Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin ihastunut yhteen mieheen, että pelkästään hänen kasvojen ajattelu kiihottaa. Miten tästä voi päästä yli?

Vierailija
02.07.2026 |

Pitäis jotenkin päästää irti ja saada hänet pois ajatuksistani. Olen puoli vuotta ollut häneen ihastunut. Hänkin ihastui minuun ja huh miten kuumaa meidän välillä oli mutta myös kylmää koska emme ole voineet mennä rajojen yli. Edelleen kun näemme niin vetovoimaa on mutta siitä ei puhuta ja olemme mahdollisimman normaalisti. Kuitenkin joskus vilkuilemme vielä toisiamme siihen tapaan, että huh jos voisi lähentyä. Olen tyytynyt vain sitten ajattelemaan häntä ja nautin siitä itsekseni, kiihotun jo pelkästään ajatellessani niitä katseita mitä olemme vaihtaneet ja kaikki se seksuaalinen energia välillämme. Tästä kuitenkin pitäisi päästä eteenpäin. Harvoin ihastun edes kehenkään näin. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dildo pärisemään niin pahin into laukeaa.

En edes halua ajatella ketään muuta kun hoitelen itseäni. Välillä olen päättänyt ajatella muita miehiä mutta en saa läheskään niin voimakasta nautintoa kuin mitä saan ajatellessani tuota miestä. Se energia jota ajattelen meidän välillä on vieläpä todellista ja kiihottavaa ja kun ajattelen sitä hoidellessa itseäni niin huh huh. En muista että olisin koskaan ollut kenestäkään miehestä seksuaalisesti näin innostunut. Ap 

Tämä ei kuulosta naisen kirjoittamalta ollenkaan. 

Vierailija
22/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö Vertti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dildo pärisemään niin pahin into laukeaa.

En edes halua ajatella ketään muuta kun hoitelen itseäni. Välillä olen päättänyt ajatella muita miehiä mutta en saa läheskään niin voimakasta nautintoa kuin mitä saan ajatellessani tuota miestä. Se energia jota ajattelen meidän välillä on vieläpä todellista ja kiihottavaa ja kun ajattelen sitä hoidellessa itseäni niin huh huh. En muista että olisin koskaan ollut kenestäkään miehestä seksuaalisesti näin innostunut. Ap 

Tämä ei kuulosta naisen kirjoittamalta ollenkaan. 

Homofantasia

Vierailija
24/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeastihan mies ei edes todennäköisesti ole missään kohdin ajatellut aloittajasta samoin, mutta kun narsistin maaninen psykoosi painaa päälle, luulot ja kuvitelmat menee kaiken tolkun ja vähäisen älyn yli. Varoituksen sanana tuo voi viedä kohti todella isoja ongelmia, jos et ajoissa tajua hakeutua hoitoon.

Vierailija
25/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeastihan mies ei edes todennäköisesti ole missään kohdin ajatellut aloittajasta samoin, mutta kun narsistin maaninen psykoosi painaa päälle, luulot ja kuvitelmat menee kaiken tolkun ja vähäisen älyn yli. Varoituksen sanana tuo voi viedä kohti todella isoja ongelmia, jos et ajoissa tajua hakeutua hoitoon.

Siis tilannehan voi mennä itsestään ohikin. Yleensä nuo vaiheet elämässä kun psykoottinen mania iskee, niin tapahtuu ihan helvetisti ihmeellisiä juttuja ja puhelin täyttää ihmisten numeroista. Loppuaika kun homma on ohi, niin sitä vaan istuu hämärässä yksiössä ja ihmettelee mitä helvettiä äsken juuri tapahtui. Ja se ihminen tai "ihastus" lähettelee viestejä että mitä nyt kävi miksi hävisit. Sä hävisit koska se alkuperäinen sinä tuli takaisin ohjaamoon ja seuraavaksi vaihdetaan liittymää!!!! Jeeaaaah ja muutto toiselle paikkakunnalle!

Vierailija
26/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selvästi miehen tekemä aloitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi