Laskut maksettu. Seuraava rahapäivä on 1.8. ja rahaa jäi kaikki 87euroa!
Sillä pitäis kuukauden ruoat saada, joten kyllä vetää mielen matalaksi. Töitä etsin joka päivä, mutta mitään hommaa en ole saanut yrityksistä huolimatta, ikä varmaan suurin este.
Työtön 57v.
Kommentit (68)
Ai että mua ärsyttää tuo sana rahapäivä. Ihan ku se raha tippuis taivaalta vrt. sadepäivä.
Ajattele, jos olisit mamuloinen, niin saisit rahaa paljon enemmän.
Hienoo että sait laskut maksettua. Yksi iso huoli vähemmän. Nyt otat seikkailun kannalta selviytymisen. Survival-peli jossa keräämällä pulloja ja tölkkejä rahoitat kuukauden ruokatarpeesi. Ihan hauskaa kun ottaa sen pelin kannalta. Lisäksi ostat halpoja perustarpeita joista saa hybin ruokaa. Esim. Kaurahiutaleita, perunaa, makaronia, lihaa alennuksesta, makkaraa jne.
Elät yli varojesi, karsi menoja.
T: Työtön ja pärjään.
Trolli.
1.8 on lauantai, ei maksupäivä!
Vierailija kirjoitti:
Trolli.
1.8 on lauantai, ei maksupäivä!
No niin tämäkin onnettomuus vielä, viikonloppu edessä :/
Ap
Mulla raha päivä vasta 3.7. Hupirahaa jää 100 e, jos ei mitään yllätystä tule. Näin kesällä se ei kyllä riitä mitenkään.
Kannattaa miettiä ruokaostot tarkkaan, jos on noin pieni budjetti. Ja ekaksi kannattaa käydä ostamassa muutamalla kympillä hyvin säilyviä ruokatarpeita, kuten pastaa, puurohiutaleita, sämpyläjauhoja, kuivahiivaa, soijarouhetta, linssejä, kananmunia jne. Siten on aina jotain syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Hienoo että sait laskut maksettua. Yksi iso huoli vähemmän. Nyt otat seikkailun kannalta selviytymisen. Survival-peli jossa keräämällä pulloja ja tölkkejä rahoitat kuukauden ruokatarpeesi. Ihan hauskaa kun ottaa sen pelin kannalta. Lisäksi ostat halpoja perustarpeita joista saa hybin ruokaa. Esim. Kaurahiutaleita, perunaa, makaronia, lihaa alennuksesta, makkaraa jne.
Missä te oikein asutte kun tienvarret on täynnä pulloja ja tölkkejä?
AP oliko sulla luottokortti laskuja, joita piti maksaa. Sit vaan ostat taas ruokaa luotolla. Jotenkin pitäisi yrittää saada tasapainoa tuohon, että jäisi edes rahaa ruokaan vaikka se 200e.
Mitä laskuja sulla oli ja paljon sun tulot on?
Oisko sun mahdollista saada apua diakonialta tai sosiaalityöntekijältä?
Tosi paljon tsemppiä
Vierailija kirjoitti:
Mulla raha päivä vasta 3.7. Hupirahaa jää 100 e, jos ei mitään yllätystä tule. Näin kesällä se ei kyllä riitä mitenkään.
Lähes sama tilanne. Mutta ihan normaaliatai oikeastaan hyvä tilanne näin työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa puoliso. Kulut puoliksi.
Pitää ottaa työtön tai muu tuilla elävä. Muuten tulot tippuu entisestään eikä riitä puoleen edes. Tämä on todellisuus niillä jotka ovat työsdäkäyvän kanssa yhdessä. Mistä tiedät että ap on homo tai nainen?
Laskutlaskutlaskut. Ei kerro mitään siitä, mihin rahasi menivät. Tässä kuussa et sitten osta mitään laskulle, niin seuravaana rahapäivänä jää enemmän.
Rakas päiväkirja:
Tänään törmäsin aikuiseen suomalaiseen, joka käytti epäironisesti ilmausta "rahapäivä". Olen surullinen.
T. Kokonaisveroaste 52,5 %