillä suihinotto on harvinaista herkkua, yksittäisiä kertoja vaimo on niin tehnyt ja sekin pikaisesti alkuun ennen kuin on sanonut naidaanko jo pilluun. Neuvoja kaipaan sellaisilta naisilta, jotka ei ole suikkaria tykänneet antaa aiemmin ja kuitenkin oppinut siitä pitämään. Mitkä tekijät on olleet avaimia tällaiseen mielen asetusten muutokseen? Mikä on ollut se mikä on estänyt pitämästä puuhasta aiemmin? Tekikö mies jotain toisin tai osasiko perustella paremmin vai oliko oman pähkäilyn tulosta? Hygienia kunnossa ja olen jopa kokeeksi maistanut spermaanikin joskus, hyvin on mieto maku. Pelkään ajautuvani tämän vuoksi vieraisiin, joten on tosi kyseessä.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko, että kermavaahto tuo ratkaisua.
Leikkiikö vaimosi kikkelilläsi muuten? Ehkä heidän pitäisi tutustua niin ja kynnys ottaa veitikka suuhun madaltuisi. Itse oon silitellyt, hellitellyt ja vemputellut kumppanin kalua ihan huvin vuoksikin. Sitten kun se jäykistyy tehnyt mieli hyväillä suulla.
Leikkii kyllä joskus, mutta suu ja sukuelin kummin päin vain vaikuttaa olevan se maaginen raja.
Ap
Laskin tuossa että kahdeksan naista on imenyt kaluani ja neljä heistä on ottanut spermat suuhunsa ihan omasta aloitteestaan. Yksi sai vahingossa kun imi niin hyvin vaikkei halunnutkaan. On tuota tullut toimeen ilman suihinottoakin, mutta kyllä se kieltämättä tuntuu hyvälle kun nykyinen vaimo alkaa imemään ja sanoo että anna tulla vaan. Minäkin nuolen häntä aina kun pyytää ja vaikkei aina pyytäiskään.
Ja luulin että olen ainoa joka ei suikkaria saa. Nuorena, suhteen alussa, vaimo otti toisinaan. En tiedä miksi mut yhtäkkiä ei millään. Puhtaudesta ei ollut kiinni. Olen pyytänyt ja vaikka mitä mutta ei. Ei vain halua. Kun täytin 50 niin pyysin sitä tekemään, pari kertaa imaisi ja siinä se. En saa, siis saa, häntä myöskään nuolla. Meidän seksi on, jos sitä on, vaimo kiipeää päälle, laukean kyllä äkkiä puutteesta johtuen, vaimo vessaan pesulle ja se oli siinä. Ei puhettakaan mistään jälki hommista, häneen ei tunnu saavan enää koskea.
Voisin tehdä hänelle ihan mitä vaan mutta kun ei tunnu kiinnostavan. Hän kyllä pitää omaa kivaa, lelujen asento muuttuu mutta ei minun kanssani. No, kaikenlainen hellyys muutenkin on kadonnut aikoja sitten, en jaksa enää yrittää. Olemme lähinnä kavereita, on yhteisiä harrastuksia mutta ilman seksiä. No, onhan mulla toimiva käsi ja omat lelut. Kyllä, olen yrittänyt puhua mutta olen turhautunut.
Kokeilu makukondomin kanssa? En ole itse tosin niitä koskaan kokeillut, joten en osaa sanoa miltä maistuvat..
Entä jos et puhu suihin otosta mitään, vaan keskityt siihen, että saisit suostuteltua hänet siihen, että saat hänelle annettua suuseksiä. Ja että hän oppisi siitä nauttimaan.
Itsellä kesti aikanaan oppia itse nauttimaan siitä. Mutta kun itse saa nautintoa niin sitä mielellään antaa myös toiselle.
Teidän kanttaa yrittää puhua siitä mikä siinä mahdollisesti mietityttää tai jopa ällöttää...
Good luck!
Niin vaikea ymmärtää että vielä vuonna 2026 joku nainen kieltäytyy ottamasta suihin...
Itse ihan omasta halustani antaa hieman iloa ja nautintoa herätän mieheni joka ikinen sunnuntai tällä "yllätyksellä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko, että kermavaahto tuo ratkaisua.
Leikkiikö vaimosi kikkelilläsi muuten? Ehkä heidän pitäisi tutustua niin ja kynnys ottaa veitikka suuhun madaltuisi. Itse oon silitellyt, hellitellyt ja vemputellut kumppanin kalua ihan huvin vuoksikin. Sitten kun se jäykistyy tehnyt mieli hyväillä suulla.
Leikkii kyllä joskus, mutta suu ja sukuelin kummin päin vain vaikuttaa olevan se maaginen raja.
Ap
Yksi isokaluinen mies sanoi, kuinka hyvältä tuntuu pelkkä nuoleminen vartta pitkin. Tulkitsin, että jollain exällä oli ollut vaikeuksia ottaa sitä järkälettä suuhun ja ratkaisivat tilanteen noin.
Toiset imee innolla ja toiset ei osaa eikä ymmärrä, miten hauskaa ja kiihottavaa se on.
Kannattaa vaihtaa sellaiseen naiseen joka ymmärtää hyvän seksin päälle.
Miten joku on voinut mennä naimisiin naisen kanssa, joka ei halua antaa ja saada suuseksiä?
Vierailija kirjoitti:
Miten joku on voinut mennä naimisiin naisen kanssa, joka ei halua antaa ja saada suuseksiä?
Näkeekö sen päällepäin vai lukeeko se jossain? Otsassa? Kysytty sinä siitä, ai et vai, ja seuraava...?
Seksikaupoistahan saa nykyään vaikka minkälaisia makuliukasteita, perinteisen mansikan ja suklaan lisäksi on kaikkea pina coladaan saakka.
Kenties voisit myös käyttää jotain makukondomia. Eihän se samalta tunnu, mutta voisi auttaa vaimoasi tottumaan asiaan.
En tiedä millaisia keskustelunne ovat olleet, mutta käsitin että syys miksi vaimosi ei suostu oraaliseksiin ei ole tullut niissä sanottua ääneen hänen puoleltaan? Mutta jos seksuaalisuudet eivät parisuhteessa kohtaa, niin se voi olla vakava paikka. Toisen tarvitse suostua jotakin antamaan, mutta toisaalta toisen ei tarvitse suostua olemaan saamatta jotakin. Rajansa toki kaikessa, mutta mihin sen rajan vetää?
Kerrot sille, että yksi suihinotto = yksi suu seksi sulle. Vaimo saa sitten päättää, mitä haluaa ja mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot sille, että yksi suihinotto = yksi suu seksi sulle. Vaimo saa sitten päättää, mitä haluaa ja mitä ei.
Aloittajan mukaan vaimo haluaa vielä vähemmän tulla nuolluksi eli tämä sopisi hänelle varmasti oikein hyvin.
Miksi kukaan haluaa elää naisen kanssa, joka ei anna suuseksiä? Kertokaa mulle nyt joku, että miksi?
Toiselle tehdään se mitä halutaan. Jos vaimosi ei halua ottaa suihin, se on hänen päätöksensä ja elät sen kanssa.
Mieti mitä itse voit tehdä, haluatko nuolla pillua? Jos haluat, sano se ettei vaimon tarvitse pyytää
Lue ja ymmärrä ennen kuin kirjoitat.
Vierailija kirjoitti:
Seksikaupoistahan saa nykyään vaikka minkälaisia makuliukasteita, perinteisen mansikan ja suklaan lisäksi on kaikkea pina coladaan saakka.
Kenties voisit myös käyttää jotain makukondomia. Eihän se samalta tunnu, mutta voisi auttaa vaimoasi tottumaan asiaan.
En tiedä millaisia keskustelunne ovat olleet, mutta käsitin että syys miksi vaimosi ei suostu oraaliseksiin ei ole tullut niissä sanottua ääneen hänen puoleltaan? Mutta jos seksuaalisuudet eivät parisuhteessa kohtaa, niin se voi olla vakava paikka. Toisen tarvitse suostua jotakin antamaan, mutta toisaalta toisen ei tarvitse suostua olemaan saamatta jotakin. Rajansa toki kaikessa, mutta mihin sen rajan vetää?
Makukondomi on tullut joskus testattua, vaimo ei pitänyt yhtään kumin ja mansikkaesanssin main ja hajun yhdistelmästä.
Sen mitä olen ymmärtänyt, vaimo pitää niin kalun kuin pillun eritteitä likaisena ja se on se perimmäinen syy.
Ei voi ymmärtää miksi haluaisin nuolla pilluaan, vaikka joskus harvoin onkin antanut nuolla. Sanoo sitä itse rumaksi vaikka aina olen kehunut miten söpö ja himottava se on.
Nuo makuliukasteet kuulostaa kyllä yhdeltä tavalta löytää kompromissi, ehkä jopa parempi kuin joku kermavaahto tai suklaa, onko näistä jollakin löytynyt erityisen hyvän makuisia ja ei niin esanssisia hajultaan ja maultaan?
Orgasmien puutteesta ei voi olla kiinni, laukaisen vaimoni joka kerta käsihyväilyillä kun seksiä on.
Ap