Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persut hurjassa kannatusnousussa - Vaaleihin mennessä suurin puolue!

Vierailija
02.07.2026 |

Rydmanin kaltaiset älykkäät veronmaksajien etua ajavat poliitikot vetoavat äänestäjiin.

https://yle.fi/a/74-20234251

Kommentit (385)

Vierailija
361/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on dildo perseessä!

Miksi?

Hän on käynyt askartelukurssilla setatätien kanssa. 

Vierailija
362/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen kabinetti: Pääministeri Sakari Puisto, valtiovarainministeri ja oikeusministeri Sheikki Laakso, sosiaali- ja terveysministeri Ari Koponen, elinkeinoministeri Ville Rydman, puolustusministeri Johan Bäckman, kauppa- ja teollisuusministeri Timo Vornanen, ulkoministeri Markku Ruotsila, sisäministeri Ritva Elomaa, opetusministeri Riikka Purra, kauppa- ja teollisuusministeri Jani Mäkelä. 

Jankuti jankuti jankuti.......................................................

paljon leikkasivat sun tukia?

Mitä pahaa tuossa persujen kabinetissa on? Miksi vastustat?  Nuohan ovat persujen ykkösketjun poliitikkoja. 

EN mitään vastusta mut jankuti jankuti jankuti..............

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Allah. Perheeni ja minä päästiin Suomeen 2015 persujen ansiosta.

Mä aina mietin että nää ihmiset jotka selvästi ei halua m muuttajia (koska puhuvat siitä persujen syynä negatiiviseen sävyyn) mutta myös vihaavat persuja, ketä te äänestätte? 

Vierailija
364/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus: n. 1,6 miljoonaa euroa

Perussuomalaiset: n. 0,6 miljoonaa euroa

Ehdokastasolla kalleimman vaalikampanjan teki Kokoomuksen kansanedustaja Elina Valtonen, jonka kampanjan budjetti oli noin 137 000 euroa. Toiseksi suurin budjetti oli niin ikään Kokoomuksen Antti Häkkäsellä, noin 145 000 euroa. 

Niin kummalla oli suurempi budjetti Antilla vai Elinalla?

Mun matikkapää ei nyt taivu.

Vierailija
365/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jnkuti jankuti jankuti.......................

Vierailija
366/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kakkaa kaks kakkaa politiikka on kanankakkaa. Pahalle haisee. Jatkakaa toki demarit ja persut, kokkareet ja viherpissikset iänikuista lässytystänne. Ei Suomi siitä sen paremmaksi tai pahemmaksi muutu. 

Vierailija
367/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks kakkaa kaks kakkaa politiikka on kanankakkaa. Pahalle haisee. Jatkakaa toki demarit ja persut, kokkareet ja viherpissikset iänikuista lässytystänne. Ei Suomi siitä sen paremmaksi tai pahemmaksi muutu. 

Hiljaa persu ! aijon jankuttaa iltaan asti .

Vierailija
368/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aina mietin että nää ihmiset jotka selvästi ei halua m muuttajia (koska puhuvat siitä persujen syynä negatiiviseen sävyyn) mutta myös vihaavat persuja, ketä te äänestätte? 

Tolloinkin sen tietää, että PS vastustaa m.muuttoa ja vasemmisto kannattaa. Niin se on ollut ja on aina oleva. 

Vierailija
369/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolloinkin sen tietää, että PS vastustaa m.muuttoa ja vasemmisto kannattaa. Niin se on ollut ja on aina oleva. 

JANKUTIJANKUTIJANKUTI...................

Vierailija
370/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän toki kun Kela-avusteisten demareiden oma leipä kapenee, nousee heidänkin syyttävä sormi m-muuttajien suuntaan. 

Vierailija
371/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen kannatus noussut taas eniten. Kohti uutta jytkyä mennään.

Ai samalla tavalla kuin euro-, alue- ja kuntavaaleissa? Kaikki hävitty Riikan johtamana? 

Riikka antoi kuitenkin kaikkensa.

Vierailija
372/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen kannatus noussut taas eniten. Kohti uutta jytkyä mennään.

Ai samalla tavalla kuin euro-, alue- ja kuntavaaleissa? Kaikki hävitty Riikan johtamana? 

Riikka antoi kuitenkin kaikkensa.

Jankuti jankuti jankuti...................

Vierailija
373/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko winner homo että panen sua takaapäin samalla saat jankuttaa persuista niin kyllä seisoo mulla napakasti?

Treffit huomenna klo 7.00 Iso-Roobertinkatu 4, Helsinki?

Vierailija
374/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kiitokset täytyy osoittaa kokoomukselle ja varsinkin Orpolle. Persut oli 2015 ainoa puolue, joka vastusti näiden tänne tuloa.

SUURIN kiitos kuuluu tietysti vasemmistolle. Sos.dem. ideologiahan on globaalius, ei niinkään suomalaisten etu. 

Eli sieltä se aate lähtee, että tänne vaan kaikki joukolla sosiaalisoppaa syömään! 

Tulukee tok kaekki somalmuan asukit sopalle kyllä myö kustannettaan. Elekeekä sitä Rikkoo pelätkö.

Kiitoksia kovasti. Tullaan tullaan ja tuodaan suvut ja serkutkin. Suomessa kuulema kaikki on ilmaista. 

Vierailija
375/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loisto uutinen!!

Vierailija
376/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Pride jatkuisi vielä toisenkin kuukauden menisi Persut heittämällä ohi sekä Kokoomuksesta että SDPstä ja rydmanista tulisi pääministeri.

Vierailija
377/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkipaikalle nousee vielä!

Vierailija
378/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kiitokset täytyy osoittaa kokoomukselle ja varsinkin Orpolle. Persut oli 2015 ainoa puolue, joka vastusti näiden tänne tuloa.

SUURIN kiitos kuuluu tietysti vasemmistolle. Sos.dem. ideologiahan on globaalius, ei niinkään suomalaisten etu. 

Eli sieltä se aate lähtee, että tänne vaan kaikki joukolla sosiaalisoppaa syömään! 

Tulukee tok kaekki somalmuan asukit sopalle kyllä myö kustannettaan. Elekeekä sitä Rikkoo pelätkö.

Kiitoksia kovasti. Tullaan tullaan ja tuodaan suvut ja serkutkin. Suomessa kuulema kaikki on ilmaista. 

Tänne mahtuu, olemme reiluja ja syötämme suuremmatkin suvut. Tervetuloa - Bienvenidos!

Vierailija
379/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo Pride jatkuisi vielä toisenkin kuukauden menisi Persut heittämällä ohi sekä Kokoomuksesta että SDPstä ja rydmanista tulisi pääministeri.

Joo, tekopeniskurssi lapsille ja seksikeinu homoille, panobussi nuorisolle. Luulisi Lindtmannin Anttiakin hävettävän moiset kekkerit. Tai mistäs sen tietää vaikka olisi perverssi itsekin.🤭

Vierailija
380/385 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin ilmaista on, tänne vaan hopi hopi sukkelaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän