Mä en taida ymmärtää kärpästen sielunelämää
Jos ne eivät hypi hiuksiin tai kasvoille, ne laskeutuu tuolille ja hieroo etukäpäliä yhteen ja jää sitten paikalleen nököttämään. Mitä ne siis haluaa?
Kommentit (26)
Ne viestivät sinulle käsimerkein. Etkö tunne kärpästen käsimerkkejä?
Yllättävän paljon asioita nekin osaa, vaikka aivot on lähes olemattomat.
Mutta oletko koskaan miettinyt miksi kärpiäiseltä kestää livahtaa avoimesta aukosta sisälle nanosekunnin, mutta samasta aukosta kärpän ulos saaminen kestää tuhat vuotta?
Pääseekö kärpäsen sielu kärpästen taivaaseen vai hierooko käpäliään lestojen taivaassa?
Vierailija kirjoitti:
Ne viestivät sinulle käsimerkein. Etkö tunne kärpästen käsimerkkejä?
En ole koskaan kuullut kärpästen käsimerkeistä. Voiko sitä opetella jossain?
Ap
Kärpäset elävät lyhyen mutta kiihkeän elämän.
Vierailija kirjoitti:
Mutta oletko koskaan miettinyt miksi kärpiäiseltä kestää livahtaa avoimesta aukosta sisälle nanosekunnin, mutta samasta aukosta kärpän ulos saaminen kestää tuhat vuotta?
Tosi hyvä kysymys. Jos ne ei oikeasti halua enää pois. Ne muka etsii ulospääsyä ja kun katse välttää, ne asettuu taloksi.
Venäläisiä vakoojakärpiäisiä, kommunistien salajuonia !
Hmm...jos niitä on perheessä paljon, ne vovat olla lestoja. Ja toki silloin pääsevät lestojen taivaaseen.
yks paarma sano mulle että pistää mua jos en ole kunnolla ja lopeta huitomista...
Uskon edellistä puhujaa. Kärpänen ikkunaa päin surratessaan vain esittää, ettei muka viihdy. Totuus on, että jos sille avaa ikkunan, se ei lennä pois. Se tahtoo jäädä taloksi. Sinulla kun on sille tarjota mukavasti aterioitten jäännöksiä viisi kertaa päivässä - hieno tila täynnä leivänmurua, jätskiläikkää paidassa ym. Se tahtoo asettua taloksi, löytää parin ja synnyttää sata kärpästä sinne lisää. On käynyt Kärpästen Teatterikoulun.
Baari kärpänen on naisten haaveilema "lentäjä"
Vierailija kirjoitti:
Eli tulee ihmisten lähelle ja tallentaa niiden puheet. Mutta, jos on yksin, niin osaako ne lukea mun ajatukset myös? Tosi kamala ajatus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ravintoa ja parittelua.
Kärpäset ei tietääkseni syö mitään. Niiden tarkoitus on vain lisääntyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tulee ihmisten lähelle ja tallentaa niiden puheet. Mutta, jos on yksin, niin osaako ne lukea mun ajatukset myös? Tosi kamala ajatus.
Ap
Yksi kärpänen pystyy lukemaan samalla kertaa jopa puolenkymmenen ihmisen ajatukset ja välittämään tiedot eteenpäin.
Se on Ukrainan kehittämä drooni, ei kärpänen. Vakoilee, puhutaanko talossasi venäjää tai venäläisistä, ja millä tavalla
Mökillä lenteli kärpänen, jolla oli reppu selässä. Mistähän siinä mahtoi olla kysymys?
Ravintoa ja parittelua.