Heteropridea haluavat, miksi ette vaan itse järjestä sellaista?
Siitä se homojen liikekin on lähtenyt, eivät ne ole mankuneet ulkopuolisia tahoja auttamaan.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Järjestimme mutta se houkutteli paikalle häiriköitä.
Ja lisäksi se ei houkutellut paikalle ketään muuta.
MIKÄ SIINÄ ON että Jeesus-maustettu hetero pride ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne pysty eikä kykene. Olihan niillä sellainen naurettava 10 hengen vastamiekkari Eduskunnan edessä. Ristinkin olivat raahanneet sinne :D
Ei se ollut vastamiekkari vaan ihan oma tapahtumansa. Järjestettiin syksyllä kun varsinainen pridehan on kesäkuussa. Meitä oli arviolta 50 paikalla. Häirikköjä oli suurin piirtein saman verran, ehkä enemmän.
Siis tuo viime viikolla pidetty anti-pride-vastamielenosoitus eduskuntatalon portailla oli oma tapahtumansa joka järjestettiin syksyllä?
Viittasin siihen 2013 järjestettyyn. Tuosta mainitsemastasi en ollut edes tietoinen.
Ei tiennyt moni muukaan, koska asia ei kiinnosta kuin kourallista kiihkokristittyä.
Ainoastaan friikkisirkuksella on valtava tarve esitellä pervouttaan julkisesti muille ihmisille.
Olkoon vapaasti kuka mitäkin, tarviiko siitä ääntä pitää? Näitä kaikenlaisia pridejä sun muita on siksi, kun monet eivät salli muiden olla erilaisia kuin mitä minä ja mun porukat ollaan ja sitten halutaan sitä suvaitsemattomuutta vastaan järjestää kulkueita sun muita, mitä kaikkia näitä on.
Jos ihmiset eivät pelkäisi erilaisuutta, keskittyisivät omaan itseensä, omaan elämäänsä ja antaisivat muiden olla mitä ovat, niin aika hissukseen eläisivät erilaiset ihmisryhmät. Kun kenenkään ei tarttis nostaa meteliä.
Kyllä ihmisrodulla on vielä paljon opittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan friikkisirkuksella on valtava tarve esitellä pervouttaan julkisesti muille ihmisille.
Miksi te sitten vaaditte joka vuosi omaa heteropridea (minkä saatte järjestää jos haluatte).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te sitten vaaditte joka vuosi omaa heteropridea (minkä saatte järjestää jos haluatte).
Ketkä vtun te? En kaipaa mitään julkisia pervoparaateja.
Vierailija kirjoitti:
Olkoon vapaasti kuka mitäkin, tarviiko siitä ääntä pitää? Näitä kaikenlaisia pridejä sun muita on siksi, kun monet eivät salli muiden olla erilaisia kuin mitä minä ja mun porukat ollaan ja sitten halutaan sitä suvaitsemattomuutta vastaan järjestää kulkueita sun muita, mitä kaikkia näitä on.
Jos ihmiset eivät pelkäisi erilaisuutta, keskittyisivät omaan itseensä, omaan elämäänsä ja antaisivat muiden olla mitä ovat, niin aika hissukseen eläisivät erilaiset ihmisryhmät. Kun kenenkään ei tarttis nostaa meteliä.
Etkö nyt prkl tajua, että Pride-väki on sitä suvaitsematonta kommunistista porukkaa, joka ei suvaitse mitään muita kuin heidän omia mielipiteitään!
Riittää kun näkee kahjojen ohimarssin, ei kiitos🤮Inhottaa kun kaikki juontajat ovat näitä🤮
No kun nuo puuhakkaat naiset voisi sen järjestää mielummin, heiltä se sujuu. En minä viitsi, tulisi oma nimi näkyville, ja lisäksi onhan siitä vaivaa. En minä tunne ketään, ja jos teen julkisen fb-tapahtuman, niin sinne ilmoittautuu vaan meidän äitee ja kaksi kaveria, jotka laittavat "maybe".
Jos ne naiset järjestäisi naisten päivänä myös miehille muistokonsertin. Olisi tosi kiva.
Ei heterot kietoudu seksuaalisen suuntautumisensa ympärille samalla lailla kuin seksuaalivähemmistöt. Tuntuu siltä, että seksillä on isompi rooli heidän keskuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Riittää kun näkee kahjojen ohimarssin, ei kiitos🤮Inhottaa kun kaikki juontajat ovat näitä🤮
Heteroita?
Heteropridet on kesäisin tanssilavoilla, kesäteattereissa, ikeassa, rautakaupoissa,leirintäalueilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö nyt prkl tajua, että Pride-väki on sitä suvaitsematonta kommunistista porukkaa, joka ei suvaitse mitään muita kuin heidän omia mielipiteitään!
Eiköhän se suvaitsemattomuus, oli kyse asiasta ku asiasta, toimi monesti molempiin suuntiin. Ei suvaita jotain ryhmää ja tuo ryhmä, jota ei suvaita, ei suvaitse heitä jotka eivät suvaitse tuota kyseistä ryhmää.
Miten niin en muka perkele ymmärrä? Ymmärrän kuule perkeleen hyvin.
Emme näe tarpeelliseksi hieroa seksualisuuttamme toisten naamoille.
Miksi sinä niin kovasti välität prideväen mielipiteistä? Tuolla asenteella ette toki koskaan onnistu järjestämään omaa tapahtumaanne. Sinun pitää nyt olla rohkea, unohtaa muiden mielipiteet ja olla ylpeästi hetero! Mars marssimaan siitä, älä anna kenenkään estää!