Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin lääkärissä puhumassa että haluaisin lähetteen ravintoterapeutille syömishäiriön takia. Hämmentynyt lääkäri sanoi etti ole nyt hänen

Vierailija
01.07.2026 |

Alaansa tämä. Sanoin etten odotakaan häneltä hoitoa vaan LÄHETETTÄ jollekulle joka osaa hoitaa.

Sitten tämä lääkäri vielä pisti vaakaan ja sanoi että olen kyllä ylipainon puolella,en alipainoinen. Niin kun mulla on ahmimishäiriö ei anoreksia!

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ahminut vuosia ilman oksentamista ja tuntuu että lääkäreillekin binge eating on tuntematon, jos vertaa anoreksiaan tai buliamiaan. MInäkin  dignosoin itse itseni.

Keskustelut lääkärin,ravintoterapeutin  ym kanssa ovat aina samanlaisia:

" Joo siis söin puoli lautasellisia kasviksia, kaksi jauhelihapihviä ja kolme perunaa. Ja sen jälkeen söin rasiallisen jäätelöä, neljä  donitsia ja puoli pussia sipsejä. Sitten nukuin hetken,kun vatsa oli kipeä ja sen jälkeen söin riisimuroja kuivana sekä raakaa piparitaikinaa"

"Mutta et oksenna etkä ala  jumpata?"

"No en!"

"Mutta sinulla on huono olo?"

"Joo. Mutta en oksenna".

Ns. asiantuntijat eivät tunnu  ymmärtän, että ahmimme vaikka pussillisen leipää tai vuuallisen lasagnea. Emmekä oksenna,vaikka vatsa on niin kipeä ettei seisomaan pysty,

Meitä voisi verrata alkoholisteihin mutta viinaa ei tarvitse ostaa toisin kuin ruokaa etenkin,jos perheessä on lapsia.

Vierailija
62/62 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin pitää korjata pää nuppi sitten vasta läskit. päinvastoin ei toimi kuten on nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi