Helena Koivu myönsi käräjäoikeudessa kiusaavansa ja häiriköivänsä rahan takia
Oikeuden pöytäkirjasta: " Edellä mainittu tarkoittaa käytännössä sitä, että kaikki äidin tuottama mediajulkisuus koskien muun muassa hänen muuttoaan Kakskerran kiinteistön vierasmajaan ja lasten kiireelliseen sijoittamiseen johtuvat siitä, että isä ei ole maksanut hänelle sitä kompensaatiota, joka hänelle hänen omasta mielestään kuuluu. Muu esitetty näyttö (Instagram julkaissut esim. 3- 5, 8, 11-28) tukee äidin kertomusta siitä, että hän yrittää kerätä sympatiaa julkaisemalla somessa postauksia, joiden tarkoitus on luoda hänestä uhria ja mustamaalata isä. Esitetyn näytön perusteella äiti on myöntänyt valtavan somejulkaisujensa määrän syynä olevan taloudelliset intressit.”
Kommentit (1039)
Niin hyvyyshän ei tarkoita sitä, että yrittää lypsää toisen rahat.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä vain kaikille rikoksen uhreille, tässä näette todellisuuden ihmisten hyvyydestä. Sitä ei ole.
Lapsia rääkätään pitåmällä heitä hullujen äitien armoilla.
Hyvyys ei ole sitä että hokee olen hyvä ja samalla käyttäytyy törkeästi kuten kusipäinen Helena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä vain kaikille rikoksen uhreille, tässä näette todellisuuden ihmisten hyvyydestä. Sitä ei ole.
No hyvänen aika, anna oma-aloitteisesti pois niin ei tarvitse marista. Hyviltä äideiltä ei saisi lapsia napata kun huonoja äitejä on koko Suomi pullollaan. Tehkää nyt jumalauta niitä muutoksia tähän Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvänen aika, anna oma-aloitteisesti pois niin ei tarvitse marista. Hyviltä äideiltä ei saisi lapsia napata kun huonoja äitejä on koko Suomi pullollaan. Tehkää nyt jumalauta niitä muutoksia tähän Suomeen.
Sinua Hullumugia ja Hulluhellua tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvyys ei ole sitä että hokee olen hyvä ja samalla käyttäytyy törkeästi kuten kusipäinen Helena.
Sinun mielestäsi törkeästi.
Sitten kun menee hermot ja sanoo suoraan vahvalla äänellä niin heikkohermoiset psyykkisesti kitsaat ihmiset älähtävät saman tien että sekopää!
Kyllä nämä valehtelijat on jo nähty kaikkialla muualla paitsi näemmä valtion hallinnossa. Heikkoa hyvinvoinnin "edistämistä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh mitä kävi nyt ilmi oikeuden pöytäkirjasta. Helena Koivu viimein myönsi siis itsekin, että käy tarkoituksella suunnitelmallista julkista mustamaalauskampanjaa lastensa isää vastaan puristaakseen tältä lisää rahaa vielä vuosia eron jälkeen. Törkeää, miten tämä "hyvä äiti" on vaatinut koulun terveydenhuoltohenkilöstöä merkitsemään lastensa terveyskirjauksiin negatiivisia asioita isästä muka lasten sanomina. Todella vastenmielistä ja alhaista toimintaa, Helena Koivun jatkuva tapa käyttää lapsiaan pelinappuloina ja ihmiskilpinä omassa likaisessa pelissään.
Muistan, miten Helena Koivu haukkui ja maalitti julkisesti Instassaan lasten isää, kun tämä oli ollut muka muutaman minuutin myöhässä lasten hakemisesta. Itse Helena Koivu laiminlöi äitipäivänsä melkein vuoden ajan. Sitten kävi kesällä 2024 Suomessa kunnes häipyi takaisin Minnesotaan pariksi kuukaudeksi päivän varoitusajalla. Suomessa ollessaan teki rikoksia. Helena Koivu muun muassa kuvasi laittomasti kotirauhan piirissä olevia puskista ja ikkunoista ja julkaisi videot. Juoksi ihmisten perässä puhelin tanassa kuvaten ja huudellen. Soitti hätäkeskukseen 12 kertaa vaatien poliisia hakemaan päähuvilalta pois "toisen omistajan", koska vain hän, Helena Koivu, saa muka laillisesti olla huvilalla. Oikeudessa sitten selitti "en minä mitään tehnyt". Jälkikäteen sama virsi kuin nyt: tuomarit on lahjottu ja pöytäkirjat vääristelty samoin kuin oikeudessa esitetyt todisteet . Juupati juu.
Jos ihminen joutuu kahdella mantereella jatkuvasti hakauksiin muiden ihmisten, poliisin ja viranomaisten kanssa ja saa jopa tuomioita rikoksista, on kyllä syytä katsoa peiliin. Naurettavia ja huvittaviakin nämä väitteet salaliitoista ja lavastuksista. Vielä henkilöltä, joka välillä julkaisee Instassaan laittomat tekemisensä lähes reaaliaikaisesti. Vastuutonta ja vastenmielistä. Aina muiden syy ja piikkiin omat tekemiset ja niiden seuraukset. Samoin laskut niistä. Lisää rahaa pitää saada, koska henkilön omin sanoin "ihan elämiseen meni vuodessa parissa se saamani avioehtomiljoona". Summan tilillä pitää pysyä aina samana. Ei se saa pienentyä, koska "kulujani ei saa siitä vähentää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun menee hermot ja sanoo suoraan vahvalla äänellä niin heikkohermoiset psyykkisesti kitsaat ihmiset älähtävät saman tien että sekopää!
Kyllä nämä valehtelijat on jo nähty kaikkialla muualla paitsi näemmä valtion hallinnossa. Heikkoa hyvinvoinnin "edistämistä".
Myös useamman oikeusasteen, lääkärien, koulun, sossujen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mutta jos tietäisit millainen ihminen olen ja millainen äiti olen niin olisit hiljaa. Totuus saattaisi sattua. En nyt enempää viitsi kehua itseäni tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös useamman oikeusasteen, lääkärien, koulun, sossujen jne.
Pahalta näyttää. Kaikki on väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mutta jos tietäisit millainen ihminen olen ja millainen äiti olen niin olisit hiljaa. Totuus saattaisi sattua. En nyt enempää viitsi kehua itseäni tässä.
Umpihullu sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Umpihullu sinä olet.
Niin saa toki sanoa mutta sitten täytyisi muistaa olla tilannetajua.
Opetin lapsellenikin juuri kuinka täytyy vakavissa tilanteissa muistaa vakavoitua ja olla rehellinen. Huumori ei sovi joka tilanteeseen. Kerroin myös kuinka otan haukkujakin positiivisesti vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tämä sama kaava ja modus operandi. Henkilö häiriköi ja vainoaa ja kiusaa kahdella mantereella ja tekee jopa rikoksia, joista osan itse paljastaa kaikelle kansalle videoimalla ne ja julkaisemalla videot. Jäätyään kiinni tekosistaan väittää sitten tuohtuneena, ettei ole mitään tehnyt ja että häntä muka mustamaalataan. Ja kaikki oikeuden pöytäkirjat on vääristelty ja tuomarit lahjottu.
Poliisin kuulustellessa viime vuonna Helena Koivua hänen Turussa tekemistään rikoksista hän vastasi joka kerran: "En kommentoi".
Poliisin olisi kannattanut kuulustella instassa! Hellu olisi laulanut kaiken ja vielä vähän päälle.
LaulAa se poliisikin vähän liian usein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tätä jaksaa jauhaa. Tekeekö Mikko näitä postauksia? Sairasta touhua
No Helluhan tätä jaksaa jauhaa, paraikaakin melkein suorana lähetyksenä, Tänään postannut varmaan 500 videota. Samaa vanhaa jankutusta,
Ja puhuu asiaa, miks se sun pyllyä kutittaa tai hiertää
Puhuu vielä kännissä ”thämä on vääääärin”
Mikko oli ansainnut suurimman osan omaisuudestaan jo ennen kuin tapasi Kipper Kupparin.
Miksi tämä nainen himoitsee näin voimakkaasti Mikon omaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Niin hyvyyshän ei tarkoita sitä, että yrittää lypsää toisen rahat.
Nyt sinä lypsäjä navettaan
Vierailija kirjoitti:
Mikko oli ansainnut suurimman osan omaisuudestaan jo ennen kuin tapasi Kipper Kupparin.
Miksi tämä nainen himoitsee näin voimakkaasti Mikon omaisuutta?
Hellan duudeli kun emäntä yrittää vääntää ja kuvittelee olevansa älykäs. Mene jo älykääpiö nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tätä jaksaa jauhaa. Tekeekö Mikko näitä postauksia? Sairasta touhua
No Helluhan tätä jaksaa jauhaa, paraikaakin melkein suorana lähetyksenä, Tänään postannut varmaan 500 videota. Samaa vanhaa jankutusta,
Ja puhuu asiaa, miks se sun pyllyä kutittaa tai hiertää
Puhuu vielä kännissä ”thämä on vääääärin”
Ota vaikut korvista sottapytty