Siis asuuko jotkut incelit vielä 40 vuotiaana vanhempiensa luona?
Kommentit (8)
No ei asu. Kun tuon ikäisen vanhemmat asuu hautausmaalla. Kyllä ne saa ihan itse asuttavakseen koko rintsikan.
Siis etkö vieläkään hakeutunut hoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Siis etkö vieläkään hakeutunut hoitoon?
Olen täällä peräkammarissa ja äitee tekee iltapalaa mulle.
Incelmies 44
Tunnen yhden joka on asunut koko ikänsä
vanhempien luona näiden kuulemaan asti. Tällä hetkellä hän on 70v. Kyseessä ei ole vammainen tai työkyvyttömyyseläkkeellä oleva mies vaan laiskimus joka halusi päästä valmiiseen ruokapöytään ja hyväksikäyttäjä joka asui ilmaiseksi vanhempien luona, söi heidän ruokiaan ha Pertti heillä pyykkinsä ja käytti omst rahansa eli työttömyyskorvauksensa tupakkaan ha kaljaan. Kun äiti kuoli, mies oli Iältään 48 ja jäi asumaan isänsä luo ja eli tämän rahoilla. Kun isä kuoli, mies oli 57 ja järkyttyi tajutessaan että nyt pitää elättää itse itsensä.
Aika moni asuu koko elämänsä vanhempien kuolemaan saakka. Italiassa muutetaan kotoa keskimäärin yli kolmikymppisinä ja samassa asunnossa saattaa elää neljäkin sukupolvea. Saksalaiselle tyttöystävälleni (Baijerista konservatiivisesta katolilaisesta kodista) oli täysi mahdottomuus muuttaa kanssani yhteen vaan minun olisi pitänyt muuttaa hänen ja hänen vanhempiensa sekä isovanhempiensa kanssa saman katon alle. Sattumalta se liitto jäi toteutumatta.
Joo no meijjän poika asuu ja ei sitä jaksais
Vierailija kirjoitti:
No ei asu. Kun tuon ikäisen vanhemmat asuu hautausmaalla. Kyllä ne saa ihan itse asuttavakseen koko rintsikan.
Yli 60 vanhempia alkaa kuolla.
Jotkut.