Miksi naiset kääntävät pään sivuun kun kävelevät vastaan?
Aika naurettavaa. Olen hyvännäköinen mies. Tämä alkoi samaan aikaan kun median viha miehiä kohtaan.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Et vaan ole riittävän pitkä etkä muutenkaan "riittävä"...
Uli uli....
Vierailija kirjoitti:
Minua juoksevat karkuun
He esittävät vaikeasti tavoiteltavaa.
thaimaalaiset ja mongolialaiset nimet ovat vaikeasti tavutettavia https://sukunimet.com/thaimaa
Miehissä on kaikenmaailman sekopäitä, luulevat, että on luvattu seksiä, jos erehtyy katsahtamaan silmiin, käyvät vielä päälle. Tuomareissakin on sekopäitä, menee oikeusturva, jos ottaa edes peruskohteliasta kontaktia tuntemattomiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään luontopoluilla tuli ainakin 6 miestä vastaan ja kaikkien kanssa tervehdittiin hymyillen. Jos joku tuijottaa häiriintyneen oloisesti niin silloin on parempi välttää mitään kontaktia.
Miksi hymyilitte? Miksi jatkuva tervehtimispakko? Kivaa?
Normaaleja miehiä voi katsoa silmiin, hymyillä ja tervehtiäkin jos paikka on sille sopiva. Hulluja tuijottavia luiskaotsia ei uskalla katsoakaan, kun kuvittelevat kiinnostusta. Vähän kuin ständimyyjät. Kiireellä ohi.
Minä teen sitä joskus, jos vastaantuleva mies on hyvännäköinen. Huonoitsetuntoisena pelkään, että hän luulee minun muutoin yrittävän iskeä häntä.
Tuntuu kiusalliselta katsoa vastaantulevaa. Tuntuu, ettei ihan tiedä, mihin tai miten kuuluisi katsoa, joten katson mieluummin pois
Vilkaisen vastaantulijaa vain nähdäkseni onko se epäilyttävä tai uhkaava. Sen jälkeen katson ohi.
Minkä ihmeen takia himoitset naisten katseita? Ja tuo "olen hyvännäköinen mies" kertoo että olet harhainen ja itserakas. Sun on parasta pysyä kotona ihailemassa itseäsi peilistä.
Jokainen nainen päättää ihan itse kuka mies, jos kukaan, on hänestä kivannäköinen.
Miehet katsovat suoraan, naiset katsovat syrjäsilmin.
Kyllä, näin on!
Minulle sattui joskus komedian klassikko kohdalleni aikoinaan, kun jalkakäytävällä kävellessäni katsoin aivan uskomattoman kaunista naista. Hän käveli ohitse ja minun oli aivan refleksinen pakko tarkistaa, oliko hän yhtä kaunis takaapäin.
Kyllä oli. Sitten kävelin päin liikennemerkkiä. Joku vanhempi nainen huomasi tapauksen ja vähän nauroi. Oli vain pakko jatkaa matkaa.
Mutta joskus tapahtuu näin, on pakko katsoa viehättävää naista. Ei siinä mitään pahaa ole.
- - -
Kerran törmäsin partiolaistapahtuman aikana yhteen tyttöön kaupungilla. Hänellä oli sellainen univormu, tiukka vartaloamyötäilevä lyhythameinen asu, juu! Oli pakko liikennevaloissa kysyä, että saattaisiko hän minut kadun yli, koska en uskalla itse. Hiemän häkeltyneenä, mutta heti asiallisena partiolaistyttö tarttui minua kyynärtaipeesta ja talutti minut yli kadun. Kiitin häntä ja kieltämättä vähän seurasin katseellani, kun hän jatkoi "keinuen" matkaansa. Enhän minä ollut edes oikeasti menossa tuohon suuntaan, mutta oli vaan pakko. Muistan tytön vieläkin, vaikken osannut puhelinnumeroa vaihtaa. Tuosta on 30 vuotta, silti muistan kivasti. Hänestä olisi voinut tulla vaimoni, mutta kiireen takia menetti tilaisuutensa...
Naiset ovat aika ihania, ainakin joskus.
En minäkään pidä jos minuun yritetään hakea kadulla katsekontaktia tai muuten tuijotetaan. M41