Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gran Hotel sarja uusi ketju 2026

Vierailija
02.07.2026 |

Gran Hotelille ei löytynyt nimellä ketjua, joten aloitan uuden. 

Olen nähnyt sarjan jo kolme kertaa, mutta silti on kovin koukuttava. Katsoin eilen viisi jaksoa Areenasta. Alician ja Julion rakkaustarinan kehittymistä on kiva seurata. Aluksi katseita, kiintymystä, pikku hipaisuja, hiukan lähemmäksi, tekisi mieli koskettaa, mutta työläinen ja aatelisnainainen ei voi edetä pitemmälle. Kehittyy ystävyys. Selvittelevät yhdessä hotellissa tapahtuvia rikoksia. 

Aion katsoa kaikki jaksot. Aina löytyy uusia asioita, joita voi seurata, vaikka onkin nähnyt sarjan aikaisemmin.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Promesa on hidas ja jankkaava ja Gran Hotel on vauhdikas ja tapahtumarikas. Näin ensin hotellisarjan ja ahmin sen yötä ympäri valvoen niin kauan kuin vain jaksoin ja seuraavana päivänä lisää. 

Promesa ei ollenkaan innostanut samalla tavalla ja Manuel ja Jana ovat olleet ihan nässyjä Julion ja  Alician rinnalla. Ei voi mitään, näin sen vaan olen kokenut. Gran Hotelin pääparin romanssi on osattu kehitellä oikeaksi romanssiksi kaiken touhun keskellä.

Katson kyllä Promesan loppuun, jos se joskus saadaan loppumaan ja katson rauhallisesti jakson päivässä. En jaksa enempää kerralla sitä vatvomista.

Tässä yltäkylläisen seksin tuputtamisen maailmassa on ihana seurata romanssia, joka etenee hiljaa kenenkään huomaamatta, viipyileviä katseita, salaisia kohtaamisia, höyhenen kevyitä hipaisuja, toisen kunnioitusta, epävarmuutta, luottamusta, tunteiden sekamelskaa. Hienosti käsikirjoitettu, seurataan hotellin tapahtumia Alician ja Julion kautta.

Vierailija
22/67 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sille johtajattarellekin on saatu uusia vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt menossa ekan kauden loppupäässä ja alan olla jo aika sippi. Koko ajan tulee kaikille lisää ja lisää vastoinkäymisiä eikä tolkun ihmisiä tunnu olevan ollenkaan. Lähes kaikissa on jotain hämärää ja synkkää. Kai mä pidän vähän taukoa ja jatkan katsomista joskus myöhemmin. Se noissa espanjalaissarjoissa on lähes aina vikana, että ne paukuttaa menemään täydellä höyryllä, niin, että jossain kohtaa siihen uupuu ja kyllästyy.

Vierailija
24/67 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Andresista. Koko päivä kulunut sarjan parissa. Alku oli hankala, mutta koukkuun jäin lujasti. 

Vierailija
25/67 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice &Julio-paria kehutaan kaikkialla kovin vuolaasti. Minulle ei oikein nappaa tuo Julio. Alice on toki kaunis, mutta mutta. Mielestäni Juliolta puuttuu "se jokin", mikä veisi jalat alta. Hyvä näyttelijä toki on.

Nyt minun pitää päättää lähdenkö pitkälle lenkille vai vietänkö tämänkin päivän Gran Hotelissa.

Vierailija
26/67 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julio on ihana toiminnan mies. Kovin nuorihan hän tosin on. 

Vierailija
27/67 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alice &Julio-paria kehutaan kaikkialla kovin vuolaasti. Minulle ei oikein nappaa tuo Julio. Alice on toki kaunis, mutta mutta. Mielestäni Juliolta puuttuu "se jokin", mikä veisi jalat alta. Hyvä näyttelijä toki on.

Nyt minun pitää päättää lähdenkö pitkälle lenkille vai vietänkö tämänkin päivän Gran Hotelissa.

Niin onhan tuo Julio tuollainen nättipoika. Jotkut sitten tykkää maskuliinisemmista miehistä.

Vierailija
28/67 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on paljon koskettaviakin kohtia, yksinkertaisesti usko toivo rakkaus viha lempi kateus, kaikkea löytyy murhia ja tappoja ja kiristystäkin.

Vierailija
29/67 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenattu kroppa Juliolla on ja kauniit kasvot. Nokkela ja liukasliikkeinen kaveri, ei jää ihmettelemään, mitä nyt tehdään.

Vierailija
30/67 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Promesa on hidas ja jankkaava ja Gran Hotel on vauhdikas ja tapahtumarikas. Näin ensin hotellisarjan ja ahmin sen yötä ympäri valvoen niin kauan kuin vain jaksoin ja seuraavana päivänä lisää. 

Promesa ei ollenkaan innostanut samalla tavalla ja Manuel ja Jana ovat olleet ihan nässyjä Julion ja  Alician rinnalla. Ei voi mitään, näin sen vaan olen kokenut. Gran Hotelin pääparin romanssi on osattu kehitellä oikeaksi romanssiksi kaiken touhun keskellä.

Katson kyllä Promesan loppuun, jos se joskus saadaan loppumaan ja katson rauhallisesti jakson päivässä. En jaksa enempää kerralla sitä vatvomista.

Olen jo pitkään katsonut jakson kerrallaan, ja nyt kun Alician ja Julion romanssi Gran Hotelissa jo alkoi, tuntuu Janan ja Manuelin tarinan liittyvän eri aikakauteen.

Vierailija
31/67 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenattu kroppa Juliolla on ja kauniit kasvot. Nokkela ja liukasliikkeinen kaveri, ei jää ihmettelemään, mitä nyt tehdään.

Tuollainen nuoren miehen kiihkeä rakastuminen yleensä lakastuu, mutta koska tää on spanish drama, niin he saavat toisensa.

Vierailija
32/67 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vasta olen aamiaisella ja tarkoitus on viettää päivä hotellissa. Suosittelen, espanjalaiset kunnioittavat katselijaa tarjoamalla meille loistavaa näyttelijäntyötä. Kaikki on niin viimeisen päälle hienoa. Mikä ilo meille.

Vierailija
33/67 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä tälläsiä sarjoja katsoo. Naiset 55- 85v?

Vierailija
34/67 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää mikään ikäjuttu ole. Jos kiinnostaa sekopäinen hulluttelu, Gran Hotel on sitä. Punaisena lankana kulkee läpi sarjan kauniisti kehittyvä romanssi.

Vierailija
35/67 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gran Hotelissa eletään vuotta 1906 eli 10 vuotta aiemmassa kuin Promesassa.

Vierailija
36/67 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotauutisten keskellä tarvitaan tällaista satua, jossa on mielenkiintoinen nopeasti etenevä, polveileva juoni, vihaa, surua, juonittelua, raakuutta, jännitystä, huumoria ja  rakkautta, mikä saa ainakin minut katsomaan taas uudelleen sarjaa. 

Miten paljon ihmissuhteiden ja tapahtumien myllerrystä on saatukaan  kerittyä keräksi, joka pikkuhiljaa aukeaa. kaikki selviää kolmessa kaudessa. 

Vierailija
37/67 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän Andresista. Koko päivä kulunut sarjan parissa. Alku oli hankala, mutta koukkuun jäin lujasti. 

Aloin nyt katsoa sarjaa toista kertaa ja ihmettelen, miten olin unohtanut Andresin! <3

Vierailija
38/67 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellissa suuri määrä asiakkaita ruokailemassa hienostuneesti. Palvelusväki söi paljon vaatimattomammin.

Ruokaa ei heitetty menemään. Siksipä palvelusväki joutui syömään Javierin maustamaan oopiumsopan, mikä aiheutti ongelmia palvelusväelle. 

Vierailija
39/67 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääpari osaa asiansa ja minä tykkään myös Javierista. Hän on ihan hulvaton ja verraton näyttelijä ja sopiva rempseän veljen rooliin.

Javier päätyy aina jännittävästi ongelmasta ongelmaan ja ne ovat kaiken huipuksi ihan itse aiheutettuja. Hotellissa olisi täysi kaaos, jos hän olisi hotellin johtajana. 

Vierailija
40/67 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin omistajarouvalla oli ekajaksossa ainakin kolme erilaista asua. Hän vaihtoi juhlamekon ylleen valonjuhlaan ja sen jälkeen taas uudenlaisen mekon. Tuli katsottua toistamiseen ja seurasin tämän mekkovaihdoksenkin.