Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kirpputorit

08.02.2008 |

kertokaa kirpputoreja mis myydään äitiys vaatteita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli etsitkö nettikirppiksiä vai ihan " live" kirppiksiä? Ja mistähänpäin Suomea, jos siis haluat mennä itse paikanpäälle ostoksille?

Vierailija
2/4 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli espoosta olen ja olis kiva jos läheltä olisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kysymys oli jotenkin hassu...eihän sitä koskaan voi etukäteen tietää mitä ihmiset menee kirppiksille myymään!! Joskus löytyy sitä mitä etsii, välillä tekee heräte ostoksia ja silloin tällöin saattaa tulla hukkareissu. Mä " harrastan" paljon kierrätystä ja kirppiksiä ja itse ainakin tykkään stadissa vallilan makasiineilla ja vanhalla jäähallilla olevista kirppiksistä,kivaa piristystä sunnuntai aamuihin... Kesäisin on tietty paljon ulkotoreja ympäri suomea la/su aamuisin. Lue lehtiä ja kauppojen ilmoitustauluja, niissä on ilmotuksia tulevista kirppiksistä, varsinkin jos niissä on joku " teema" lastentarvike, musiikki yms. Ja eikun tekemään löytöjä=)

Vierailija
4/4 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löysin jotain niin ne olivat joko väärän kokoisia tai sitten hinta-laatu suhde oli ihan pielessä, enkä sitten ostanut sen vuoksi.

Suosittelen selaamaan esim. huuto.net:n läpi. Sieltä löytyy todella paljon äitiysvaatteita! Samalla voi ostella vauvan vaatteita ;)