Persut hurjassa kannatusnousussa - Vaaleihin mennessä suurin puolue!
Rydmanin kaltaiset älykkäät veronmaksajien etua ajavat poliitikot vetoavat äänestäjiin.
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Allah. Perheeni ja minä päästiin Suomeen 2015 persujen ansiosta.
Soinin sinisten ansiosta. Eri persur kuin nyt.
Hauskaa että 2015 oli ei ollut muka oikeita persuja kun tulijoita tuli ennätysmäärä mutta 2011 oli oikeita persuja kun persut äänesti miinakieltoa vastaan. Molemmat oli Soinin persuja.
Ootellaan ja katsellaan, vaaleihin on vielä aikaa
Sosialistit alkavat kohta repiä toisiaan kun Kela-avustukset ohjautuu suurten mu-su-perheiden ruokkimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat perussuomalaisten arvot ja miten ne arvot näkyvät tämän hallituksen päätöksissä?
Tämähän olisi ihan oman ketjun aihe.
Täytynee laittaa tulille.
Vierailija kirjoitti:
En muista toista puoluetta joka olisi tehnyt hallituksessa niin kokoomuslaista politiikkaa kuin perussuomalaiset.
Kiitos luottamuksestasi.
T. Riikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko winner homo että panen sua takaapäin samalla saat jankuttaa persuista niin kyllä seisoo mulla napakasti?
Treffit huomenna klo 7.00 Iso-Roobertinkatu 4, Helsinki?
Olen silloin töissä.
lappeenrannan juna-asema lauantaina klo 11.00?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko winner homo että panen sua takaapäin samalla saat jankuttaa persuista niin kyllä seisoo mulla napakasti?
Olen silloin töissä.
Ei pysty. Kalenterissa lukee "Jani, kumipuku, maksaa extraa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen silloin töissä.
Ei pysty. Kalenterissa lukee "Jani, kumipuku, maksaa extraa".
No toivottavasti joku muu hakkaa turpaan tollaista paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Jo Pride jatkuisi vielä toisenkin kuukauden menisi Persut heittämällä ohi sekä Kokoomuksesta että SDPstä ja rydmanista tulisi pääministeri.
Sinulla on niin hyvä mielikuvitus, että mitä jos kirjoittaisit vaikka käsikirjoituksia tai edes satuja muille lapsille?
Hyvä vaan, että persut imuroivat kokoomuksen äänestäjiä. Kokoomuksen valta vähenee. Oikeiston hajaannus tekee demareille hyvää.
Käsittämätöntä tuo persujen kannatus. Omalla ranking-listallani vihoviimeinen puolue.
- entinen kokoomuslainen
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä tuo persujen kannatus. Omalla ranking-listallani vihoviimeinen puolue.
- entinen kokoomuslainen
Minä olen entinen SDPläinen täti joka kukkahattu-alalla töissä. Ja aion äänestää persuja yhdestä syystä, toivottavasti panostavat siihen vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- entinen kokoomuslainen
Minä olen entinen SDPläinen täti joka kukkahattu-alalla töissä. Ja aion äänestää persuja yhdestä syystä, toivottavasti panostavat siihen vielä enemmän.
Minä olen entinen narkki joka jankuttaa aamusta iltaan politiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen fiksu aikuinen ja yöllisistä siemensyöksyistä kärsivä teini varmasti ymmärtää, että mikäli perussuomalaiselle politiikalle olisi oikeasti kysyntää Suomessa, niin heidän kannatus ei olisi 14%
kommenttien perusteella ei siltä vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Ja vitut ne sieltä nouse.
Mitä se sinua kiinnostaa, sinä saatanan vassarinpaska kuolet viinaan ja huumeisiin kauan ennen vaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo Pride jatkuisi vielä toisenkin kuukauden menisi Persut heittämällä ohi sekä Kokoomuksesta että SDPstä ja rydmanista tulisi pääministeri.
Sinulla on niin hyvä mielikuvitus, että mitä jos kirjoittaisit vaikka käsikirjoituksia tai edes satuja muille lapsille?
Menehän imemään dildojasi.
35000 mamua 2015 ja persu ministeri määräsi varusmiehet laukkujen kantoon kunniavieraille just joo.
Voisiko olla niin, että osa kokoomuslaisista vaihtaa/vajoaa persuiksi?
En oikein osaa nähdä Anttia siinä seksikeinussa.😅