Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin Floryas vessapaperi

Vierailija
30.06.2026 |

Ovatko muut  huomanneet että Lidlin kymmenen rullan Floryas vessapaperin laatu huonontunut, vai olenko vaan saanut jonkun maanantaierän? Aina ennen ollut hyvä ja paksu laatu, nyt ihan haperoa ja seitinohutta!? Jos tämä on uusi normi, niin jäi viimeiseksi pakkaukseksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman :( 

Hyvälaatuinen vessapapperi ja edullinen voileipämargariini saivat minut aikoinaan ryhtymään Lidlin asiakkaaksi. Aluksi vähän sattuman kautta ja lisäksi työkaveri kehui Lidlin hintoja. Vessapaperin huononeminen harmittaa todella.

Vierailija
22/25 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litti on eriloistunut huijaamiseen.

Nyt vessa paperilla.

Ennen makaroonilaatikko oli siellä todella hyvää. Ei mennyt kauan kuin vaihtovat koostumuksen, niin sen jälkeen se oli sontaa eikä sitä pystynyt enään syömään.

Samalla tavalla tavalla kävi aikanaan salami pitsan kanssa jossa oli 3lpl paketissa.

Se oli oikeasti sikahyvää pitsaa.

Ostin sitä urakalla, niin että pakastin oli täynnä sitä eikä siellä muuta ollutkaan kuin pitsaa.

Mutta ei mennyt kauan kun menivät

pilaamaan senkin tuotteen ja menivät vaihtamaan koostumusta.

Ja sitä myöten siitä pitsasta tuli skeidaa.

Litti on huojari firma, jonka toiminta on rikollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo maksaa? 
Itse ostan sitä pinkissä paketissa olevaa joka maksaa reilun vitosen, on hyvää eikä mene sormi läpi, kaksi palaa per pyyhkäisi riittää. 

En muista mitä maksaa, oli vähän halvempi kuin se pinkki. Mutta laatu oli hyvä, nyt huonontunut. 

Vierailija
24/25 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa paperin törsääminen. Mulla kesti tuo Floralys Soft 10 rullan paketti n. vuoden eli vajaa rulla/kk. Vatsa toimii ihan normaalisti ja käyn melki joka pvä kakkosella, mutta käytän pide-suihkua ja perä on raikkaan puhdas. 

Se suihku on bidee.

Vierailija
25/25 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo maksaa? 
Itse ostan sitä pinkissä paketissa olevaa joka maksaa reilun vitosen, on hyvää eikä mene sormi läpi, kaksi palaa per pyyhkäisi riittää. 

Tuo on juuri sitä Supersoftia, joka on hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi