Vain boomerit pakastaa mansikoita kesällä
Talvella suomalaisia mansikoita saa ihan kaupankin pakasteena, hyvää on
Kommentit (135)
Vadelmat pakastan ensin ostopakkauksissa ja sen jälkeen vasta pussitan. Näin pysyvät kauniina ja kokonaisina eivätkä lässähsä.
Me olemme varmaan hyperboomereita, kun teimme mansikoista ja vadelmista hilloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mä oon 28 ja todellakin pakastan mansikoita. 🙂
Mikset osta pakasteena? Samaa tavaraa
Kilohinta? Mansikkalaatikko n. 8 € / kg, pakastemansikka 15 - 20 € / kg (riippuen pakkauskoosta)
Tai sitten ei.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/xtra-mansikka-500-g-pakaste/7340191150638
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on boomeri?
Boomeri on nykyään synonyymi seniorikansalaiselle, tai ikäihmiselle. Tarkoitus on kuitenkin hyväntahtoinen ja opastava.
Hyväntahtoinen ja opastava, eli alentuva.
Vierailija kirjoitti:
Mansikoita saa pitkin vuotta ja muitakin marjoja. Möin pakastimeni vuosia sitten ja sähkölaskukin pieneni. Marjoja syön joka päivä ja ostan kaupoista. Kaksi kauppaa 150m päässä kodistani. Jääkaappi pakasti yhdistelmä on, ja se riittää hyvin.
Joo toi itse pakastaminen siihen kaameankokoiseen arkkuun on kyllä säästömielessä kyseenalaista. Mutta käyhän se survoksien tekeminen toimintaterapiasta ja on ennaltaehkäisevää. Ehkä silti hyvä.
Vain teinijonnet tekee Vauva-palstalle kesäisin, syksyisin, talvisin ja keväisin kuivia aloituksia. Miksi ei voi harjoitella ensin ja opetella jotakin nasevaa?
Pakastemarjojen laatu ja hinta on laskenut ja tuoremansikoitten hinta on noussut jopa minun (53v) elinaikanani. Voi olla että moni ei ole tätä huomannut tai että joillekin pakastaminen on tapa ja harrastus.
Teen itse pihani omenoista sosetta pakastimeen, mutta mansikat ostan nykyään kaupan pakastealtaasta sesongin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Pakastemarjojen laatu ja hinta on laskenut ja tuoremansikoitten hinta on noussut jopa minun (53v) elinaikanani. Voi olla että moni ei ole tätä huomannut tai että joillekin pakastaminen on tapa ja harrastus.
Teen itse pihani omenoista sosetta pakastimeen, mutta mansikat ostan nykyään kaupan pakastealtaasta sesongin ulkopuolella.
Korjaus: Pakastinmarjojen Laatu noussut ja hinta laskenut. Tuoremansikat ovat kalliimpia nykyään.
Vain luuserit ajattelee ja tulee ulos näillä tarinoilla !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on boomeri?
Boomeri on Sanna Marinin pilkallinen nimitys eläkeläisistä. Ei olisi kannattanut lällätellä, hävisi vaalit sen takia.
Sanna hävisi ja katosi viettämään shanppanjasosialistin elämää ja lähettelemään persekuviaan maailmalta,näin olen kuullut tapahtuneen.
Ei huono diili Sannalla! Shampanja on hyvää, sitä moni ei tiedäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilohinta? Mansikkalaatikko n. 8 € / kg, pakastemansikka 15 - 20 € / kg (riippuen pakkauskoosta)
Tai sitten ei.
Ulkomaiset pakastemarjat tulee keittää 1-2 min ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaus: Pakastinmarjojen Laatu noussut ja hinta laskenut. Tuoremansikat ovat kalliimpia nykyään.
Pakastemansikat on esim. egyptistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakastemansikat on esim. egyptistä.
Ei ole mikään ongelma koska en ole niitä juttuseuraksi koskaan hankkinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei.
Ulkomaiset pakastemarjat tulee keittää 1-2 min ajan.
Mennyvittuun rasisti
Kannattaako sen hölmön Marinin pään aikomusia siteerata?