Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskut maksettu. Seuraava rahapäivä on 1.8. ja rahaa jäi kaikki 87euroa!

Vierailija
01.07.2026 |

Sillä pitäis kuukauden ruoat saada, joten kyllä vetää mielen matalaksi. Töitä etsin joka päivä, mutta mitään hommaa en ole saanut yrityksistä huolimatta, ikä varmaan suurin este. 

Työtön 57v.

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse onnistuin lykkäämään lopullista katastrofia vuodella myymällä tavaroitani Torissa. Kun kaikki kelpaava oli myyty, loput saatavat meni ulosottoon. Mutta ehdin pitää luottotiedot vielä vuoden ajan ja järjestellä asioitani.

Nyt ei enää kannata myydä vaikka jotain olisikin kun olen toimeentulotuella. Tosin kesäkuun toimeentulotuesta ei ole vieläkään päätöstä. Kolme kertaa Kela on kysynyt lisätietoja ja joka kerta saman päivän aikana olen toimittanut. Asumistukea pitää hakea ensin vaikkei siihen ole oikeutettu. Joka kuu pitää toimittaa pelitileistä otteet vaikka ne on lukittu jo ajat sitten enkä pääsisi pelaamaan vaikka yrittäisin. Sähkölaskusta piti toimittaa kaikki sivut mutta ne viimeiset mainossivut olin hävittänyt. Onneksi sain ne sähköisesti sähkölaitoksen sivuilta. Eikö sitten joku pölhö sukulainen mene laittamaan tilille rahaa tilille että "pääset osallistumaan tapaamiseen". No --ttu en pääse, kun ne rahat vähennetään toimeentulotuesta että kiitti vaan tästäkin. Kaikille pitäisi ämyrillä huutaa että oon toimeentulotuella, älkää pitäkö yhteyttä! Niin ja reseptilääkekuitti tietysti Kelalle että tietävät mitä sairautta sairastan. --ttu tää on paskaa. Nyt ilman rahaa jo yli viikon. Onneksi huomenna tulee työttömyysetuus niin saa maksaa vuokran monta päivää myöhässä, jihuu.

Vierailija
82/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pelasit pokeria. T. Pokeriammattilainen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, jos olisit mamuloinen, niin saisit rahaa paljon enemmän.

Jamalille ja Abdullahille pesueineen maksetaan rahapäivänä vähän yli 7000 e kuukausi per pesue.

Vierailija
84/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi 129e.  Enkä mä saa tt-tukea kuin 216e. Mulla ei ole mitään laskuja. Kaksi pientä vippiä siskolta ja kaverilta.  Pärjään, koska on pakko.  

Olen 58v ja säästöt meni jo ajat sitten,  kukaan/mikään taho ei huoli töihin.  

Vierailija
85/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää miten paljon ollaan jeesattu somaleita kun niiden rahat menee ainoastaan sokeriin jauhoihin ja teehen, loput ne lähettää kotimaahan ja lapsethan elää pelkällä kouluruualla joka tapauksessa. 

Vastineeksi ollaan saatu raisk aajia ja muutama bussikuski. 

Vierailija
86/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos on oikeasti ruma ja huonotapainen somali josta kukaan ei pidä. Onko niillä lupa raisk ata? Kysymys vihreille ja vasemmistoliitolle. Vastaus : periaatteessa Ei, mutta käytännössä mahdotonta tollasta on mennä estämään kun me niitä tänne kumminkin halutaan kauheasti ottaa juurikin tuota varten.

Vierailija
87/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt onkin hyvä tilaisuus mennä TÖIHIN!🚨

Kulunut vanha virsi.Ei itketä eikä naurata.

Ei ole koskaan tarkoitettukaan naurattavaksi. 

Mutta koska ei tunnu menevän jakeluun, kertaus on opintojen äiti:

MENE _ T Ö I H I N _ ! ! !

En mene.Ihan vaan sun kiusaksi.

Vierailija
88/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse onnistuin lykkäämään lopullista katastrofia vuodella myymällä tavaroitani Torissa. Kun kaikki kelpaava oli myyty, loput saatavat meni ulosottoon. Mutta ehdin pitää luottotiedot vielä vuoden ajan ja järjestellä asioitani.

Nyt ei enää kannata myydä vaikka jotain olisikin kun olen toimeentulotuella. Tosin kesäkuun toimeentulotuesta ei ole vieläkään päätöstä. Kolme kertaa Kela on kysynyt lisätietoja ja joka kerta saman päivän aikana olen toimittanut. Asumistukea pitää hakea ensin vaikkei siihen ole oikeutettu. Joka kuu pitää toimittaa pelitileistä otteet vaikka ne on lukittu jo ajat sitten enkä pääsisi pelaamaan vaikka yrittäisin. Sähkölaskusta piti toimittaa kaikki sivut mutta ne viimeiset mainossivut olin hävittänyt. Onneksi sain ne sähköisesti sähkölaitoksen sivuilta. Eikö sitten joku pölhö sukulainen mene laittamaan tilille rahaa tilille että "pääset osallistumaan tapaamiseen". No --ttu en pääse, kun ne rahat vähennetään toimeentulotuesta että kiitti vaan tästäkin. Kaikille pitäisi ämyrillä huutaa että oon toimeentulotuella, älkää pitäkö yhteyttä! Niin ja reseptilääkekuitti tietysti Kelalle että tietävät mitä sairautta sairastan. --ttu tää on paskaa. Nyt ilman rahaa jo yli viikon. Onneksi huomenna tulee työttömyysetuus niin saa maksaa vuokran monta päivää myöhässä, jihuu.

Niin samaa täällä...ttu että korpeaa.

Vierailija
89/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tili tuli. Laskut maksettu ja jäi 2300€ tilille. Töissä olo kannattaa jonkun verran.

Vierailija
90/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene TÖIHIN!

Tuo on jo vanha/kulunut lause. Ole hiljaa jos et muuta keksi.

Vierailija
91/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla kiva olla hetken elämäntapa työtön elellä jonkun kauniin työttömän nuoren naisen kanssa, keskittyä naimiseen ja selviytymiseen. Kattella leffoja käydä kävelyllä ja uimassa. Kun on perhe, kova kulurakenne ja vastuuta vidusti ei ne rahat tilillä paljon lämmitä. Oman nuppinsa kanssa painimista kaikki päivät joskus sitä haikailee vapautta, mutta se kuuluu nuoruuteen ja vanhuuteen. Muutama vuosikymmen kannattanee raataa elämässä.

Vierailija
92/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lasi on joko puoliksi tyhjä tai puoliksi täynnä"

Nyt päivitä asenteesi. Laskut maksettu! Kädet liikkuu, jalat liikkuu, olet vielä terve. Osaat keittää puuroa ja makaronia. Aurinko ja luonto on sama köyhille ja rikkaille. Rahaa tulee ja menee, mutta sinä elät vielä. Älä luovuta vaan iloitse joka hetkestä mikä ei ole aivan hirveä.

Vierailija
93/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v ei rahaa työtön puilla paljailla huh huh. Ei käy kateeksi.

Vierailija
94/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun dubaissa ja luonto meille rikkaille on vittumainen hiekka aavikko ja ostoskeskus. En myynyt persustani halvalla tänne, mutta onhan tää ikävä paikka asua.

Vierailija
95/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on iltakuuteen mennessä Prisman paistopiste kokonaan tyhjä, kun rohmuajat ovat jo tyhjentäneet sen ja sitten odottelevat yhdeksään, että saavat 60 % alennuksella.

Vierailija
96/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-"en vaihtaisi metsää rikkauksiin, koska rikkauksilla ei voi raisk ata" 

Irakilainen sananlasku.

Vierailija
97/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä neek ereistä, enkä rättipäistä 

Olenko rasisti vai vaan roturealisti?

Vierailija
98/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tili tuli. Laskut maksettu ja jäi 2300€ tilille. Töissä olo kannattaa jonkun verran.

Mulla oli kesäkuulta visalasku tuon verran, yleensä on muutaman satasen... Kattelin jäljelle jäänyttä saldoa ettei siinä ole kuin ruokarahat heinäkuulle, jos sitäkään kun tuoreet kotimaiset marjat on parhaimmillaan.

Olis kyllä aika ankeeta jos tuohon ap tilanteeseen vielä joskus joutuu (opiskeluaikoinahan se oli just tuota), että pitää oikeesti miettiä viikon ruuat parilla kympillä.

Vierailija
99/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä myydä Torissa jotain

Ei ole mitään. Nukun Sanomalehtien päällä ja pöytä on tyhjistä Kaljalaatikoista kasattu.

Vierailija
100/119 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina periaate että aikuisena on oltava rahaa säästössä. Joskus 19 vuotiaana asuin vanhemmilla ja puolessa vuodessa säästin ekan 10t euroa. Ei mikään iso juttu kenellekään, siitä sitten helpompi päästä alkuun elämässä ja muutin 19 vuotiaana kotoa pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi