Parempi kuin alkuperäinen biisi-ketju
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielipide on että harvoin mikään on parempi kuin alkuperäinen. Älkää varsinkaan tehkö mitään country- tai blues-versioita klassikkobiiseistä, menee niin helposti metsään. No, onhan se varmasti mukava soitella menemään.
LOL! Fanipoika! LOLLOLLOL! :D :D :D
Disturbedin versio sound of silencesta oli parempi kuin alkuperäinen.
🇺🇦🇮🇱
Johnny Cashin versio Nine Inch Nailsin "Hurt" -biisistä on parempi kun alkuperäinen.
Güntherin versio Samantha Foxin Touch Me -biisistä voittaa alkuperäisen.
Tämä alkuperäinen oli aika järkytys:
Cover, jota oikeasti tykkään kuunnella:
Davi Bowie vs
Nirvana
Nirvana vetää kyllä Bowien kölin alta. Silti, kaikki kiitos Bowielle että saimme Nirvanan version kuulla.
Kaffebulla kirjoitti:
Olen eri mieltä. Disturbedin versio on häiritsevää wanna be -mörinää. Alkuperäisversion herkkyys puuttuu.
Kingston Wall- She`s So fine, Fire, 22 Pistepirkko: Loue Loue, Flaming Sideburns: Lucille.
Sinead O'Connorin Nothing compares 2U on parempi kuin Princen alkuperäinen.
Ei oo Troggsin voittanutta. Wet jne on tosiaan vetinen.
Kaffebulla kirjoitti:
Hirveää autotuneroskaa.
Niitä on paljon. Ensimmäisenä tuli mieleen Funky Townin Lipps Inc, joka on paljon parempi kuin alukuperäinen jostain 60-luvulta.
Vain Elämää -versioissa on tosi hyviä. On ehkä väärin sanoa paremmiksi kuin alkuperäinen, mutta nämä on eri tavalla hyviä. Etenkin ikivanhat biisit kuulostaa paremmalta päivitettynä.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Hirveää autotuneroskaa.
Sionistiroskaa.
Alkuperäinen (alkaa vasta 1:10):
Cover:
Mun mielipide on että harvoin mikään on parempi kuin alkuperäinen. Älkää varsinkaan tehkö mitään country- tai blues-versioita klassikkobiiseistä, menee niin helposti metsään. No, onhan se varmasti mukava soitella menemään.