Keskustelu Rowlingista poistui
Siinä oli hyvin siistiä keskustelua aiheesta. Yksi, huom YKSI joka alapeukutti ja ilmeisesti poistatti koko ketjun!
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni tuo Rowlingin kritisointi ja maalittaminen ei ole koskaan kestänyt päivänvaloa. Se että on eri mieltä sukupuolesta kuin trans porukka, ei ole mikään syy boikotoida tai canseloida ketään.
Tylsimysjoukkoa loppujen lopuksi. Paljo ääntä vähä villoja.
Arvostan Rowlingia ja olen iloinen hänen vaurastumisestaan.
Monet ilmeisesti eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Käyttää vääriä pronomineja??
Minä en suostu kyllä valehtelemaan ja käyttämään miehestä she pronominiä tai toisinpäin kun se ei ole totta.
Ihminen saa elää kuten haluaa ja käyttää ITSE itsestään mitä pronomineja haluaa. Miksi minun olisi pakko näytellä mukana?
Ja todella kannatan tasa-arvoa ihan jokaiselle ihmiselle. Myös minulla on oikeus uskoa tieteeseen ja elää sen mukaan.
Silloin kyse ei ole tasa-arvosta, jos transien vaatimukset edellyttävät naisten ja homoseksuaalien oikeuksista, määritelmistä ja tiloista luopumista tai lasten kasvurauhan häiritsemistä litteän maan sukupuoliteorioilla.
Vain täydellinen hölmö aloittaa kiistelemään hullujen kanssa sosiaalisessa mediassa ja sitten yllättyy, kun siitä seuraa ongelmia. Miljoonilla ei voi ostaa älyä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni tuo Rowlingin kritisointi ja maalittaminen ei ole koskaan kestänyt päivänvaloa. Se että on eri mieltä sukupuolesta kuin trans porukka, ei ole mikään syy boikotoida tai canseloida ketään.
No, nämä samat "aktivistit" juuri pridessa marssivat tap pouhkausten kanssa toivoen eritoten tietyille naislääkäreille kuolemaa. Lääkärit kun kertoivat rehellisesti transhoidoista. Vähän esimerkkiä näistä fasisteista.
Viduddaa että jollakin sonnalla on muka niin suuri valta palstalla että voi poistattaa kokonaisia ketjuja kun haluuuu. Ei pitäisi toimia näin.
Vierailija kirjoitti:
Vain täydellinen hölmö aloittaa kiistelemään hullujen kanssa sosiaalisessa mediassa ja sitten yllättyy, kun siitä seuraa ongelmia. Miljoonilla ei voi ostaa älyä.
Sulla ei ole edes niitä miljoonia :(
Kyllä ja se linna minkä edessä he poseerasi on nähtävyys, missä tahansa se Rowling sitten kortteeraa.