Oletko kansallismielinen vai isänmaallinen?
Kommentit (44)
En erota noita toisistansa, lisäksi olen päälle länsimielinen ja antijihadistinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen suomalaista kansallisvaltiota, suomalaisia perinteitä ja monokulttuuria kannattava.
Olet siis meidän miehiä/ naisia. Et ole yksin,
Vielä kerran tulee sade joka poistaa kaiken saastan ja moskan Suomesta. Olkoon utopia, mutta se on meidän ainoa toivomme.
Voitto tai kuolema, orjuus ei ole vaihtoehto vapaalle ihmiselle.
Sillä he puhuvat pöyhkeitä turhuuden sanoja ja viekoittelevat lihan himoissa irstauksilla niitä, jotka tuskin ovat päässeet eksyksissä vaeltavia pakoon, ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.
Nyt on kyllä täysin kontekstiin liittymätön raamatunjae. t. suomalaista kansallisvaltiota, perinteitä ja monokulttuuria kannattava
Liittyy ihan aiheesen. Odottele vain rauhassa tuomiotasi.
Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kansallismielinen: oman kansan, kielen ja kulttuurin merkitystä ja kansakunnan itsemääräämisoikeutta korostava.
Isänmaallinen: isänmaata rakastava, patrioottinen; isänmaanrakkautta osoittava; isänmaalle omistettu.
No sitten kumpaakin!
Ulkosuomalainen mummu synt 1953
Nyt on kyllä täysin kontekstiin liittymätön raamatunjae. t. suomalaista kansallisvaltiota, perinteitä ja monokulttuuria kannattava