Miksi naiset kääntävät pään sivuun kun kävelevät vastaan?
Aika naurettavaa. Olen hyvännäköinen mies. Tämä alkoi samaan aikaan kun median viha miehiä kohtaan.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Äitikö on hyvännäköiseksi kehunut?
Ei vaan naapurin Ritva.
Ap
Varmaan siksi että sinä tuijotat oudosti nähdäksesi katsovatko he vai kääntävätkö päätä.
Kävelen pää kääntyneenä naapurifirman röökaajan ohi, koska tupakanlöyhkä kuvottaa.
PS Et inspiroi, tuhti setänies.
Katsekontakti saattaa jollekulle miekkoselle olla kutsu lähempään kanssakäymiseen.
Joko olet vainoharhainen tai sitten haiset pahalle.
Tuijottaminen on epäkohteliasta! Siksi!
Niin paljon sekopäitä nykyään liikenteessä, että ei uskalla enää ketään silmiin katsoa.
Silmiinkatsominen ja hymyily voisi antaa sinulle epätodellisen kuvan. Luulisit , että nainen on kiinnostunut sinusta.
Tänään luontopoluilla tuli ainakin 6 miestä vastaan ja kaikkien kanssa tervehdittiin hymyillen. Jos joku tuijottaa häiriintyneen oloisesti niin silloin on parempi välttää mitään kontaktia.
narsistin / sosiopaatin / psykopaatin tunnistaa helposti kaikenlaisesta naisten ahdistelusta
Koska he ujostelevat tai pelkäävät etteivät pysty hillitsemään itseään kun näkevät sinut.
Ei tunne luonnettasi. Epäilee että miehet pelaavat. Ei kadulla mies kuitenkaan iske seurusteluun saakka.
Olen autistinen ja en kykene katsomaan silmiin tuntemattomia kadulla.
Poikaseni "miksinainen" , koitppa olla viikko tekemätä aloituksia kuissa on sanat "miksi" tahi "nainen" jossain muotossa
Koska sinulla ilmiselvä inkellin tuijotus.
Hyvännäköiseksi sinua on kehunut ainoastaan äitylisi ja hänkin säälistä valehteli.
Vierailija kirjoitti:
Olen autistinen ja en kykene katsomaan silmiin tuntemattomia kadulla.
Sama. Siksi tuijotankin tissejä
Et vaan ole riittävän pitkä etkä muutenkaan "riittävä"...
Äitikö on hyvännäköiseksi kehunut?