Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gran Hotel sarja uusi ketju 2026

Vierailija
02.07.2026 |

Gran Hotelille ei löytynyt nimellä ketjua, joten aloitan uuden. 

Olen nähnyt sarjan jo kolme kertaa, mutta silti on kovin koukuttava. Katsoin eilen viisi jaksoa Areenasta. Alician ja Julion rakkaustarinan kehittymistä on kiva seurata. Aluksi katseita, kiintymystä, pikku hipaisuja, hiukan lähemmäksi, tekisi mieli koskettaa, mutta työläinen ja aatelisnainainen ei voi edetä pitemmälle. Kehittyy ystävyys. Selvittelevät yhdessä hotellissa tapahtuvia rikoksia. 

Aion katsoa kaikki jaksot. Aina löytyy uusia asioita, joita voi seurata, vaikka onkin nähnyt sarjan aikaisemmin.

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta toisella katsomalla tajuan, että tämä oikeasti farssi piilotettuna draamaan.  Hienosti tehty ja epookki toimii.

Vierailija
102/147 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta toisella katsomalla tajuan, että tämä oikeasti farssi piilotettuna draamaan.  Hienosti tehty ja epookki toimii.

Olet oikeassa, tämä sarja on hauska hulluttelu, jossa tapahtuu vakavia asioita. Välillä tapahtuu aivan älyttömiä juttuja, jotka eivät ole oikeasti ollenkaan mahdollisia, mutta ei niiden ole tarkoitus ollakaan. Tapahtumat vyöryvät eteenpäin nopealla vauhdilla. Hyvät näyttelijät takaavat oivan lopputuloksen. Tämä kaikki tekee tästä sarjasta hengastyttävän, kiinnostavan ja koukuttavan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ahmin kaikki kolme kautta. En malttanut lopettaa kesken. Yöt sentään nukuin. Kyllä siinä muutama päivä meni. Todella upea sarja. Eniten kosketti Julion ja Andresin hieno ystävyys. Andres oli aivan ihana. Näyttelijöinä kaikki olivat loistavia.

Ehkä jossain vaiheessa katson uudelleen vähän hitaammin. Loppu oli huippua. Oli helppo heittää hyvästit Gran Hotellin väelle, kun sai tietää, miten itse kullekin kävi. 

Vierailija
104/147 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaa olisi voinut lyhentää reilusti laadun silti kärsimättä. Sellaiset 3 kautta ja 10-12 jaksoa per kausi olisi hyvin riittänyt. Tarinahan lähtee ihan laukalle 2-kauden aikana, niin monta päällekkäistä juonta menossa koko ajan jotta huhhuh. Olen vasta 2-kauden jaksossa 24 mutta täytynee katsoa loputkin kun tätä kesää on vielä. Näyttelijöissä, miljöössä eikä tunnelmassa ei ole valitettavaa, hienosti tehty mutta liiiiiiian pitkä :(

Vierailija
105/147 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei liian pitkä sarja ollenkaan. Haikeana jätin lopuksi hyvästit tälle tarinalle. 

Moni on kaivannut sarjalle jatkoa, mutta hotellin asiat on kuulemma selvitetty loppuun ja mitään lisättävää ei enää ole.

Vierailija
106/147 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alicia on niin KAUNIS

Alicialla on ihania vaatteita. Mistäköhän sellaisia löytäisi...

KappAhlin alennuksessa on nyt puuvillaisia paitapuseroita, joissa on englantilaista kirjailua jne. Löysin eilen sieltä itselleni Gran Hotel-henkisiä vaatteita (toki vuoden 2026 mitoituksella). Löysin myös puuvillaisen nilkkapituisen leveän hameen sieltä. Siellä oli myös lyhythihaista pitsineuleita. Henkkamaukallakin on muutama romanttista tyyliä oleva vaate alennuksessa. Vuonna 2026 voivat leveälahkeiset housut korvata leveähelmaiset pitkät hameet, eikö niin? 

En jostain syystä oikein osaa käyttää paitapuseroita (hameen alle pullottamaan? hameen päälle heilumaan löysänä?), mutta pitänee käydä katsomassa, mitä muuta olisi jäljellä. :)

Vierailija
107/147 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu tuo farssi piilotettuna draamaan. Pidän tässä myös pienistä huumorijutuista, kuten Alicia yrittämässä viheltää.

Vierailija
108/147 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sarja tuntunut ollenkaan pitkältä. Nuo monet juonenkiemurat on tehty viihdyttämään. Ei tätäkään sarjaa ihan suoraviivaisesti ole kirjoitettu. Jokaiselle perheenjäsenelle on laadittu omat tarinansa, jotka monin tavoin kietoutuvat yhteen. Kaikin tavoin on tehty hauska kokonaisuus.

Vierailija
109/147 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjaa olisi voinut lyhentää reilusti laadun silti kärsimättä. Sellaiset 3 kautta ja 10-12 jaksoa per kausi olisi hyvin riittänyt. Tarinahan lähtee ihan laukalle 2-kauden aikana, niin monta päällekkäistä juonta menossa koko ajan jotta huhhuh. Olen vasta 2-kauden jaksossa 24 mutta täytynee katsoa loputkin kun tätä kesää on vielä. Näyttelijöissä, miljöössä eikä tunnelmassa ei ole valitettavaa, hienosti tehty mutta liiiiiiian pitkä :(

Juu minustakin on liian pitkä. Toinen kausi menossa ja on ihan pakko pitää jo taukoa. En tiedä jaksanko edes katsoa loppuun asti. Juonenkäänteet alkaa toistua jo samanlaisina.

Vierailija
110/147 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt alkuperäistä Gran Hotel -ketjua. Löytyi haulla vain yksi vuodelta 2016, mutta siinä oli vain yleistä kommentointia. Olisi kiva päästä lukemaan sellaista ketjua, joka etenee aiemmin esitettyjen TV-jaksojen mukaan, kuten Promesan keskustelu. Onkohan sellaista keskustelua olemassa? 

Vierailija
111/147 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Gran Hotel -ketjua löytänyt mistään minäkään. Sarja ei ole puhuttanut samalla tavalla kuin Promesa.

Tämä sarja ei ole niin pitkä, että siihen ehtisi kyllästyä. Jokaisella jutulla on tarinassa oma tarkoituksensa ja lopulta koko kuvio selviää, kun katsoo loppuun asti.

Vierailija
112/147 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä farssi?

Vierailija
113/147 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tänään jaksanut enää katsoa. Eilen taisin katsoa vain yhden tai kaksi jaksoa. Mulla on jotenkin kiinnostus lopahtanut. Eka kausi oli kiva ja mielenkiintoinen mutta nyt toisen kauden loppuolella on tullut tämä kyllästyminen. Sarjassa ei enää ole jotenkaan jotain raikkautta tai tuoreutta. En tiedä. Jotain puuttuu. Se kai tuli siinä kohtaa kun se Belen tuli takaisin. Ja kun Andresille keksittiin veli. 

Vierailija
114/147 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole tänään jaksanut enää katsoa. Eilen taisin katsoa vain yhden tai kaksi jaksoa. Mulla on jotenkin kiinnostus lopahtanut. Eka kausi oli kiva ja mielenkiintoinen mutta nyt toisen kauden loppuolella on tullut tämä kyllästyminen. Sarjassa ei enää ole jotenkaan jotain raikkautta tai tuoreutta. En tiedä. Jotain puuttuu. Se kai tuli siinä kohtaa kun se Belen tuli takaisin. Ja kun Andresille keksittiin veli. 

Meitä on monenlaisia katsojia. Minulle ei tullut mieleenkään jättää kesken. Halusin tietää miten asiat ratkeavat ja miten Alician, Diegon ja Julion kuvio selviää. 

Vierailija
115/147 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä farssi?

Farssihan tämä sarja on. Tietokoneelta voi kysyä farssin määritelmän, jos ei tiedä mitä sana tarkoittaa.

Vierailija
116/147 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä Andresin veljen tarinaan mukaan tuomisessa on kysymys heidän isänsä taustan ja kuoleman selvittämisestä. Carlos Alarconhan oli sekä näiden veljesten että Sofian, Alician ja Javierin isä. Miehen äkillinen kuolemahan oli vasta tapahtunut ja aiheutti edelleen kysymyksiä.

Belenin ja Andresin aviolitto on sekin tuolloin vielä puimatta loppuun.

Vierailija
117/147 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä farssi?

Sen minäkin haluan tietää. Siis mikä farssi, kertokaa tyhmälle.

Vierailija
118/147 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on monenlaisia katsojia. Minulle ei tullut mieleenkään jättää kesken. Halusin tietää miten asiat ratkeavat ja miten Alician, Diegon ja Julion kuvio selviää. 

Ovat aika hyvin arvattavissa.

Vierailija
119/147 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Gran Hotel -ketjua löytänyt mistään minäkään. Sarja ei ole puhuttanut samalla tavalla kuin Promesa.

Tämä sarja ei ole niin pitkä, että siihen ehtisi kyllästyä. Jokaisella jutulla on tarinassa oma tarkoituksensa ja lopulta koko kuvio selviää, kun katsoo loppuun asti.

Hyvä sarja, nopeasti etenee ja joskus liiankin nopeasti. Julio on niin liukasliikkeinen että Promesan Manuel vaikuttaa hidastuneelta pilailulta. Molemmista tykkään, mutta kyllä mä Promesaan kallistun vaikka verkkaista onkin. Olen kai itsekin verkkainen eläkeläinen...

Vierailija
120/147 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomattoman upea ja ihana sarja. Myös kiva nähdä muitakin tunteita kuin suomalaissarjojen apeutta ja harmautta ja tylsän kivikasvoisia ilmeitä!

Monenmoista juonittelua, murhia, uskottumuuksia ym. Mutta jotenkin olen aavistanut oikeat käänteet monessa kohtaa. Mutta voisi nopeemminkin selvitä, mutta kuulunee asiaan pitkittää. 

Se mikä on parasta on puvustus. Miten hyvin hameet ja naisten puvut istuvatkaan. Miksi ei ole nähty vaikka linnan juhlissa samanlaisia? Ehkäpä nähdään vielä.

Totta, vaatteet istuvat just eikä melkein. Naisten mitat otettiin korsetti kireälle nyöritettynä, vaate istui kuin hansikas ja tulos ihastuttavan napakka. Nykyään naiset eivät halua käyttää mitään kireitä liivejä ym.  ja sen huomaa. On kai muotia olla luonnonlapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi