Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä löydän aina miesseuraa, kun haluan

Vierailija
01.10.2008 |

Asia nyt vaan on näin. En ole mikään huippukaunis, enkä ihan laihakaan. Painoindeksi on 24. Liikuntaa harrastan eli olen kiinteä. Ikää 35. Olen ihan mukava. Tällä palstallahan mielipide on se, että löydän seuraa, koska olen

1. tyrkky

2. helppo

3. miehet on vaan niin puutteessa

Mutta mun mielestä asia ei ole ihan näin. Jos pitää itsestään huolta ja on mukava luonne, seuraa löytyy. Ihmettelen asiaa itsekin, miksi on näin. Huonommin mulla kävi flaksi parikymppisenä. Miksi nykyään paremmin?? Tuntuu, että itsestään huolta pitävä aikuinen nainen on vaan haluttua tavaraa näiden ylipainoisten, tupakoivien verkkari-maripaita-mammojen keskellä. Sääliksi käy heidän miehiään.

Ja niin, en anna helpolla, enkä harrasta yhden illan suhteita. (joskus vaan) Viimeisin seurusteluni kesti vuoden. Nyt olen käynyt treffeillä muutaman miehen kanssa. Elämä on mukavaa.

Ja nyt saa haukkua mua kaikki lihavat ja elämäänsä kyllästyneet mammat.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin asetelma muka ois: Puutteessa oleva mies, metsästäjä ja kaadettavissa oleva nainen. Pöh sanon minä. Eiköhän se nykyään ole vähän puolin ja toisin.

35 ja käytetty... ? Hmmm... Tuskin löydät sen ikäistä neitsyttä. Ja eiköhän kaikilla normaaleilla 35-vuotiailla naisilla ole ollut ainakin muutama kumppani elämänsä aikana.

Itse olin naimisissa neljä vuotta ja sitä ennen elin täysin selibaatissa neljä vuotta. Avioeroni jälkeen minulla on ollut kolme seksikumppani, joista kahden kanssa seurustelin vähintään puoli vuotta. Yksi oli typerä kännisähläys. (puolin ja toisin, ei kannata laittaa vain naisen syyksi) Treffeillä olen käynyt monta kertaa ja halukkaita olisi vielä enemmän.

ap

Vierailija
22/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo niin käytetty, että hyvä jos petihommiin kelpaa, sori. Toisen jämiä kukaan halua

Me miehet nyt hetken huumassa sanotaan yhtä ja toista, että pääsis pöksyihin. Sun ikäset kaatuu (liian) helposti

Monesti se 35-vuotias nainenkin haluaa vaan pelkästään munaa. Että turha se on ottaa mitään kunniaa itselleen sen takia että puhuu palturia, ihan samalla tavalla miehiä käytetään hyväksi. Ne jotkut reppanat vaan on niin hölmöjä että ei edes tajua sitä kun niitä vedätetään ihan 6-0. Kuvittelevat olevansa jotain suuriakin pelimiehiä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosiaankin naimisissa. Ja minulla on kaksi lasta. Olen ihan tyytyväinen elämääni. En tiedä, haluanko enää naimisiin ja lisää lapsia. En osaa sanoa.

ap

Vierailija
24/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 30 vuotiasta synnyttämättämistä noin 5-10 % on niin ruomia että niitä ei helpolla huolita.

Nuorista siis noin 90 % ja vähän elämää kokeneemmista noin 80 % naisista saa seuraa menemällä minne vain ja edes hieman vihjaamalla että "kaipaa seuraa".

Ravintolassa pikku huppelissa noin 100 % saa seuraa ulkonäköön katsomatta, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

Oleellista on se miten saa arvjen pyörimään ja ihmissuhteen kestämään ja erityisesti niin, että ihmissuhteessa on jonkinlaista kipinää vielä kahden lapsen ja 10 yhteisen vuoden jälkeen. Se on ainoa jolla loppuppelissä on merkitystä, sisäisellä kauneudella ,huumorintajulla, joustavuudella, älykkyydellä jne.

Tunne tapauksia, jotakovat suorastaan kauniita ja herttaisiakin jopa seksikkäitä. Saavat varmasti minkä miehen tahansa, mutta 10 vuoden aikana on purkautunut jo 3 avioliittoa ja lapsia on useista miehistä.....

En haluaisi sellasita naista, valitetatvasti sen huomaa vasta kahden yhteisen lapsen ja kymmenen vuoden jälkeen, tai sitten akka on lähtenyt jo toisen miehen matkaan.

Vierailija
25/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen ei haluaisi teiltä muuta kuin seksiä???

Vierailija
26/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsokaas kun miehen logiikalla (ei onneksi kaikkien miesten) "naisen" paras ikä on 14-vuotta. Nuorta lihaa sen olla pitää näille pedofiileille;)

Vierailija
27/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

18+ seuraa! Siis mitä se oikein luulee?

Vierailija
28/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa poikaystävän kahdessa minuutissa! Varsinkin jos yksin liikkuu.

Joten jopa meille rumemmillekin se on maailman helpointa, kun konstit on hallussa!

Vierailija
29/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja harrastusten kautta. En roskapankista ole ikinä halunnut seuraa, enkä edes ko paikassa koskaan käy!

ap

Vierailija
30/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin riittävän hyvännäköisen ja älykkään miehen seksiä varten.

Monesti ne yrittävät jäädä roikkumaan, mutta karistan ne.

-nainen 36 v-

Vierailija
31/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna kuitenkaan sen nousta liiaksi päähän.

Yli 30-kymppiset on usein sinut itsensä, kroppansa ja maailman kanssa, eikä tuhlaa turhiin asioihin energiaa. Se tekee heistä helposti lähestyttäviä.

Seuraa tosiaan löytää vaikka mistä, mutta määrä ei tässäkään tapauksessa korvaa laatua.

Olet varmaan hyvää seuraa, kun miehet seurassasi viihtyvät. Ja ilmeisesti olet myös avoin seuralle. Mutta kyllä meille muillekin flirttaillaan ja ehdotellaan vaikka mitä. Luultavasti samat miehet.

Vierailija
32/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelua käydään? AP:n omakehutarkoituksen ymmärrän, mutta miksi tästä pitää keskustelua virittää?

Vierailija
33/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ottaisin mieluummin poikaystävän tai aviomiehen kuin loputtoman määrän puolivillaista kuraa, joka ei tunnu oikealta.

Vierailija
34/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka millä mitalla. Olen pitkä ja näyttävä (hieman ylipainoinen) nainen. Mutta minä en huoli enkä tarvitse ketään muuta kuin oman aviomieheni!

Vierailija
35/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tänä syksynä kohdannut jo kaksi miestä jotka ovat ihastuneet minuun ja ottaisivat heti jos saisivat. Kyllä se itsetuntoa hivelee kun toiset tosissaan rakastuvat. Itse luulin jo etten enää kelpaisi kenellekään....

Vierailija
36/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo niin käytetty, että hyvä jos petihommiin kelpaa, sori. Toisen jämiä kukaan halua

Me miehet nyt hetken huumassa sanotaan yhtä ja toista, että pääsis pöksyihin. Sun ikäset kaatuu (liian) helposti

Vierailija
37/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tästä enää moni jaksa provosoitua

T: ylipainoinen, tupakoiva verkkari-maripaita-mamma ;D

Asia nyt vaan on näin. En ole mikään huippukaunis, enkä ihan laihakaan. Painoindeksi on 24. Liikuntaa harrastan eli olen kiinteä. Ikää 35. Olen ihan mukava. Tällä palstallahan mielipide on se, että löydän seuraa, koska olen

1. tyrkky

2. helppo

3. miehet on vaan niin puutteessa

Mutta mun mielestä asia ei ole ihan näin. Jos pitää itsestään huolta ja on mukava luonne, seuraa löytyy. Ihmettelen asiaa itsekin, miksi on näin. Huonommin mulla kävi flaksi parikymppisenä. Miksi nykyään paremmin?? Tuntuu, että itsestään huolta pitävä aikuinen nainen on vaan haluttua tavaraa näiden ylipainoisten, tupakoivien verkkari-maripaita-mammojen keskellä. Sääliksi käy heidän miehiään.

Ja niin, en anna helpolla, enkä harrasta yhden illan suhteita. (joskus vaan) Viimeisin seurusteluni kesti vuoden. Nyt olen käynyt treffeillä muutaman miehen kanssa. Elämä on mukavaa.

Ja nyt saa haukkua mua kaikki lihavat ja elämäänsä kyllästyneet mammat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi