Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainoat, mitä Pridestä jäi mieleen: Seksikeinu ja kikkelinvirkkauskurssi teineille

Vierailija
01.07.2026 |

Ja nekin hierottiin vasten kasvoja tahtomattani

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh! Oikeinhan se silloin meni. Riittää, kun persu pahastuu.

Meinaatko, että lääkärien ja tieteentekijöiden maalittamisen tuomitseminen tekee ihmiset persuiksi? Tai se, että lapsille jaettava myrkyllinen minäkuva tai julkisesti (seksi)fetissejään esittelevät tuomitaan? 

Jos normaalit ihmiset olisivat tehneet tehneet näin, he olisivat putkassa tai tuomittu monelta taholta mediassa. 

Vierailija
22/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi myös Stubbin vaatimukset kantasuomalaisille heteromiehille olla hakkaamatta vaimojaan

Joko Stubb on itse lopettanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että persulle jäi jotain muutakin käteen kuin oma muna.

En ole persu enkä persuksi tule mutta minusta sairasta sakkia tuo Pride-joukko. 

Vierailija
24/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäistä kertaa kattelemassa Pridea hieman puolivahingossa. Eniten ihmettelin sitä, etten nähnyt mitään sopimatonta, en mitään mistä kukaan voisi pahoittaa mielensä. Pelkkiä hymyileviä kasvoja ja koskettaviakin hetkiä, kun kaikki saivat olla sellaisia kuin ovat. Äitihaleja jakoivat ja ihmiset piti toisistaan huolta.

Seksikeinuhan oli jossain jemmassa? Sellaiset voisi ehkä jättää pois, mutta muutenhan tapahtuma on todella lämminhenkinen.

Vierailija
25/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle jäi mieleen myös genitaaliseksiä ja verileikkejä sisältäneen Pride-tapahtuman markkinointi Tampereen kaupungin ja hyvinvointialueen tapahtumakalenterissa. 

Sponsorina satanistit. 

Voisi sanoa, että nyt olemme asian ytimessä.

Syväitse!

Onko sun lääkkeet unohtuneet ottaa vai uusia? Älä huuhdo niitä viinalla alas, seurauksena on vakavaa, letaalia öyhötystä.

Sulla siitä näköjään on enemmän kokemusta

Vierailija
26/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei verovaroja tämmöisille pervoiluille.

Vierailija
27/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että persulle jäi jotain muutakin käteen kuin oma muna.

Mistä nuo harhasi ovat tulleet kun näet ympärilläsi vain persuja?

Vierailija
28/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ensimmäistä kertaa kattelemassa Pridea hieman puolivahingossa. Eniten ihmettelin sitä, etten nähnyt mitään sopimatonta, en mitään mistä kukaan voisi pahoittaa mielensä. Pelkkiä hymyileviä kasvoja ja koskettaviakin hetkiä, kun kaikki saivat olla sellaisia kuin ovat. Äitihaleja jakoivat ja ihmiset piti toisistaan huolta.

Seksikeinuhan oli jossain jemmassa? Sellaiset voisi ehkä jättää pois, mutta muutenhan tapahtuma on todella lämminhenkinen.

Vai vielä "äitihaleja" keille kaikille jaoit niitä?

Vierailija
29/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Seksikeinu ei ollut itse priden järjestön tuoma.

2. Tämä virkkaus vastasi vähän kuin sukan pistämistä housuihin, siis sitä mitä teidän persujen pitää munattomina harrastaa.

Vierailija
30/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Pride on suistunut pahasti sivupoluille alkuperäisestä tarkoituksestaan.  Nyt pitäisi olla tarkkana, ettei homma ajaudu poliittisten näkemysten foorumiksi ja joidenkin pappien solvaamiseksi. Alkuperäinen tarkoitus oli kai iloita yhdenvertaisuudesta ja mahdollisuudesta tuoda se esille.  Jos kulkue on tästä lähtien aggressiivista ajattelua puoltava, se synnyttää vastareaktioita ja jopa mellakoita.  Alkuperäinen Pride takaisin, tällainen nykymuoto ei ole hyvä.

Vierailija
31/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne keskinäiset riidat ja niistä kertomisen sensuroinnit.

Vierailija
32/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda lääkäräiden rumaa maalitusta! 

Totta. Huudetaan tasa-arvoa ja rakkautta ja toivotaan samalla tutkivalle lääkärille pahaa oikein kylttien kanssa. Samalla huudetaan myös juutalaisten vastaisia iskulauseita, mutta liputetaan jotain palestiinan lippua edes miettimättä mitä siellä palestiinassa näille seksikeinujille tapahtuisi 

Sekaisin päästään ovat ja yrittävät vielä alaikäisiä lapsiakin sekottaa seksipuuhiinsa 

Tottahan se on että monet lääkärit käyttää julmaa valtaa ja vähät välittävät potilaista.

Vierailija
33/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ongelma Pridessä on, että siinä korostuu seksi, seksi, seksi, se menee agendassa kaiken yli, yli itse tasavertaisuuden.

Vierailija
34/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja asioita lapsille.

Vierailija
35/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeuksia, mutta myös velvollisuuksia. Ja rajoja, jotka tulevat vääjäämättä vastaan. Kunnianloukkaus on aika vakava asia, eikä sitä voi selittää ja puolustella sananvapaudella mitenkään. Vaikka miten oltaisiin voimien tunnossa mahtipontisena. Ei käy.

Vierailija
36/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmaan ihmistyyppi, joka ei osallistu itse mihinkään ja poimii uutisista ne asiat. joista ei itse pidä. 

Vierailija
37/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Tämä virkkaus vastasi vähän kuin sukan pistämistä housuihin, siis sitä mitä teidän persujen pitää munattomina harrastaa.

Osaatko kirjoittaa yhtäkään kommenttia mainitsematta persuja? Seksikeinu oli pridessä, joten se oli järjestäjien vastuulla. 10-vuotiaat eivät tarvitse tekokyrpiä housuihinsa. Jokainen älykäs tajuaa sen. Jätetään lapset rauhaan. 

Vierailija
38/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikeinulle oli Priden hyväksyntä, koska Pride oli pyytänyt sen järjestäneeltä taholta ohjelmaa alueelle, muttei ollut asettanut ohjelmalle mitään rajoja tai selvittänyt etukäteen millaisesta ohjelmasta on kyse.

Vierailija
39/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride on oksennus ja kuka sellaista olotilaa haluaa. Kuka voi olla niin idiootti, että edes haluaa järjestää tuota vielä oksennustakin iljettävämpää pride kulkuetta.

Kyllä on yhteiskunta alas vajonnut. Kunpa tulisivat järkiinsä.

Vierailija
40/103 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso ongelma Pridessä on, että siinä korostuu seksi, seksi, seksi, se menee agendassa kaiken yli, yli itse tasavertaisuuden.

Pridessä kaikki menee yli hulluuden. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi