Noita-akan näköinen nuori nainen junassa - lävistyksiä tatskoja ja hapan ilme
Kommentit (14)
Kyllä hänkin saa olla junassa. Joskus voisi vain olla välittämättä, jos joku näyttää erikoiselta.
Omituinen ukkeli junassa, joka pälyilee kaikkia matkustajia ja kyylää, mitä niillä on päällä. Pitääkö olla huolissaan?
Lestadiolainen mielipide ? No raamattunti jäänyt väliin taas ; vanhan liiton käsiinpiirtäjät ja muut .
Varmaan jossa Hesoissa. Muualla junat on vain kaupunkien väliseen matkustamiseen mummoille, opiskelijoille ja muille autottomille
Vierailija kirjoitti:
Suohirviö on kiva sana .
samaistutko?
Antaa kaikkien kukkien kukkia kukkia vaan!
Aloittaja on omituinen. Etsii toisista vikoja ja raportoi sitten havaintojaan netin keskustelupalstalle. Elämän ainut tarkoitus on päästä moittimaan muita, erityisesti naisia?
Itse antaisin akalla kunnolla peppuseksiä. Jotta oppii olemaan mokoma!
Vasemmistolainen feministi. Yksikään vassari ei hymyile. Ymmärtäähän sen kun uskoo toksiseen aatteeseen joka haluaa pahaa.
Kai sinä muistit tehdä sen setämiehen perinteisen: "miksi et hymyile, olisit niin paljon nätimpi?" 😄
Toisin sanoen. Ap tapasi junassa pelottavan naisen. Ap ei uskaltanut oikein hengittääkään. Hän oli satavarma, että tuo pelottsva täti r skaa hänet siihen paikkaan, kuten ne sellaiset tädit tapaa tehdä. Vöhintään se olisi pakottanut ksnssaan seksikeinuun keskuspuistoon ja kaikkea semmoista palleja kuristavaa. Ap pääti kysyä asiaa nimettömänä palstalla, koska hän on salaa hurjan kiinnostunut noista tyypeistä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on asia joka minua on usein askarruttanut. Mitä kauheanpi suohirviö, sitä enemmän tatskoja ja renkaita naamassa.
Avohoitopotilas, joka on kustannuserä koko elämänsä. Kuvittelee kuitenkin itse olevansa tasa-arvotaistelija.
Miksi sä tuijottelet ihmisiä. Ei kuulu hyviin tapoihin.
Olen huomannut saman, mitä rumempi suohirviö, on vihreää tukkaa, lävistyksiä, tatuointeja, naama kuin petolinnun perse, ovat lihavia suurin osa, vaatteet jotain kulahtanutta kirppis kamaa, ei hymyä, tietävät itsekin olevansa rumia. Älykkyysosamäärä alhainen.
Tatskoja käsivarret täynnä, jotta peukun piikittäminen ei näy.
Sitä olen ihmetellyt noissa kasvojen rei'ittäjissä, etteikö niitä haittaa reiät, jotka jäävät kasvoihin. Kolot on ja pysyy vaikka korujen käyttö loppuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on asia joka minua on usein askarruttanut. Mitä kauheanpi suohirviö, sitä enemmän tatskoja ja renkaita naamassa.
Avohoitopotilas, joka on kustannuserä koko elämänsä. Kuvittelee kuitenkin itse olevansa tasa-arvotaistelija.
Viimeksi näin tatuoidun ja lävistetyn tapauksen ystävän lakkiaisissa. Alkukesästä goottivermeet päällä ja Rapalan kuvasto kasvoilla valkoisella meikkipohjalla. Juteltaessa tuli esille, että hän on kohta päättämässä yliopisto-opinnot tähtäimessä lääketieteen tutkimustyö tai tuotekehitys.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman, mitä rumempi suohirviö, on vihreää tukkaa, lävistyksiä, tatuointeja, naama kuin petolinnun perse, ovat lihavia suurin osa, vaatteet jotain kulahtanutta kirppis kamaa, ei hymyä, tietävät itsekin olevansa rumia. Älykkyysosamäärä alhainen.
No ulkonäöstä et kyllä alykkyysosamäärää näe. Eläinlääkäri, jossa käymme, omaa tatskoja ja lävistyksiä - on kuitenkin Euroopan johtavia tutkijoita eräällä eläinkääketieteen saralla. Joten älykkyysosammärä ei todellakaan ole alhainen.