Miten jotkut naiset osaakin olla niin viehkeitä?
Jos mä alkaisin heiluttelemaan hiuksiani tai tanssimaan jossain, niin mua pidettäisiin vaan koomisena ja tärähtäneenä (ja luultavasti nyrjäyttäisin niskani tms.). Ja tietääkseni olen siis nainen, mutta epäviehättävä, kömpelö ja tönkkö.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset kuin pajunvitsoja. Litteä vatsa ja pyöreät rinnat. Näyttävät hyvältä ihan tuulihousuissa ja kireässä vartalomyötäisessä paidassa.
Harva nuori nainen on nykyään litteävatsainen ja hoikka pajunvitsa. Tulepa pois sieltä 1900-luvulta.
Olispa aikakone. Menisin 1900-luvulle aikaan, jolloin oli viehkeitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, eikö auta yhtään tuohon harmitukseen, kun lukee tämänkin ketjun limasetien ajatuksia? Minulla ainakin auttaa. Ovat niin yököttäviä, että tekee mieli näyttää mahdollisimman epänaiselliselta ja ikävältä. Haukkukoot ja uliskoot, kun ei taas nainen ole heidän himojaan varten olemassa, kyllä tekee hyvää. Niille.
Täytyy sanoa, että on niitä limanaisiakin. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, eikö auta yhtään tuohon harmitukseen, kun lukee tämänkin ketjun limasetien ajatuksia? Minulla ainakin auttaa. Ovat niin yököttäviä, että tekee mieli näyttää mahdollisimman epänaiselliselta ja ikävältä. Haukkukoot ja uliskoot, kun ei taas nainen ole heidän himojaan varten olemassa, kyllä tekee hyvää. Niille.
Haluaisin vaan olla itsevarma, mutta en ole sitä tällaisena outona köntyksenä. En halua erityisesti miellyttää miehiä vaan olla ihmisten arvoasteikolla korkeammilla sijoilla.
Ap
Itsevarmuus ei tule mistään ulkoisista tekijöistä on lukematon määrä hyvin kauniita naisia joilla itsevarmuus on pohjamudissa.
Itsevarmuus alkaa tosiasioiden hyväksymisestä, siitä että hyväksyy itsensä, muut ja olosuhteet juuri sellaisena kuin ne ovat. Ihminen tulee itsevarmaksi vasta kun se lopettaa sisäisen taistelun ja sen että yrittää olla jotain mitä ei ole. Pelokkaasta ihmisestä tulee itsevarma sillä että kaikella lempeydellä hyväksyy pelokkuutensa ja lakkaa taistelemasta, häpeämästä ja yrittämästä olla rohkea. Silloin valinnat tehdään tämä pelokkuus huomioon ottaen eikä ihminen ole enää tyhjä tynnyri joka kovasti kolisee ollakseen jotain. Itsevarmuus ei ole pelokkuutta eikä rohkeutta, ei nopeutta eikä hitautta, ei kyvykkyyttä tai kyvyttömyyttä vaan sitä että on aito ja hyväksyy itsensä sellaisena kun oikeasti on ja alkaa pelaamaan elämän peliä juuri niillä korteilla jotka kädessä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset kuin pajunvitsoja. Litteä vatsa ja pyöreät rinnat. Näyttävät hyvältä ihan tuulihousuissa ja kireässä vartalomyötäisessä paidassa.
Harva nuori nainen on nykyään litteävatsainen ja hoikka pajunvitsa. Tulepa pois sieltä 1900-luvulta.
Olispa aikakone. Menisin 1900-luvulle aikaan, jolloin oli viehkeitä naisia.
Ja tulisit sieltä ihan yhtä nopeasti takaisin kuin menitkin. Kerran viikossa saunaan ja vaatteet vaihdetaan samalla syklillä. Huonot hampaat, pahanhajuinen hengitys, kyllä siinä viehkeys oli monella todella kaukana. On helppoa katsella pin up tyttöjen julisteita ja ihailla aikaa jota ei ollut olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vaan olla itsevarma, mutta en ole sitä tällaisena outona köntyksenä. En halua erityisesti miellyttää miehiä vaan olla ihmisten arvoasteikolla korkeammilla sijoilla.
Ap
Sinulla ei ole mitään mahdollisuutta päästä "ihmisten arvoasteikolla" korkeammille sijoille niin kauan kun annat muiden määritellä itseäsi ja peilaat omaa olemistasi muiden silmin. Olet riippuvainen muiden mielipiteestä ja arviosta jolloin muut määrittelevät sinut eikä riippuvaista koskaan määritellä kovin korkealle. Ne ihmiset jotka mainitsemallasi asteikolla ovat korkealla jotka eivät välitä millä kohtaa asteikkoa ovat. Tie alaspäin on tie ylöspäin sillä se joka eniten haluaa ihmisten kunnioittavan, arvostavan ja ihailevan saa kaikkein vähiten näitä asioita. Ylpeää ei kukaan nosta ylöspäin. Mutta joka on jalat maassa ja terveellä tavalla nöyrä, sitä ihaillaan ja nostetaan ylöspäin ihmisten toimesta.
Ap