Helena Koivu myönsi käräjäoikeudessa kiusaavansa ja häiriköivänsä rahan takia
Oikeuden pöytäkirjasta: " Edellä mainittu tarkoittaa käytännössä sitä, että kaikki äidin tuottama mediajulkisuus koskien muun muassa hänen muuttoaan Kakskerran kiinteistön vierasmajaan ja lasten kiireelliseen sijoittamiseen johtuvat siitä, että isä ei ole maksanut hänelle sitä kompensaatiota, joka hänelle hänen omasta mielestään kuuluu. Muu esitetty näyttö (Instagram julkaissut esim. 3- 5, 8, 11-28) tukee äidin kertomusta siitä, että hän yrittää kerätä sympatiaa julkaisemalla somessa postauksia, joiden tarkoitus on luoda hänestä uhria ja mustamaalata isä. Esitetyn näytön perusteella äiti on myöntänyt valtavan somejulkaisujensa määrän syynä olevan taloudelliset intressit.”
Kommentit (1038)
Ja hänhän ei oo koskaan halunnutkaan olla julkisuudessa...
Damage control instassa menossa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että missäkö miljoona? No ihan elämiseen meni.
Toyboyhin ja sellaiseen.
Toyboyhin ja Vegasiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että missäkö miljoona? No ihan elämiseen meni.
Toyboyhin ja sellaiseen.
Toyboyhin ja Vegasiin.
Ihan normi-perheenäidin elämisen kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Helena Koivu?
Pikkuraha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helluhan selitti saamansa valtavan rahasumman kuluneen kokonaan "normaaliin elämiseen".Lompakkoloinen myös kehui Selänteiden talouden rahojen tasajakoa molemmille.
Sirpa on kertonut julkisuudessa, ettei hän tuhlaa rahoja, ei ole koko ajan ostamassa uutta laukkua, designervaatteita tai haute couturea (ei varmaan edes tiedä, mitä se on..). Sirpalla ja Teemulla on yhteiset elämänarvot ja samanlainen tausta, olivathan heidän äitinsä ystäviä ja ovat kasvattaneet lapsensa samoin tavoin. Sirpakin harrastaa kaikenlaista urheilua fysioterapeuttina. Antaa anteeksi toisen pettämiset (ei kiva juttu, mutta tuossa asemassa pakko katsoa sormien läpi tai erota). Sirpa on hyvin vaatimaton ja antaa itse päätähden loistaa. Teemun veli on kertonut, millaista nöyrää ja kuuliaista hovia kuningas itselleen vaatii. Sirpa on hoitanut lapsiaan ja paljon. Aikuiset lapset työskentelevät perheyrityksessä, mikä kertoo että kaikilla heillä on todella hyvät välit, lapset on kasvatettu hyvin ja ilmaista rahaa ei ole nepobabyille annettu. Joskus oli jossain lehtijutussa, kuinka lapset joutuivat matkustamaan lentokoneessa economy-luokassa, kun vain äiti ja isä menivät businekseen.
Vaikuttaa perheeltä jolla on selkärankaa. Mutta tuo lentomatkustus on hiertänyt, kun siitä luin. Lapsilla on tietenkin ollut paljon luksusta elämässä, ei sillä. Mutta en ikinä panisi lapsiani karsinaluokkaan, jos olisi varaa parempaan.
Toisaalta Business-luokassa pitää käyttäytyä siivosti. Kivempi se on teinien sekoilla siellä Economyssä.
Lapset kasvavat nopeasti ja valitsevat itse.
Tuo takiaispallo tulee roikkumaan noissa lapsissa siksi, että lapsillahan on rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo takiaispallo tulee roikkumaan noissa lapsissa siksi, että lapsillahan on rahaa.
Nuo lapset on Helenan lompakko.
pikkukolikot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hän ei ymmärrä miksi joku ei halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Kai nyt jokaikinen siellä Turun suunnalla tietää, mikä kohtalo on ollut mökkitalkkarilla, poliisilla, sosiaalivirkailijoilla, opettajilla, harrastusten vetäjillä jne. jotka on hänen kynsiinsä joutuneet.
Muistuu mieleen se keissi kun poliisit tuli häätämään Helenaa Kakskerrasta niin se oli odottamassa pelkkä pyyhe päällä suihkussa. Mitään tavaroita ei oltu pakattu ja löi tahallaan päänsä lavuaariin ja esitti pyörtyneensä. Tarpeen tullen narsisti osaa kyllä järjestää teatterin.
Hän just instagramissa kertoi, että hänet aina salaliittolaiset lavastaa draamailemaan.
Joo ja maa on litteä ja punkkirokote tåppaa. Radiosta kuuluu ääniä.
Kahlasin läpi tuon päätöksen, mutten löytänyt elareista mitään. Maksaako M edelleen 1200 t 1300 taalaa joka kk? Miksei luettu taulukkoja uudelleen, kun yleensä vuoroviikkolaiset eivät maksa toisilleen vaan kumpikin maksaa itse lapsen kuluja. M maksaa kaikki kulut ja vielä elarit?
Vierailija kirjoitti:
Niiden lasten on tosi vaikea valita itse, kun niitä on manipuloitu vuositolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden lasten on tosi vaikea valita itse, kun niitä on manipuloitu vuositolkulla.
Käytännössähän siinä käy niin että noilla lapsilla on jo eri roolit, kuten narsistiäitien lapsilla aina on. He riitaantuvat siksi keskenään aikuisina. Ja ainakin yksi heistä (tod. näk. tuo tyttö) jatkaa äitinsä perinnettä narsistisena puolisona ja vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Damage control instassa menossa..
Ei jumankauta... siellä se nyt lukee viestinvaihtoa hammaslääkärin kanssa eikä ymmärrä, mikä siinä meni pieleen. En ihmettele yhtään, että hammaslääkäri halusi lopettaa hoitosuhteen. Ihan sekopäistä tuo Helenan ajatuksenjuoksu. En myöskään ymmärrä, miksi Helenan pitäisi saada tietää hoitoajat ja tunkea mukaan, jos hoito tehdään silloin kun lapset ovat isällään.
Vierailija kirjoitti:
Kahlasin läpi tuon päätöksen, mutten löytänyt elareista mitään. Maksaako M edelleen 1200 t 1300 taalaa joka kk? Miksei luettu taulukkoja uudelleen, kun yleensä vuoroviikkolaiset eivät maksa toisilleen vaan kumpikin maksaa itse lapsen kuluja. M maksaa kaikki kulut ja vielä elarit?
Elarit jatkuu entisellään, joku nyymi oli kahlannut oikeudesta tilatuista papereista. Ymmärrän Mikkoa, että haluaa taata lapsilleen ruokarahan. Mutta eihän mikään silti estä Hellua humputtelemasta rahoja jääpalakoneisiin, peileihin, kauneushoitoloihin ja ravintoloihin. Elarirahat eivät ole korvamerkittyjä. Mikkona antaisin elarit sossun kautta ja Prisman lahjakortteina. Niihin sossun kortteihin voi vielä laittaa rajoituksen, mitä niillä saa ostaa, esim. vain ruokaa ja lasten vaatteita ja leluja. Ja kuka niillä saa ostaa, niin sitten ei voi edes myydä niitä pois. Syyksi sanoisin äidin alko-ongelman.
"Esitetyn näytön perusteella äiti on myöntänyt valtavan somejulkaisujensa määrän syynä olevan taloudelliset intressit.”
Milloinkahan mukien silmät avautuu että millainen tämä heidän palvoma H onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössähän siinä käy niin että noilla lapsilla on jo eri roolit, kuten narsistiäitien lapsilla aina on. He riitaantuvat siksi keskenään aikuisina. Ja ainakin yksi heistä (tod. näk. tuo tyttö) jatkaa äitinsä perinnettä narsistisena puolisona ja vanhempana.
Helenahan on tehnyt tytöstä jo äidin oman pikkuvakoojan.
Helena ei tajunnut että hammaslääkäri yritti suojella lasta siltä räjähdysalttiilta ilmapiiriltä, mikä olisi ollut tuloksena jos H olisi ollut samassa tilassa kuin M. Enkä usko että tuossa luetussa on kaikki
Vierailija kirjoitti:
Silmät pyörii taas ihan ympäri ämpäri. Satoja huoli-ilmoituksia ja lasuja tehty JA KAIKKI ON VAAN JOKIN IHMEELLIENN SALALIITTO HÄNTÄ VASTAAN.
Kuka uskoo tuollaista??? Mukit, pliiz.
Ette näköjään ymmärrä ihmisiä ja elekieltäkään. Tulkitsette mielivaltaisesti joten siksi kommenttinnekin ovat hyvin epäjohdonmukaisia yleisestikin. Suurin syy on kuitenkin intentio vääristellä asioita täysin tietoisesti.
Miten voi ollakin että kaikki aina käännetään vastaan vaikka hän vaan kaikkensa yrittää ja vaan lastensa parasta ajattelee.
Hellu Pikkuraha Kipper ja Elämisen miljoonat