~~KESÄKUISTEN viikonloppu la-su~~
Alkuun edellisiin linkki: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10339581&p=1&tmode=1&smod…
Mulla on tullut eilisen sisätutkimuksen jälkeen vuotoja :-/. Alkuun tuli ihan verta ja nyt tulee sellasta rusehtavaa vuotoa. Ymmärtääkseni tuo on ihan normaalia sisätutkimuksen jälkeen, vai? Taas kuitenkin alkaa pukkamaan huolia vauvan hyvinvoinnista... Istukkakin oli jo reunalta kalkkeutunut, joten vois kait sitä kohta alkaa synnyttämään tämän pienen tähän maailmaan. Sitten pääsis vähän helpommin seuraamaan, että onhan kaikki hyvin ;-)...
Täällä Tampereella on ihanan kesäinen ilma ja käytiin tytönkin kans tuossa pihalla ihan vaan t-paitasillaan ja hyvin tarkeni. Toivottavasti nyt ei pukkaa joku kauhee hellejakso, ettei tästä loppuraskaudesta tuu kovin tuskainen. Mulle sopii paremmin tuollaiset vähän viileämmät kelit! Sitten kun vauva syntyy niin saa helteet tulla!
Hyvää viikonloppua!
-satu rv37 TASAN =)
Kommentit (23)
Koko päivän on tullut tuota sitkeetä limavanukasta ja alaselkä on tuskasen kipeä aalloittain sekä pystyssä ollessa on aiempaa kovempi paine alavatsalla. Säännöllisiä supistuksia ei sentään ole vielä tullut!
Oon käyny koko päivän ihan ylikierroksilla. Siivosin akvaarion, vietiin varastolle talvikamoja ja tuotiin vauvan vaatteet ja sit haettiin pari orvokkiamppelia tuohon terassille. Kaikki nuo sellaisia, jotka olin suunnitellu tekeväni vielä ennen vauvan tuloa.
Jännittää millanen yö on tulossa. Toivottavasti nukun kuitenkin hyvin! Mun hyvä ystävä, jolle esikoinen viedään jo kyseli, että vieläkö me laitetaan tyttö nukkumaan omaan sänkyyn ;-). Joo, ei ehkä ihan vielä lähdetä laitokselle, mutta ehkä tässä parin päivän aikana!
Ymmärrätte varmaan, ettei täältä tuu nyt muuta kuin omanapaista tekstiä ;-)... Sori.
-satu rv37+1
Skääks, alkoi jännittää Kiinan-pöpön puolesta!!! joku toinenkin mainitsi pinossa, että esikoisen kanssa sitä oli paljon valmiimpi synnärille, mutta nyt tän toisen kanssa on tosi epäuskoinen olo, että onko meille TODELLAKIN tulossa vauva?!
Täällä on kans nautittu auringosta. Aamulla esikon kanssa leikkarilla ja iltapäivällä käytiin reilun tunnin metsäkävelyllä koko perhe. Illalla vielä pihassa ulkona, kun esikko karkas takapihalta keinumaan ;) Ärsyttää vaan yks naapuri, kun niiden pikkuneiti tuli ulos ja kerto heti alkuun, että hänelläkin on ollut tänään kuumetta ja ripulia niin kuin veljelläänkin. Kiva kiva, tuli sitte aika kiire sisälle, mä en TODELLAKAAN halua meidän perheeseen mitään mahatautia tässä vaiheessa. OIs aika siistiä synnyttää mahataudissa... meillä nimittäin oli esikko 5 päivää ripulissa maaliskuun lopulla, itse onneksi selvisin puolen vuorokauden sairastamisella ja mies oli vuorokauden kipeä. Mutta oli kyllä aika hardcorea hoitaa lasta, kun ite oot raskaana aika loppuvaiheessa ja yrjötaudissa. Että kiitos vaan, kun päästivät lapsensa kipeänä muiden lasten kanssa pihalle.
Suppareita ei puuhailusta huolimati ole tullut, mutta aika mylläys nyt mahassa käy. niinpä painun nukkumaan,moro!!
Uula rv 37 + 5
Viime aamuyöllä joskus ennen neljää sain pakkomielteen että parveke on laitettava heti kuntoon: lasit ja ikkunat pestävä ja vanhat näkösuojat poistettava ja uudelleensisustettava jne. Pyörin puolitoista tuntia sängyssä ja viimein sain unta, mietin tosissani että ryhdyn puuhaan heti, mutta mies olis varmaan ottanut eron jos ois löytänyt mut niissä puuhissa aamuyöllä... Joten odotin päivään.
Tänään oon sitten häärännyt kolme tuntia tuolla partsilla ja pessyt kaiken mikä on osunut näkökenttääni. Huomenna ekana äippälomapäivänä voin sitten lähteä shoppailemaan vähän sisustusta :) Oon ihan stressaantunut tästä äitiyslomasta, vaikka lykkäsin sitä näinkin pitkälle. En osaa olla kotona löhöilemässä ja kun ei ole ennestään muksuja ja kunto hyvä kauhistuttaa miten saan päivät kulumaan. Onneksi asutaan tässä ihan HKI keskustassa niin kaikki on kyllä kävelymamtkan päässä. Niin ja ensi viikolle jäi aika liuta työasioita vielä...
Oon myös päättänyt varata kaiken maailman kauneushoitoja huomenna. Kampaajalle täytyy päästä, samoin kynnet ja jalat kuntoon. Olen valellut tätä valasmaista olemusta tuollaisilla kevyesti päivettävillä kosteusvoiteilla, jotta olisin vähän inhimillisemmän näköinen kun vaatetta on pakko vähentää ;)
Eipä ole kuin kymmenisen päivää toukokuuta jäljellä, voi siis todella olla että vauvauutisia satelee tasaista tahtia jo ensi viikosta lähtien. Tsemppiä matkaan Kiinan-pöpölle, jos lähtö tuli jo tai lähenee! Oma napa ei kyllä anna mitään synnyttämisen merkkejä vaikka koko päivä on mennyt puuhatessa.
Onko täällä muuten kirppisharrastajia? Lempikirppikseni hietsu näkyy meidän keittiön ikkunasta ja huonona kirppiskävijänä ajattelin että vauvalle varmaan löytyy superhalvalla kaikkea tuosta. Mitä kannattaa metsästää ja mitä hintoja maksaa?? Voisi ajankuluksi aloittaa kirppisharrastuksen ;)
Vointeja kaikille!