Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset kääntävät pään sivuun kun kävelevät vastaan?

Vierailija
01.07.2026 |

Aika naurettavaa. Olen hyvännäköinen mies. Tämä alkoi samaan aikaan kun median viha miehiä kohtaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä jos minuun yritetään hakea kadulla katsekontaktia tai muuten tuijotetaan. M41

Vierailija
22/34 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaan ole riittävän pitkä etkä muutenkaan "riittävä"...

Uli uli....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua juoksevat karkuun

Vierailija
24/34 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua juoksevat karkuun

He esittävät vaikeasti tavoiteltavaa.

Vierailija
25/34 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

thaimaalaiset ja mongolialaiset nimet ovat vaikeasti tavutettavia https://sukunimet.com/thaimaa

Vierailija
26/34 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on kaikenmaailman sekopäitä, luulevat, että on luvattu seksiä, jos erehtyy katsahtamaan silmiin, käyvät vielä päälle. Tuomareissakin on sekopäitä, menee oikeusturva, jos ottaa edes peruskohteliasta kontaktia tuntemattomiin miehiin.

Vierailija
27/34 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous. Odottaa aloitettasi.

Vierailija
28/34 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään luontopoluilla tuli ainakin 6 miestä vastaan ja kaikkien kanssa tervehdittiin hymyillen. Jos joku tuijottaa häiriintyneen oloisesti niin silloin on parempi välttää mitään kontaktia. 

Miksi hymyilitte? Miksi jatkuva tervehtimispakko? Kivaa?

Vierailija
29/34 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleja miehiä voi katsoa silmiin, hymyillä ja tervehtiäkin jos paikka on sille sopiva. Hulluja tuijottavia luiskaotsia ei uskalla katsoakaan, kun kuvittelevat kiinnostusta. Vähän kuin ständimyyjät. Kiireellä ohi. 

Vierailija
30/34 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen sitä joskus, jos vastaantuleva mies on hyvännäköinen. Huonoitsetuntoisena pelkään, että hän luulee minun muutoin yrittävän iskeä häntä.

Vierailija
31/34 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kiusalliselta katsoa vastaantulevaa. Tuntuu, ettei ihan tiedä, mihin tai miten kuuluisi katsoa, joten katson mieluummin pois

Vierailija
32/34 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisen vastaantulijaa vain nähdäkseni onko se epäilyttävä tai uhkaava. Sen jälkeen katson ohi. 

Minkä ihmeen takia himoitset naisten katseita? Ja tuo "olen hyvännäköinen mies" kertoo että olet harhainen ja itserakas. Sun on parasta pysyä kotona ihailemassa itseäsi peilistä. 

Jokainen nainen päättää ihan itse kuka mies, jos kukaan, on hänestä kivannäköinen.

33/34 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet katsovat suoraan, naiset katsovat syrjäsilmin.

Kyllä, näin on!

34/34 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sattui joskus komedian klassikko kohdalleni aikoinaan, kun jalkakäytävällä kävellessäni katsoin aivan uskomattoman kaunista naista. Hän käveli ohitse ja minun oli aivan refleksinen pakko tarkistaa, oliko hän yhtä kaunis takaapäin.

Kyllä oli. Sitten kävelin päin liikennemerkkiä. Joku vanhempi nainen huomasi tapauksen ja vähän nauroi. Oli vain pakko jatkaa matkaa. 

Mutta joskus tapahtuu näin, on pakko katsoa viehättävää naista. Ei siinä mitään pahaa ole.

- - -

Kerran törmäsin partiolaistapahtuman aikana yhteen tyttöön kaupungilla. Hänellä oli sellainen univormu, tiukka vartaloamyötäilevä lyhythameinen asu, juu! Oli pakko liikennevaloissa kysyä, että saattaisiko hän minut kadun yli, koska en uskalla itse. Hiemän häkeltyneenä, mutta heti asiallisena partiolaistyttö tarttui minua kyynärtaipeesta ja talutti minut yli kadun. Kiitin häntä ja kieltämättä vähän seurasin katseellani, kun hän jatkoi "keinuen" matkaansa. Enhän minä ollut edes oikeasti menossa tuohon suuntaan, mutta oli vaan pakko. Muistan tytön vieläkin, vaikken osannut puhelinnumeroa vaihtaa. Tuosta on 30 vuotta, silti muistan kivasti. Hänestä olisi voinut tulla vaimoni, mutta kiireen takia menetti tilaisuutensa...

Naiset ovat aika ihania, ainakin joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän