Mistä olette löytäneet äitiysjuhlavaatteita?
Tajusin juuri, että ennen todennäköistä jakaantumista pitäisi juhlia viidet häät, parit ylioppilasjuhlat ja todennäköisesti vielä jotain muutakin. Odottelen kaksosia ja maha on mallia todella iso. Viimeeksi ei sattunut ollenkaan jakkupukua juhlavampaa vaativia tilaisuuksia raskauden loppu puolelle, nyt tosiaan sitten vaikka kuinka monta. Jakkupuvussahan nyt muuten voisi hätätilassa mennä, mutta sekin on musta. Ja olisihan se kiva, jos olisi edes joku kesäinen juhlavaate.
Kommentit (6)
ta? Tuon päällijakunhan ei tarvitse mennä kiinni edes. Toisaalta, nythän on paljon sellaisia empire-tyylisiä toppeja ja paitoja, joita meikäläinen(joka ei ole raskaana) ei tohdi laittaa pikkumakkaroineen, ettei kukaan vaan luulisi minun olevan raskaana. Löytyisikö joku sellainen, xxl-kokoa ja masu rohkeasti esiin!
Tsemppiä loppuraskauteen!
t. kaksi kesäraskautta ja muutamat häät siinä ohessa kokenut :)
todella joustavan kivan mekon. Sitä sitten asusteilla ja jakuilla maustoin tilanteen mukaan. Sitten kun ei ollut enää juhlia tiedossa, niin käytin loppuun kesämekkona. Liikettä en muista, mutta joku ihan tavallinen vaatekauppa tyyliin Lindex.
Vaatteet ovat luonnossa tosi kauniita (olin kerran näytöksessä, jossa näitä vaatteita oli esillä), toki aika arvokkaita, mutta kun on noin monet juhlat, niin eihän se juhlaa kohti kauhean paljon ole.
Bebesilläkin oli jotain, mitä olisi voinut ajatella. Eivätkä nuo nyt sentään niin kalliita olleet. Eihän sitä tavallistakaan juhlamekkoa ainakaan tuon halvemmalla saa, eikä välttämättä tule paljon useammin pidettyä. Pitää varmaan alkaa tutkia enemmänkin tuota nettikauppapuolta.
Ei ollut äitiysmekko, mutta sen mallinen, että menee mulle ainakin rv 25 ja kasvun varaa on vielä. Tosi tyytyväinen olin, varmaan tulee ens kesänäkin käytettyä vaikka ei raskaana olisikaan. Ja hintaa oli 30¿.
varsinaisia äitiysjuhlavaatteita löytyy, mutta tavalliseenkin asuun ja juhlavuutta isolla huivilla. Ja kannattaa tutkia kauppojen xl-mallistoja, niistä luulisi löytyvän jotain kivoja tunikoita tms. Ja jos ompelutaitoa löytyy niin itse varmaan myös saisi kyhättyä jotain kivaa.
Vaikka asusi olisikin pykälän arkisempi kuin muilla niin lulisi ihmisten ymmärtävän mikset ole pukeutunut iltapukuun...