Miten jotkut naiset osaakin olla niin viehkeitä?
Jos mä alkaisin heiluttelemaan hiuksiani tai tanssimaan jossain, niin mua pidettäisiin vaan koomisena ja tärähtäneenä (ja luultavasti nyrjäyttäisin niskani tms.). Ja tietääkseni olen siis nainen, mutta epäviehättävä, kömpelö ja tönkkö.
Kommentit (26)
Jotkut vaan ovat karismaattisia ja viehkeitä luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset kuin pajunvitsoja. Litteä vatsa ja pyöreät rinnat. Näyttävät hyvältä ihan tuulihousuissa ja kireässä vartalomyötäisessä paidassa.
Ovat kuin karkkeja 😋
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaan ovat karismaattisia ja viehkeitä luonnostaan.
Miksi mä en voi olla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset kuin pajunvitsoja. Litteä vatsa ja pyöreät rinnat. Näyttävät hyvältä ihan tuulihousuissa ja kireässä vartalomyötäisessä paidassa.
Harva nuori nainen on nykyään litteävatsainen ja hoikka pajunvitsa. Tulepa pois sieltä 1900-luvulta.
No jos prostituutti on ollut historian vanhin ammatti, niin siihen liittyy vahvasti kyky viehättävyyteen ja näin ollen voi olettaa, että kyseiset naisoletetut ovat perineet aiempien sukupolvien geenit.
Moni kakku päältä kaunis on sananlasku joka pitää edelleen pintansa.
Toinen yhtä toimiva on tämä. Kaunis nainen on kuin kultarengas sian kärsässä, täysin älyä vailla.
Minun mielestäni kauneus on yksi suurimpia kirouksia mitä nainen voi saada. Kun tiettyyn ikään on tullut ja huomaa mitä kauneudellaan saa aikaan, sitä oikopolkua sitten juostaan niin kauan kun polkua riittää.
Muut ja paljon tärkeämmät ominaisuudet jäävät kehittymättä eikä näitä ominaisuuksia kovin helpolla saa sen jälkeen kun luonnollinen ikä oppimiselle on ohi.
Lopputulos on monesti sietämätöntä katsottavaa.
Minulle on sanottu, että olen jollain tapaa kauhean naisellinen. Vaikka en edes meikkaa tai muutenkaan laittaudu. Joskus tuli pari teinityttöä vastaani, jotka matkivat kävelytyyliäni. Ihan hyvässä hengessä. Mutta en edes ajatellut käveleväni jotenkin erityisellä tavalla.
Äitini on minusta aika naisellinen aina ollut tavoiltaan ja olen häneltä paljon elkeitä perinyt ilman, että niitä mitenkään tietoisesti yritän tehdä. Näkemällä häntä olenn vain omaksunut ne tavat myös itselleni. Ja näemmä ne kiinnittävät huomiota.
Ihailen myös kuninkaallisten hyviä tapoja ja esimerkiksi itse olen jostain oppinut mm. kättelemään ihmisiä ihan samalla tyylillä. 😅
Minä olin 40+ v aleksanteritekniikan kurssilla. Siellä opetettiin kävelemään hyvässä ryhdissä. Ainut kerta elämässä, kun miehet ovat kutsuneet minua viehkeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Toinen yhtä toimiva on tämä. Kaunis nainen on kuin kultarengas sian kärsässä, täysin älyä vailla.
Minun mielestäni kauneus on yksi suurimpia kirouksia mitä nainen voi saada. Kun tiettyyn ikään on tullut ja huomaa mitä kauneudellaan saa aikaan, sitä oikopolkua sitten juostaan niin kauan kun polkua riittää.
Muut ja paljon tärkeämmät ominaisuudet jäävät kehittymättä eikä näitä ominaisuuksia kovin helpolla saa sen jälkeen kun luonnollinen ikä oppimiselle on ohi.
Kaunis nainen on kuin kultarengas sian kärsässä, täysin älyä vailla.
Sanoi Salomo, joka oli täysin perso naisille, koska hänellä oli satoja vaimoja. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva nuori nainen on nykyään litteävatsainen ja hoikka pajunvitsa. Tulepa pois sieltä 1900-luvulta.
Ei nyt superharvinaista ole mutta sehän vaan korostuu tuo kauneus kun näkee sellaisen naisen 👍
V i t t u i l l a k s e e n..antavat ymmärtää, mutta eivät sittenkään anna..ja huutavat julki sitä s-tanan MEETOOTA..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt superharvinaista ole mutta sehän vaan korostuu tuo kauneus kun näkee sellaisen naisen 👍
Todennäköisempää on löytää nelikymppinen litteävatsainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen on kuin kultarengas sian kärsässä, täysin älyä vailla.
Sanoi Salomo, joka oli täysin perso naisille, koska hänellä oli satoja vaimoja. 😂
Ja varmasti kokemuksellaan ymmärsi varsin hyvin mistä oli kysymys. Uskon että monen kauniin naisen kohdalla oli huomannut täsmälleen saman asian.
Joukkoon mahtuui varmaan niitäkin jotka eivät olleet aivan niin kauniita joten syy seuraus yhteys oli salomolle niin selvä että saattoi kirjoittaa: kaunis nainen on kuin kultarengas sian kärsässä, täysin älyä vailla.
Itse olen elämässäni n 50 elinvuoden aikana todennut tämän aivan saman asian, moneen kertaan
Viehkeys ja karisma
ovat ennenkaikkea hlön
energiassa, aurassa,
maneereissa. Sen sanon.
Palvotun Hollywood-diivan
Marilyn Monroen
(Norma J. Baker Mortensen)
tapauksessa
nämä + jumalattaren ulkonäkö
+ hunajainen ääni kaupan päälle. E
Pidä niska pitkänä kävellessä. Siis ikään kuin joku vetäisi sinua sinua poninhännästä ylöspäin. Rentouta lantio ja anna sen kiertyä puolelta toiselle.
Monet muutkin ns. naisellisen tai karismaattisen ihmisen eleet ovat harjoiteltavissa ja opeteltavissa, jos tähän haluaa perehtyä. Mene vaikka alkuun jollekin latinalaisen tanssin tai argentiinalaisen tangon tunnille. On kivaa vastapainoa kauppakassien raahaamiselle ja muulle arkiselle. Liikekieli muuttaa myös sitä, millaiseksi tunnet itsesi.
Oli kyllä eilen kaupassa upeat jalat omaava nainen. Hetki hymyiltiin toisillemme. Terveisin laatikkoleuka190.
Vierailija kirjoitti:
Pidä niska pitkänä kävellessä. Siis ikään kuin joku vetäisi sinua sinua poninhännästä ylöspäin. Rentouta lantio ja anna sen kiertyä puolelta toiselle.
Monet muutkin ns. naisellisen tai karismaattisen ihmisen eleet ovat harjoiteltavissa ja opeteltavissa, jos tähän haluaa perehtyä. Mene vaikka alkuun jollekin latinalaisen tanssin tai argentiinalaisen tangon tunnille. On kivaa vastapainoa kauppakassien raahaamiselle ja muulle arkiselle. Liikekieli muuttaa myös sitä, millaiseksi tunnet itsesi.
Tuohan on todella vahingollinen tapa keholle antaa lantion kiertyä sivulta toiselle kävellessä. Älkää tehkö noin.
Aloittaja, eikö auta yhtään tuohon harmitukseen, kun lukee tämänkin ketjun limasetien ajatuksia? Minulla ainakin auttaa. Ovat niin yököttäviä, että tekee mieli näyttää mahdollisimman epänaiselliselta ja ikävältä. Haukkukoot ja uliskoot, kun ei taas nainen ole heidän himojaan varten olemassa, kyllä tekee hyvää. Niille.